Informatikai rendszerüzemeltetés

Informatikai rendszerüzemeltetés és rendszergazdai szolgáltatások az ICT Európa Holding informatikai cégének szolgáltatásai között!

Az ICT Európa Network az informatikai rendszerüzemeltetés és rendszergazdai teendők területén nyújt komplex szolgáltatásokat ügyfelei részére.


Cégünk rendszerüzemeltetési üzletágának fő feladata olyan IT szolgáltatás biztosítása, amely a Partnerünk üzleti működését optimális hatékonysággal kiszolgálja, gyorsítja, egyszerűsíti és végül olcsóbbá és átláthatóbbá teszi. Legyen szó az informatika egy bizonyos területéről (pl. szerver üzemeltetés), résztevékenységről (kliens oldali támogatás) vagy akár a komplett IT infrastruktúráról.

Célunk, hogy Partnereinket tehermentesítsük azon módon, hogy az IT-val kapcsolatos feladatok részét vagy egészét átvállaljuk és az így felszabadított erőforrásokat a vezetőség a cég „core” tevékenységének ellátására, fejlesztésére tudja fordítani. 

Költséghatékony informatikai rendszerüzemeltetés szolgáltatásunk jellemzői:

      • Átlátható üzemeltetési költségek, rugalmas elszámolási struktúrában
      • Professzionális szolgáltatás menedzsment és szolgáltatás riportok biztosítása
        • online hibabejelentő (ticketing) rendszer
        • pontos havi munkaelszámolás (perc alapú kimutatással)
      • Szolgáltatási szint megállapodásban garantált szolgáltatás minőség és válaszidők
      • Az igényektől függő, magasan képzett mérnökökből és technikusokból álló üzemeltetési csapat
      • Proaktív, az üzletmenetet a kiszolgáló, IT szakértői bázis biztosítása
      • Hatékony együttműködés a Partnerünknél működő különböző részegységekkel, legyen szó a külföldi anyacég IT központjáról vagy akár a helyi speciális alkalmazás fejlesztőiről, üzemeletetőiről
      • Igény szerint folyamatos (7x24) rendelkezésre állás
      • Távoli segítségnyújtás: A bejelentett hibát távolról bejelentkezve orvosoljuk. A hibaelhárítási tevékenységen kívül a távoli elérés lehetősége lehetővé teszi az ellenőrző és konfigurációs feladatok elvégzését is
      • Helyszíni támogatás: Mindig adódhatnak olyan meghibásodások, amelyek távolról nem javíthatóak. Ezekben az esetekben az ICT szakembere személyesen, a helyszínen oldja meg a felmerült problémát.
      • Automata rendszer monitorozás a nap 24 órájában
      • Rendszerkarbantartás, ütemezett feladatok: A rendszer ellenőrzését (napló állományok, monitoring alkalmazás) és a szükséges módosítások, valamint frissítések telepítését foglalja magában, amelyet automatikusan, rendszeresen végzünk
      • On-line IT leltár: Vállalatirányítási rendszerünk Partnerünk informatikai eszközeikről automatikusan frissülő IT leltárt készít, mely többek között megmutatja, hogy melyik számítógépet ki használja, melyik gépre milyen programok vannak telepítve, illetve azt is, hogy kinek melyik könyvtárhoz van hozzáférése a szerveren. Az on-line Ügyfélfelületen az IT leltár bármikor megtekinthető.
      • Naprakész rendszer dokumentáltság: Elkészítjük informatikai rendszerük teljes dokumentációját, ami tartalmazza a rendszerük felépítését, a szerverek és a szolgáltatóknál lévő jelszavakat, valamint jogosultsági beállításokat is. Alapszolgáltatásunk része, hogy a dokumentációból átadunk egy példányt az Ügyfelünknek, így a vállalkozás nincs kiszolgáltatva az informatikai szolgáltatójának

A hibák gyors kijavításánál egy fontosabb dolog van, azok megelőzése.

 

Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére, kérdéseivel kéréseivel forduljon bizalommal hozzánk elérhetőségeink egyikén!

 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter