Elkészítjük cégére szabott számviteli politikáját!

Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!

Tudta, hogy minden hatósági ellenőrzés azzal kezdődik: kérjük mutassa be számviteli politikáját. Ezért nagyon kockázatos, ha nincs, illetve ha nincsen frissítve évről-évre, vagy nem az abban foglaltak alapján járunk el. Ne várjon tovább, kérje ajánlatunkat és rendbe tesszük az alapokat!

Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat.

További részletekért görgessen lejjebb!

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​

Ismerjük a kihívásait

Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!

Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal néznek szembe azok a vállalatok, akiknek megoldást tudunk nyújtani.

Nincs ideje foglakozni vele?

A mindennapi teendők és a számos üzleti kihívás között nehéz időt találni a számviteli politikára. Azonban a számviteli politika kidolgozása és karbantartása nem csupán egy szükséges adminisztratív feladat, hanem egy alapvető eszköz a pontos elszámolás és meghatározott folyamatokhoz, mely a vállalkozás hatékonyságát növeli. Az ICT Európa szakértői jelentős tapasztalattal készítik el Önnek is – akár angol nyelven is- ezt fontos dokumentációt.

Nem tartja fontosnak?

Ha egy cégnek nincs számviteli politikája, számos problémával szembesülhet, amelyek negatívan befolyásolhatják a vállalat működését és pénzügyi helyzetét. Pár fontosabb ezek közül: ellenőrzés során mulsztási bírság és egyéb jogkövetkezmények, pénzügyi pontatlanság, esetleges adózási problémák, külső auditok akadályozása (pl.: könyvvizsgálat), pénzügyi tervezés és döntéshozatal.

Bízza ránk a dokumentációs kötelezettségeit.

Megértjük az igényeit

Miért válasszon minket?

Tapasztalat és szakértelem​

150 fős szakmai stábunk áll az Ön rendelkezésére is. Biztos lehet abban, hogy megoldjuk az összes felmerülő kérdését, hiszen nagy eséllyel már más vállalkozásnál is felmerült.

Cégreszabott számviteli poltikát készítünk

Tudjuk, hogy minden cégnél más-más üzleti folyamatok vannak. Éppen ezért nem sablonokból dolgozunk, hanem megismerjük a vállalat folyamatait és figyelembevesszük a számvteli poltika elkészítése során.

Biztonság​

Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!

Angol nyelven is elkészítjük a Számviteli politikát

Szakértőink szükség esetén angol nyelven készítik el a dokumentációkat.

Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!

Kerülje el a bírságot!

Ha egy ellenőrzés során kiderül, hogy egy vállalkozás nem vagy hiányosan rendelkezik számviteli politikával, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénzbírságot szabhat ki a vállalkozásra. A bírság mértéke függ a szabálytalanság súlyosságától és a vállalkozás méretétől, de általában több százezer forintos tétel is lehet.

Elkészítjük Önnek a számviteli politika mellékleteit!

Ismerje meg cégünket

Cégcsoportunk a számok tükrében

175+

Szakértő a cégcsoportban

50+

Szakmai publikáció évente

15+

Év szakmai tapasztalat

350+

Elégedett ügyfél

Vállalkozása a középpontban

Elkészítjük Önnek a számvteli politikai mellékleteit!

Pénzkezelési szabályzat

Leltározási szabályzat

Vállalkozása

Értékelési szabályzat

Önköltségszámítási szabályzat

Kik segítenek?

Így fogunk Önnek dolgozni

A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk 

Dedikált könyvelő

Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.

Könyvelési csoportvezető

A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.

Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.

A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.

Ügyfélkapcsolati menedzsert

Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.

Ügyfélkapcsolati Igazgató

Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.

Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.

Ajánlások

Ügyfeleink mondták

Még több szolgáltatás

Kapcsolodó szolgáltatások

A könyvelőváltás egy új, sikeres kezdet. Érezze biztonságban a vállalat pénzügyeit!

Gondoskodunk a vállalkozása bérezési, TB ügyinzésési és adózási kötelezettségeinek hatékony és pontos teljesítéséről.

Ne fizessen se több, se kevesebb adót, mint amennyit legálisan szükséges!

GYIK

Gyakran Ismételt kérdéseink

Több mint egy évtizede foglalkozunk adótanácsadással, mialatt több 100 céggel való együttműködésünkből rengeteg kérdés merült már fel. Összeszedtük a legfontosabbakat, hogy Önnek már ne kelljen, illetve, hogy teljesen átláthatóvá tegyük szolgáltatásunkat. 

Dedikált bérszámfejtőt és bérszámfejtési csoportvezetőt biztosítunk minden ügyfelünknek, akik a nyitó megbeszéléstől kezdve folyamatosan, havi szinten végzik az adott cég bérszámfejtési feladatait. A saját fejlesztésű ERP rendszerünkben (ICT Finance rendszer) minden, az egyeztetések és a közös munka során felmerült információt, adatot rögzítünk, ezzel biztosítva, hogy helyettesítés, betegség esetén a helyettesítő kolléga az összes szükséges információ birtokában legyen és ne kelljen az ügyféltől már többször átbeszélt témákat újra megkérdezni. Továbbá ezen rendszer segítségével tudjuk biztosítani, hogy egyetlen feladat sem marad el, mindent határidőre elkészítünk, mivel a szoftver rendszerfeladatokat generál minden ügyfélhez, az előre beállított határidők és jogszabályi kötelezettségek alapján.

Cégcsoportunkon belül külön nyitó csoport foglalkozik az átadás-átvétellel. Tesszük mindezt azért, hogy a napi munkát végző kollégák csak a napi teendőkkel tudjanak foglalkozni és párhuzamosan megtörténhessen a szükséges bérszámfejtési anyagok átvétele. A nyitás során a Kulcs-Soft rendszerben setupolásra kerül a cég, rögzítjük az adott év megelőző havi bérszámfejtési adatait és beparaméterezzük a rendszert. Továbbá egy nyitó megbeszélés keretén belül kialakításra kerülnek a folyamatok (időadatok átadása, szabadság, betegszabadságok, stb. adatok megküldése, TB ügyintézéssel kapcsolatos feladatok, folyamatok kialakítása, bérjegyzékek, utalási fájlok formátuma, stb.)

Cégcsoportunk a Kulcs-Soft bérszámfejtő programot használja. Két évente megvizsgáljuk a piacon lévő szoftvereket, hogy a mi folyamatainkhoz, valami az ügyféligényekhez melyik igazodik a legjobban. A Kulcs-Soft bérszámfejtő modulja, valamint az ügyfélfelülete egyaránt felhasználóbarát, könnyen használható.

A havi szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver licenc díját, az ügyfélnek nem szükséges regisztrálni, felhasználói profilt készíteni és havi/ éves díjat fizetni a szoftverért.

Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.

Teljeskörű felelősséget vállalunk a munkánkért. Rendelkezünk felelősségbiztosítással is, amire szerencsére eddig még nem volt szükség. Minden kapcsolódó adóbevallást a saját, ügyvezetőnk ügyfélkapuján küldünk be, nem az ügyfélén, ezzel is vállalva a felelősséget és biztosítva, hogy vitás kérdés, bírság esetén az Adóhatóság ne az ügyfél felé éljen a bírságolás lehetőségével.

Igen lehetséges, tudunk biztosítani „Olvasási – read only” jogosultságot a rendszerhez. Továbbá, amennyiben a Kulcs-Soft webjelenlét, Beosztáskezelő moduljait használják, akkor beállítjuk a szükséges hozzáféréseket a rendszerhez, hogy a bérszámfejtési adatokat, időadatokat, szabadság adatokat fel tudják tölteni a rendszerbe.

A szerződésünk határozatlan idejű, 2 hónapos rendes felmondási idővel.

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Kollégánk 24 órán belül kapcsolatba lép Önnel és ingyenes konzultációt biztosít, amin egyeztetnek a részletekről.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​