Optimise your costs and increase employee satisfaction!
Discover the benefits of Synergy HR + TAX!
Turnover rose Synergy HR + TAX átfogó megoldást kínál a hatékonyság növelésére, az adóköltségek csökkentésére és a munkavállalói elégedettség erősítésére. Segítünk megteremteni a versenyképes, költséghatékony működés és az elégedett munkaerő alapját vállalkozásában.
More than 200 companies have already chosen our services. Now the opportunity is open to you.
Scroll down and learn more about our service!








We know your challenges
SYNERGY HR + TAX will be your partner for success!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kérdéseik merülnek fel azoknak a vállalatoknak, akik a szolgáltatásunkat választották.
Úgy érzi, túl magasak a bérköltségei?
2025-ben az egyik legnagyobb kihívás a vállalkozások számára a folyamatosan emelkedő bérköltség. Átvilágításaink során gyakran tapasztaljuk, hogy a kiadások jelentős részét a bérek teszik ki, miközben a bérezési struktúrát évek óta nem frissítették. Sok esetben a foglalkoztatási forma is elavult, így nem használja ki a benne rejlő lehetőségeket — ez pedig közvetlenül hat a vállalkozás profitjára. Szolgáltatásunk hatékony megoldást kínál arra, hogyan alakíthatja ki a legoptimálisabb adózással járó juttatási rendszert, amelynek eredményeként növelheti a profitját.
Biztos benne, hogy a béreket a lehető legkedvezőbb adózás mellett fizeti?
Mikor vizsgálta meg utoljára, hogy valóban a leghatékonyabb juttatási módszereket alkalmazzák a bérezés során? Sok vállalkozás esetében előfordul, hogy a bérszámfejtéshez kapcsolódó döntésekhez nem áll rendelkezésre elégséges szakmai támogatás, így hosszú távon jelentős megtakarítások maradhatnak kihasználatlanul. Gyakori jelenség, hogy a már elérhető járulékkedvezményekkel sem élnek, ami hónapról hónapra indokolatlanul magas kiadásokat eredményez. A SYNERGY HR + TAX szolgáltatás segít feltérképezni ezeket a rejtett lehetőségeket, és olyan adóoptimalizált juttatási megoldásokat kínál, amelyek hozzájárulnak a költségek csökkentéséhez és a vállalkozás eredményességének javításához.
Tudja, mi teszi igazán elégedetté a munkatársakat?
Az elégedett munkavállaló ma már nem előny, hanem alapfeltétel a hosszú távú sikerhez. A munkaerőpiac jelenlegi helyzetében különösen fontos, hogy a kollégák hogyan érzik magukat a munkahelyükön, és mennyire elégedettek a juttatásokkal. Tapasztalataink szerint jelentős különbséget jelent, ha a juttatási csomag igazodik az egyéni élethelyzethez és igényekhez. Ezért szolgáltatásunk kiemelt része a munkavállalói elégedettség és preferenciák pontos felmérése, amely alapján részletes elemzést és adóhatékony javaslatokat készítünk a döntéshozók számára. Ennek köszönhetően a vállalkozás egyszerre növelheti a munkavállalói elégedettséget és a költséghatékonyságot – a profit növekedésével együtt.
Előnyt kovácsolna a munkavállalói elégedettségből?
2025-ben egyre élesebb a verseny a megfelelő munkaerőért – nemcsak az új kollégák megszerzése, hanem a meglévő munkavállalók megtartása is komoly kihívást jelent. A fluktuáció csökkentése elengedhetetlen a hatékony működéshez, és ma már stratégiai kérdés. Egy tudatosan felépített HR-folyamat, amelyben rendszeres visszajelzések, elégedettségmérés és személyre szabott juttatások is helyet kapnak, hozzájárul a lojalitás növeléséhez és a vonzó munkahelyi arculat kialakításához. Az elégedettségmérés során gyakran juttatási kérdések is felszínre kerülnek, melyek kezelése erősíti a lojalitást és a versenyképességet. A SYNERGY HR + TAX ebben kínál hatékony, költségtudatos megoldásokat.
I want to optimise tax costs and improve employee satisfaction!
We can help you achieve your goals
Célzott fejlesztések a munkavállalói elégedettség és megtartás érdekében
Segítünk átláthatóbbá és költséghatékonyabbá tenni a rendszert – a profit javára.
Egy adóhatékony juttatási rendszer nemcsak vonzóbbá teszi a vállalatot, de csökkenti a fluktuációt is.
Célzott elemzéseink rávilágítanak a hatékonyabb bérezési és juttatási gyakorlatokra.
Segítünk jobban megérteni a csapata motivációit – az elégedettségi felmérés történhet anonim kérdőívvel vagy személyes beszélgetés formájában is.
Olyan fejlesztési tervet állítunk össze, amelynek hatása már a kezdetektől érzékelhető.
Folyamatos támogatással és oktatással segítjük a csapatot az új megoldások zökkenőmentes alkalmazásában.
Your business at the center
SYNERGY HR + TAX brings you fast and long-lasting results
Our dedicated HR consultant will launch the employee satisfaction survey.
Our dedicated tax consultant will audit and analyze the implemented benefit packages.
Szakértőink megvizsgálják a bérezési és HR-folyamatokat.
Your company
Following the reviews (HR and taxation), we will create a tailored action plan for the company’s leadership.
We prepare savings calculations for you, quantifying the results of our consultancy.
Javaslataink bevezetéséhez teljes körű támogatást nyújtunk HR- és adótanácsadóinkkal.
Our team is always at your disposal
Akik Ön mellett dolgoznak
Dedicated HR expert
A szolgáltatás során minden Ügyfelünk mellé egy dedikált, több éves tapasztalattal rendelkező HR-szakértőt biztosítunk. Ő végzi el a HR-területre vonatkozó vizsgálatokat, vezeti le az interjúkat, elemzi a folyamatokat, és konkrét javaslatokat dolgoz ki a munkavállalói elégedettség növelése érdekében – ami hosszú távon a fluktuáció csökkenéséhez is hozzájárul.
Dedicated Tax Consultant
Dedikált adótanácsadónk a bérek és juttatások adózása terén szerzett tapasztalatával segíti a folyamatot. Ő végzi el a vállalkozás teljes bérezési struktúrájának és a foglalkoztatási formák adózási szempontú átvilágítását. A vizsgálat eredményei alapján olyan javaslatokat fogalmaz meg, amelyek a HR-elemzésre építve segítenek kialakítani a leghatékonyabb adózási és juttatási rendszert.
Dedicated Account Manager
A szakmai csapat munkáját egy kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser is támogatja, aki minőségbiztosítási szerepben tartja a kapcsolatot Önnel. Feladata, hogy az együttműködés során folyamatosan figyelemmel kísérje a szolgáltatások színvonalát, és gondoskodjon arról, hogy vállalkozása minden pillanatban a lehető legjobb támogatást kapja.
Find out why others choose us!
Why should you choose us?
Experience and expertise
We work with the finest experts in HR and tax consulting, putting their knowledge at your service. Our solutions have proven successful many times, ensuring we will deliver real results for you as well.
Efficiency and Quantified Results
A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk a piaci igényekhez van alakítva. Folyamataink egymásra épülnek és gondos tervezés és tapasztalat eredménye.
Data protection
Cégünk megbízhatóan és az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeli a pénzügyi és személyes adatokat. Az adatbiztonságot saját alkalmazásban dolgozó IT-szakértőink garantálják, akik folyamatosan gondoskodnak a rendszerek biztonságos működéséről.
Communication – Available in English as Well
Hiszünk a folyamatos, proaktív kapcsolattartásban. Nemcsak várjuk a megkereséseket, hanem mi is kérdezünk, visszajelzünk, jelen vagyunk. Szakmai kommunikációnk angol nyelven is magabiztos, így zökkenőmentesen tudunk egyeztetni akár külföldi tulajdonosokkal is.
Összehangolt szakértői támogatás
Szolgáltatásunkat kifejezetten vállalatvezetők igényeire szabva alakítottuk ki, ahol HR- és adózási szakértőink összehangoltan dolgoznak az Ön eredményességéért. Szükség esetén jogi tanácsadóink is támogatást nyújtanak a jogszabályi megfelelés biztosításához. Ez az összetett, több területet lefedő megközelítés a hosszú távú siker alapja.
Optimalizált bérköltségek
Szakértőink feltárják azokat a lehetőségeket, amelyekkel vállalkozása optimalizálhatja bérköltségeit – többek között az adókedvezmények tudatos kihasználásával. Az eredmény: kézzelfogható megtakarítás és motivált, elégedett munkaerő.
Still thinking?
Ne várjon tovább, optimalizálja költségeit, növekvő munkavállalói elégedettség mellett!
A magas bérköltségek hosszú távon visszafoghatják a fejlődést. A Synergy HR + TAX segít feltárni a rejtett megtakarítási lehetőségeket, miközben támogatja a stabil és motivált munkaerő fenntartását.
Let’s start today with a no-obligation consultation!
We will be your strategic partners on the path to success!
A SYNERGY HR + TAX már rövid távon is kézzelfogható eredményeket hoz
Költségcsökkentő és hatékonyságnövelő javaslataink rövid- és középtávon is érezhető pénzügyi előnyt biztosítanak. A megvalósítás során folyamatos szakmai támogatást nyújtunk, hogy a változtatások zökkenőmentesen működjenek, miközben a munkavállalói elégedettség is folyamatosan javul.
Komplex megközelítésünk lehetővé teszi, hogy a vállalatok a növekvő bérköltségek mellett is megőrizzék versenyképességüket, növeljék profitjukat, és hosszú távon stabil, motivált munkaerőre építhessenek.
This comprehensive approach enables companies to maintain their competitiveness even as labor costs rise, maximize their profits, and secure a stable, satisfied workforce in the long term.
Testimonials
Our clients said
Accounting
"The company is characterised by a systemic approach, professionalism and a cooperative attitude. We were able to easily align our ideas with the accounting department, and now we have quick access to up-to-date information, which makes our planning much easier.

Péter Hegyháti
CEO - HEPENIX Kft.
Tax optimization
Enikő Bakó
CEO - Pan–Italia Kft.
General ledger
We switched from the risk of a small accountancy firm to the security of a professional accountancy firm. They created a structured order. They created security for accounting data. They anticipate the potential tax risks and tax benefits of each transaction. They provide fast and professional assistance in dealing with the tax authorities.

Róbert Kolonics
CFO - MICRO-TOP Kft.
Accounting
We chose ICT as our accountancy firm 7 years ago, we were welcomed by a professional team and the transition was smooth. Their professionalism, reliability and excellent communication have made this a balanced and harmonious partnership, whether it be for labour, payroll, accounting or tax. We work together in perfect harmony and seamlessly. As we operate a paperless office, we are happy to use the online system to upload documents, which supports our work with a wide range of statements and planning options.

Judit Bóna
CEO - Com-Forth Ipari Informatikai Kft.
Accounting
As a manager of a small business, I would never have imagined that "accounting" as a service could be run professionally, with responsibility! But I found what I thought did not exist!

Gábor Majoros
CEO - Enertech Hungária Kft.
Complex services
I like to work with you because, despite the fact that our company is not a simple structure (parent company in a 3rd country with a branch in another member state) and has a diverse supplier and customer base (domestic, EU and 3rd country), you are prepared, communicative, legally sound and up-to-date in your accounting tasks. It is a pleasure for me to be able to sit back and concentrate on other professional or managerial tasks!

Enrico Mák
CEO - Merico Zrt.
Complex services
Looking back on several years of successful and fruitful cooperation with ICT, I can confidently say that every day we confirm that it was the best decision to entrust our accounting, payroll and other consulting tasks to this team. The precise, accurate and comprehensive expertise that is concentrated in ICT is, for me, exemplary and respectable, and has been confirmed by many partners besides us. No doubt, we will continue to work with the ICT team in the future!

Bálint Farkas
CEO - Geodézia Zrt.
