Cégjogi szolgáltatások - bízza vállalkozása cégjogi ügyeit szakértő kezekre!
Our focus is on your business!
A vállalkozások működésének szíve-lelke a cégjog. Miért pont ez a terület ne érdemelné meg a professzionális háttérszolgáltatást, a cégalapítási, – működtetési és egyéb kérdéseket is beleértve?
Az ICT LEGAL 15+ éve segíti a magyar és a nemzetközi vállalkozásokat abban, hogy a jog, a pénzügy és az adózás terén naprakészek és ezáltal versenyképesek legyenek.
More than 200 companies have already chosen our services.
Scroll down for more information!

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Challenges
We will be truly strategic partners in the future!
Ön csupán egy jogi szolgáltatót, vagy pedig megbízható, hosszú távú stratégiai partnerséget keres, aki leköveti az Ön cégének fejlődését szakértői hátterével? Ha ez utóbbi a cél, akkor mutatjuk, hogyan néz ki a közös munka!
We put an end to inaccurate accounts!
Ugye Ön sem szeretné kockára tenni olajozottan működő kapcsolatait munkatársaival, munkavállalóival egy esetleges téves elszámolás miatt? A pontatlan bérelszámolásból fakadó lehetséges kellemetlenségeket a több szinten beépített ellenőrzési mechanizmusokkal védjük ki, így gondoskodunk arról, hogy minden számítás pontosan, a cégjog alapelveinek megfelelően történjen. Ön biztos lehet benne, hogy az elszámolások megfelelnek a legmagasabb szakmai elvárásoknak is, és ez a kiszámíthatóság a szakmai kapcsolatokra is előnyösen hat. We know that there is nothing more unpleasant when accounting with employees is inaccurate. With our service delivery, we have several built-in checkpoints to guarantee you that there will be no payroll errors.
No more delays in paying your wages!
A rendszeres és pontos bérfizetés alapja a jól működő vállalati folyamatoknak és a munkavállalói elégedettségnek. Mi szigorúan kezeljük az előre egyeztetett határidőket, amelyeket integrált vállalatirányítási rendszerünkben is rögzítünk. A rendszer automatikus emlékeztető funkciói gondoskodnak arról, hogy a következő feladatok és bérkifizetések időben és pontosan megtörténjenek. Így vállalata működése garantáltan gördülékenyebb, a társasági jog és cégjog szempontjából is átláthatóbb lesz. Nem beszélve a munkavállalói elégedettségről!
Pontosan tudni fogja, mikor és mit kell fizetni!
Önnel is előfordult már, hogy úgy érezte, csak szalad a céges cashflow után?
A pontos pénzügyi tervezés elengedhetetlen a hosszú távú vállalati stabilitás érdekében és az ICT LEGAL segítségével most megtehet egy jelentős lépést egy pénzügyileg kiegyensúlyozott jövő felé. Szakértőink segítségével tervezhetővé válnak a járulék- és adófizetési kötelezettségek, ami biztonságot nyújt a napi működés során éppúgy, mint a vállalkozás hosszú távú stabilitását tekintve, a cégjogi törvény előírásainak való megfeleléssel együtt.
Tapasztalt szakértői csapat, személyre szabott szolgáltatásnyújtás
Attól tart, hogy az Ön esete annyira egyedi, hogy nem talál hozzá kellően kompetens szakmai segítséget?
Több, mint 200 ügyfelünk bérszámfejtési feladatait látjuk el nap mint nap, melyek között a legextrémebb, legbonyolultabb juttatási formák is megtalálhatóak. Hiszünk abban, hogy minden ügyfelünknek jár a személyre szóló figyelem, így dedikált kapcsolattartó kijelölésével biztosítjuk azt, hogy Ön megkapja az Önt megillető figyelmet és stabilitást.
A szakmai naprakészséget komolyan vesszük, így folyamatosan képezzük magunkat annak érdekében, hogy naprakész ismeretekkel és egyre strukturáltabban tudjunk támogatást nyújtani Önnek és vállalkozásának.
Have the tasks become more complex? Is complex service important to you?
Benefits
Miért érdemes bennünket választania?
Hatékonyság és automatizáció a cégjogi megfelelés szolgálatában
Miért ne férne össze a vállalati hatékonyság és a jogszabályi megfelelés? Ma már nemcsak az időtakarékosság az egyetlen vezérlőelv az automatizált folyamatok kialakításánál, hanem a társasági és cégjog területén elvárt átláthatóság és jogszerűség is.
Nem sajnáljuk az energiát olyan innovatív megoldások meghonosítására, amelyek összhangban vannak a cégjogi törvény aktuális előírásaival. Képesek vagyunk integrált HR rendszerekhez történő adatkapcsolatra, adatok exportálására és importálására, így biztosítva a jogi szempontból is kifogástalan adatkezelést a cég működésében.
Abban az esetben, ha vállalkozása nem rendelkezik saját HR rendszerrel, önállóan is biztosítunk webes jelenléti modult, amely lehetőséget ad a jelenléti ívek digitális kezelésére. Ez a megoldás többről szól, mint hatékonyságnövelés; az átlátható működés alapelveit ülteti gyakorlatba.
Dedikált szakértők és folyamatos elérhetőség – személyre szabott támogatás
Minden ügyfelünk számára jelentős tapasztalattal bíró bérszámfejtő munkatársat dedikálunk, aki otthonosan mozog a cég sajátos működését és igényeit illetően. Emellett külön bérszámfejtési csoportvezetőt is kijelölünk, aki nemcsak a havi számfejtések ellenőrzését végzi, hanem részt vesz a stratégiai jelentőségű bérügyi kérdések egyeztetésében is, javaslataival így hozzájárul a jogszerű, hatékony működéshez, összhangban a társasági és cégjog elvárásaival.
Ha együtt dolgozunk, Ön számíthat a folyamatos személyes kapcsolattartás és szakmai támogatás lehetőségére – munkatársaink 0-24-ben elérhetőek, így akár a napi operatív, akár cégjog alapintézményeihez kapcsolódó kérdéssel fordul hozzánk.
Ütemezett és tervezhető feladatvégzés – a cégjogi előírásokhoz igazítva
A közös munka első lépése az ön igényeinek felmérésével kezdődik. Nincsenek előregyártott megoldásaink, rugalmasan alkotjuk meg a folyamatokat, legyen szó a bérfizetés időpontjáról, havi vagy egyedi riportok összeállításáról, ütemezett határidőkről vagy adminisztratív elvárásokról.
A tervezhetőség és kiszámíthatóság nemcsak a gördülékeny működés szempontjából lényeges, hanem a társasági és cégjog szempontjából is meghatározó szerepe van.. Ezért együttműködésünk során olyan rendszerben dolgozunk, amely nemcsak adminisztratív támogatást nyújt, hanem hozzájárul a jogi megfelelőséghez és vállalati stabilitáshoz is.
Security
We have full liability insurance, an important guarantee for you!
Angol–német nyelvtudás – gördülékeny kommunikáció minden szinten
Szakértői csapatunk többsége több idegen nyelven is magabiztosan kommunikál, különösen angolul és németül, így a nemzetközi partnerekkel való kapcsolattartás sem jelent akadályt. Ez kiemelt előny lehet azoknál a vállalkozásoknál, ahol a társasági és cégjog ügyei nemzetközi környezetben is relevánsak.
Tapasztalat és szakértelem – biztos kezekben a cégügyei
150 fős tapasztalt szakmai csapatunk rendelkezésére áll az Ön vállalkozása számára is. Biztos lehet benne, hogy a felmerülő kérdésekre gyors és szakmailag helytálló választ kap – akár a cégjog alapintézményeihez, akár a cégjog gyakorlati alkalmazásához kapcsolódnak. Amit Ön most kérdez, nagy valószínűséggel már megoldottuk egy másik ügyfelünk esetében.
Adatbiztonság – megbízható háttér, jogszerű működés
Tudjuk, milyen magas fokú biztonságot igényel a vállalat pénzügyi és személyes adatainak kezelése. Cégünk megfelel minden adatvédelmi szabályozásnak, házon belüli IT szakértőink gondoskodnak az informatikai háttér védelméről és a rendszeres ellenőrzésről. Ön nyugodt lehet afelől, hogy cége adatai a legjobb kezekben vannak.
Ráadásul teljes körű felelősség biztosítással rendelkezünk, ami nem más, mint garancia Önnek a biztonságra!
Kommunikáció – proaktivitás, nemcsak reaktivitás a cégjogi kérdésekben
Ugye Ön sem csak egy elérhető szolgáltatót szeretne, hanem értékelné, ha önálló, proaktív gondolkodással segítenék a vállalkozása működését?
Mi nem tartjuk meg magunknak az ötleteinket – elébe megyünk a kihívásoknak, kérdezünk, rávilágítunk, együtt gondolkodunk és javaslatot teszünk. Akad, akinek a szakmai partnerség csak egy ígéret – nálunk működési alapelv.
Our focus is on your business!
Önnek is hívószavak a titkosítás és az átláthatóság?
A vállalati működés biztonsága és transzparenciája a társasági és cégjog szempontjából is kiemelt jelentőséggel bír. Éppen ezért minden hónapban elektronikus, titkosított fizetési jegyzékeket biztosítunk az Ön és munkavállalói részére.
A fizetési jegyzékeket minden munkavállaló saját e-mail címére küldjük el, amelyeket kizárólag egyedi titkosító kód segítségével tudnak megnyitni. Ez a rendszer nemcsak az adatbiztonságot garantálja, hanem hozzájárul a jogi átláthatósághoz és a dokumentálhatósághoz is.
Az elektronikus jegyzékek bármikor visszakereshetők, így könnyen nyomon követhető, hogy mikor, milyen jogcímen és milyen összegű bér került kifizetésre.
Request a no obligation consultation!
Our customers love it.
We also provide ongoing professional and communication training in-house.
We guarantee safety through controlled and monitored work processes.
A dedicated payroll and payroll team leader will approach the issues with you from the same side.
Megoldásorientált feladatvégzés
There is time and capacity for your business.
We have international insight and experience in payroll.
We offer a complex range of services, including: tax, accounting, transfer pricing, legal and HR services, as well as auditing through an independent partner.
Ki-és bejelentések kezelése (on-line ügytelfelületet biztositunk az egyértelmü adatszolgáltatáshoz új belépók esetében)
Tappenz, CSED, GYED igenylese
Letiltások kezelése
Sending pay slips to employees by e-mail
Creation of client-specific lists (payroll, transfer lists, register of reimbursements and allowances, leave lists, creation of transfer files for certain banks...)
Social security payment office administration (over 100 persons)
Representation before the competent authorities
Our strategic partner
A pontos elszámolás – a hosszú távú üzleti kapcsolatok alapja
A kiszámítható, pontos elszámolás nemcsak a pénzügyi bizalom alapja, hanem a társasági és cégjog szerinti jogszerű működés egyik kulcstényezője is.
Stratégiai együttműködő partnerünk, a Login Autonom Kft., a HR digitalizációs megoldások egyik hazai piacvezetője. Ennek keretében bérszámfejtési szolgáltatásainkat opcionálisan egy innovatív, digitális szoftverrel egészítjük ki, amely jelentős hatékonyságnövelést és adminisztratív átláthatóságot biztosít Ügyfeleink számára.
A szoftver lehetővé teszi, hogy a hagyományos, papíralapú vagy Excel-táblázatos jelenléti nyilvántartás helyett egy korszerű, teljesen digitalizált rendszert alkalmazzanak. Ez a napi munkaszervezést összhangba hozza a dokumentálhatósági elvárásokkal is.
A rendszer segítségével a munkaidő és távollétek kezelése gyorsabbá, pontosabbá és átláthatóbbá válik, így a személyzeti adminisztráció is jóval hatékonyabb – ami hosszú távon a cég teljes működésére előnyösen hat.
The software allows you to replace the traditional paper-based attendance record in Excel spreadsheets with a fully digitised system.
This solution enables accurate, fast and transparent management of working time and absences, while significantly increasing the efficiency of personnel management.

Learn more about our Company!
Our Group in numbers
175+
Professionals in our group
50+
Professional publication per year
15+
Years professional experience
350+
Satisfied clientels
Your business at the center
You will always know your wage options
We will react immediately to changes in legislation and share them with you!
Our regular podcasts and newsletters ensure you're always up to date with the latest knowledge.
Every year we hold a free webinar on accounting changes.
Your company
Our dedicated payroll team leader will be your strategic partner.
Our legal partner, ICT Europa LEGAL, will keep you informed of any changes in employment law.
If the need arises, ICT Europe's HR department can also provide you with ongoing HR advice.
Who helps?
How we will work for you
We provide three colleagues for ongoing cooperation
Dedicated accountant
Contact us by filling in any of the forms on this page, or by calling our main telephone number or email address.
If you fill out the form, please provide your details and company information, and tell us in detail which of our services you are interested in.
Accounting Team Leader
In addition to the accountant, you will also be assigned an accountancy team leader with whom you will have a strategic relationship.
They will be the one who will make recommendations to you based on the data you see, and will compile the monthly accounting reports for your business.
The accounting team leader also supervises the work of the accountant on an ongoing basis and therefore also has a monitoring function, and therefore
You can rest assured that everything is fine.
Customer Relationship Manager
Contact us by filling in any of the forms on this page, or by calling our main telephone number or email address.
If you fill out the form, please provide your details and company information, and tell us in detail which of our services you are interested in.
Head of Customer Relationships
The Customer Relationship Manager is also responsible for customer satisfaction.
You can also turn to him if you want to give some feedback.
Testimonials
Our clients said
Tax optimization
Enikő Bakó
CEO - Pan–Italia Kft.
Accounting
We chose ICT as our accountancy firm 7 years ago, we were welcomed by a professional team and the transition was smooth. Their professionalism, reliability and excellent communication have made this a balanced and harmonious partnership, whether it be for labour, payroll, accounting or tax. We work together in perfect harmony and seamlessly. As we operate a paperless office, we are happy to use the online system to upload documents, which supports our work with a wide range of statements and planning options.

Judit Bóna
CEO - Com-Forth Ipari Informatikai Kft.
General ledger
We switched from the risk of a small accountancy firm to the security of a professional accountancy firm. They created a structured order. They created security for accounting data. They anticipate the potential tax risks and tax benefits of each transaction. They provide fast and professional assistance in dealing with the tax authorities.

Róbert Kolonics
CFO - MICRO-TOP Kft.
Accounting
As a manager of a small business, I would never have imagined that "accounting" as a service could be run professionally, with responsibility! But I found what I thought did not exist!

Gábor Majoros
CEO - Enertech Hungária Kft.
Complex services
I like to work with you because, despite the fact that our company is not a simple structure (parent company in a 3rd country with a branch in another member state) and has a diverse supplier and customer base (domestic, EU and 3rd country), you are prepared, communicative, legally sound and up-to-date in your accounting tasks. It is a pleasure for me to be able to sit back and concentrate on other professional or managerial tasks!

Enrico Mák
CEO - Merico Zrt.
Complex services
Looking back on several years of successful and fruitful cooperation with ICT, I can confidently say that every day we confirm that it was the best decision to entrust our accounting, payroll and other consulting tasks to this team. The precise, accurate and comprehensive expertise that is concentrated in ICT is, for me, exemplary and respectable, and has been confirmed by many partners besides us. No doubt, we will continue to work with the ICT team in the future!

Bálint Farkas
CEO - Geodézia Zrt.
More services
Related services
HR audit and consultancy
Thanks to our professional HR services, your business can run more efficiently than ever and stay one step ahead of the competition.
Labour law due diligence
Employment due diligence is carried out by experienced legal partners and payroll specialists who work with more than 250 partners from all industries every month. This guarantees that we can offer effective solutions to your problems.
Payroll due diligence
Find out how you can make your payroll processes more efficient with our due diligence service. Our experts identify errors, optimise payroll and ensure regulatory compliance.
FAQ
Frequently Asked Questions
We provide a dedicated payroll administrator and payroll team leader for all our clients, who will carry out the payroll tasks of the company on a monthly basis from the initial meeting onwards.
Within our group, we have a dedicated opening team for handover. We do this to ensure that the day-to-day work can be left to the colleagues who are doing the day-to-day work and that the necessary payroll material can be received in parallel. During the opening process, the company is set up in the Key-Soft system, the payroll data for the previous month of the year are recorded and the system is parameterised. In addition, during an opening meeting, the processes will be set up (transfer of time data, transfer of holiday, sick leave, etc. data, tasks related to social security administration, setting up processes, format of payrolls, transfer files, etc.)
Our group uses the payroll software Kulcs-Soft. Every two years, we review the software on the market to see which is best suited to our processes and customer needs. Both the payroll module and the client interface of Kulcs-Soft are user-friendly and easy to use.
Our monthly service fee includes the software license fee, the customer does not need to register, create a user profile and pay a monthly/annual fee for the software.
Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.
We take full responsibility for our work. We also have liability insurance, which fortunately we have never needed before. We submit all related tax returns through our own client portal, not the client's, ensuring that in the event of a dispute or penalty, the tax authorities do not take the option of fining the client.
Yes it is possible, we can provide "Read - read only" access to the system. Also, if you are using the Key-Soft web presence, Scheduler modules, we can set up the necessary access to the system to upload payroll data, time data, leave data to the system.
Our contract is open-ended, with 2 months' notice.
