Könyvelőváltás
egy új, sikeres kezdet!

Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban! Tanácsainknak kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak, amit Ön is élvezhet a jövőben. Valódi stratégiai partnerséget ajánlunk Önnek.

Miben segíthetünk?

Válassza ki és kattintson az Ön számára éppen aktuális szolgáltatásunkra, mely oldalon bővebb információkat találhat. A kiválasztott szolgáltatás oldalán könnyedén felveheti velünk a kapcsolatot.
Kiemelt ügyfélkapcsolati manager kollégánk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot és ingyenes konzultációt biztosít.

Megalkottunk az Önnek szükséges könyvelési szolgáltatást! Kattintson a részletekért.

Növelje hatékonyságát és vállalata biztonságát főkönyvelési szolgáltatásunkkal!

Az SLM rendszer egy olyan komplett megoldás, amely automatizálja és egyszerűsíti a vállalkozások pénzügyi és adminisztrációs folyamatait.

Tudta, hogy minden hatósági ellenőrzés azzal kezdődik: Kérjük mutassa be számviteli politikáját.

Számviteli kérdése merült fel? Forduljon hozzánk bizalommal.

Kontrolling szolgáltatásunk támogatja Ügyfeleink adatalpú döntéseit!

Pénzügyeseknek, gazdasági vezetőknek, ügyvezetőknek egyaránt. Segítünk megérteni a számvitelt.

Fontos Önnek az iparági ismeret a könyvelés terén?

Iparági ismeret nagyon fontos szerepet játszik abban, hogy a könyvelési szolgáltatást nyújtó cég tudja mire van szüksége az Ügyfelének! Az ICT szakértőinek szakmai tudására és iparági tapasztalatára támaszkodhat a döntéshozatalban.

Építőipar

Az ágazatra jellemző speciális áfa szabályok, közbeszerzések, pályázatos projektek, az alvállalkozói foglalkoztatás, a digitalizáció térnyerése, összetett önköltség-számítás, jótállási és garanciális kötelezettségek, amelyek mind-mind igénylik a tapasztalt szaktudást és sokrétű tanácsadásokat.

Termelés, gyártás, feldolgozás

Nem ritka, hogy egy-egy felmerülő gazdasági eseménynek nem csak számviteli, adózási, de jogi vonatkozása is relevánsan módosíthatja a hatékony tanácsadást.

Szolgáltatás

A szolgáltató szektor tevékenységeinek sokrétűsége miatt kifejezetten speciális területeket ismeretét igényli. Egészségügytől a turizmuson át egészen az ipari termelést kiegészítő tevékenységekben is megjelennek a szolgáltatások.

E-kereskedelem

Az adatbázisok összekötése és átjárhatósága, valamint a bank pontozás automatizációja teszi számunka is lehetővé, hogy Ügyfeleinknek mindig naprakész, és a vezetői döntéshozatalt támogató adatot tudjunk szolgáltatni a könyvelésből.

Ajánlások

Ügyfeleink mondták

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Kollégánk 24 órán belül kapcsolatba lép Önnel és ingyenes konzultációt biztosít, amin egyeztetnek a részletekről.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​

GYIK

Gyakran Ismételt kérdéseink

A rövid válasz az, hogy amikor megjön az igény a váltásra.
Amennyiben elégedetlen a jelenlegi szolgáltatóval nem érdemes évvégéhez vagy bármilyen optimálisnak tűnő határidőhöz kötni. Az évvégi váltásnál ugyan könnyen elhatárolhatóak a felelősségi körök, de itt az előző könyvelő által véglegesített könyvelési anyag előállítása tovább tart, hiszen a május végi határidő az ami igazán köti a könyvelőt és a legtöbb esetben még a könyvvizsgálóhoz is alkalmazkodni kell. Így az új könyvelő az előző év zárásáig csak a havi adatokat tudja riportálni, mert nem lesz nyitó adat, mint például a pénztár egyenleg vagy a vevő és szállító kintlévőségek.
Ezzel szemben az évközi váltás egy egyszerűbb folyamat, hiszen nem kell megvárni a könyvvizsgáló jóváhagyását, illetve a beszámoló elkészítését az előző évre vonatkozóan.

Átlátható könyvelést végzünk. Ügyfeleinknek minden lezárt hónapot követően főkönyvet és általunk kidolgozott riportot küldünk az elvégzett munka eredményéről, hogy az vállalkozás vezetői folyamatosan tisztában legyenek a cég működésével könyvelési szempontból is.

Új Ügyfelek esetében az előző könyvelést végző szolgáltatóval a kifejezetten erre kialakított nyitó csoportunk fogja felvenni a kapcsolatot. A nyitó csoport által elvégzett munka keretében az előző könyvelőtől kapott záró főkönyv és a mögötte lévő analitikák kerülnek ellenőrzésre a kockázatok feltárása illetve a helyes nyitó adatok érdekében. A feltárt hiányosságokat dokumentáljuk és megoldási javaslattal egyeztetünk az előző könyvelővel, bekérjük azok javítását, illetve ellenőrizzük azt. Van arra is lehetőség, hogy mi javítsuk az előző időszaki hibákat, hiányosságokat.

Ügyfeleink érdekében úgy alakítottuk ki a szolgáltatás portfoliónkat, hogy cégcsoporton belül minden kapcsolódó szakma megtalálható így adott esetben Ügyfeleink bármikor tudnak konzultálni adószakértővel, jogásszal, HR szakértővel, illetve az Audit partnerünkkel is. Tájékozódjon további szolgáltatásainkról honlapunkon.

A számviteli, adószakértői, jogi és audit partnerünk feladatai közé tartozik a jogszabályi változások figyelése, illetve a lehetőségek felismerése. Az így megszerzett információkat, gyakoriságtól függően heti 1 hírlevél formájában illetve nagyobb volumenű témák esetében nagyságrendileg havi egy webináriumon keresztül juttatjuk el a vállalkozások számára. Meglévő Ügyfeleink esetében a számukra releváns információkra személyesen hívjuk fel a figyelmet.

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél hatékonyabb munkát és minél kényelmesebb környezetet biztosítsunk Ügyfeleink számára. Ennek érdekében vizsgáljuk az ezt elősegítő rendszereket és módszereket. Jelenleg az Ügyfeleink számára biztosítunk egy pénzügyi management rendszert, ami egy automatikus iktató rendszert, beépített számla jóváhagyási folyammattal és banki kapcsolattal, de lehetőség van elektronikus jelenlét modul használatára, illetve minden ügyfelünknek biztosítunk egy dedikált ügyfélmenedzsert aki támogatja a projekt jellegű munkákat és képviseli, elősegíti az ügyfél igényeit a teljes cégcsoporton belül.