Let our experts handle your CIT and LBT tax returns!
Our focus is on your business!
According to the National Tax and Customs Administration’s (NAV) 2025 terve audit plan, corporate income tax (CIT) társasági adó (TAO) bevallások, azokon belül pedig az adókedvezmények, a fejlesztési tartalék felhasználás, valamint a transzferár-adatszolgáltatások vizsgálata továbbra is kiemelt fókuszt kap. Ezen felül corporate income tax (CIT) globális minimumadó alanyok számíthatnak a 2024. évi ún. lefedett adók, vagyis a TAO, corporate income tax (CIT)z energiaellátók jövedelemadója, valamint az innovációs járulék (mely adóalapja azonos a helyi iparűzési adóval – HIPA) adóellenőrzésére.
More than 200 companies have already chosen our services.
Scroll down for more information!

Challenges
Kerülje el velünk a szankciókat!
Az adóellenőrzés során feltárt, az esedékesség időpontjáig meg nem fizetett adókülönbözet adóhiánynak minősül, mely után 50% (or ha az adóhiány a bevétel eltitkolásával, hamis bizonylatok, könyvek, nyilvántartások előállításával, felhasználásával, illetve a bizonylatok, könyvek, nyilvántartások meghamisításával, megsemmisítésével függ össze, abban az esetben 200%) adóbírság szabható ki. Az adóhiány után az eredeti esedékességtől az ellenőrzésről felvett jegyzőkönyv keltéig, de legfeljebb három évre késedelmi pótlék számítható fel, mely minden naptári nap után a késedelem időpontjában érvényes jegybanki alapkamat (jelenleg 6,5%, de az elmúlt években volt 13% is) 5 százalékponttal növelt mértékének háromszázhatvanötöd része.
Nem probléma, ha esetleg már benyújtotta adóbevallásait
Az adóellenőrzés megkezdését megelőzően az adóalap és az adó összegét érintő hiba önellenőrzéssel módosítható. From önellenőrzési pótlék mértéke minden naptári nap után a késedelem időpontjában érvényes jegybanki alapkamat (jelenleg 6,5%) háromszázhatvanötöd része. Az önellenőrzési bevallás benyújtásával mentesül az adóbírság és mulasztási bírság alól, valamint az adókülönbözet és az önellenőrzési pótlék megfizetésével pedig a késedelmi pótlék alól.
Változó gazdasági környezet - változó elvárások az adókalkulációkkal szemben
Az utóbbi években drámaian megváltozott nemzetközi gazdasági környezet komoly befolyással bír a vállalkozások bevételi- és költségszerkezetére, így az adókockázatok elkerülése mellett kiemelt jelentőséggel bír, hogy az éves adókötelezettség számítása során a jogszabály által biztosított minden adótervezési és adókedvezmény lehetőség megfontolásra kerüljön!
Bízza ránk TAO és HIPA bevallását, hogy Ön a vállalkozására fókuszálhasson!
Kiknek szól szolgáltatásunk?
Szolgáltatásunk mindazon vállalatoknak szól, amelyek:
cégcsoportja globális minimumadó alany
Jelentős összegű beruházást hajtottak végre, illetve fognak végrehajtani
K+F tevékenységet végeznek
Jelentős összegben számoltak el közvetített szolgáltatást, illetve alvállalkozói teljesítményeket
HIPA alapjukat meg kell osztaniuk több önkormányzat között
Kereskedelmi tevékenységet folytatnak kapcsolt vállalkozással
Adókedvezményt kívánnak érvényesíteni
A megfizetett adóelőlegüknél lényegesen alacsonyabb lesz tényleges adókötelezettségük és így jelentős összegű adó visszaigénylést fognak kérelmezni.
Benefits
Miért érdemes hozzánk fordulni?
Feltárjuk a kalkuláció készítése során figyelmen kívül hagyott, vagy téves összegben meghatározott adóalap módosító tételeket.
Feltérképezzük és részletesen megvizsgáljuk, még milyen adóalap csökkentő tételek érvényesítésére lenne jogosult a vállalkozás.
Munkánk során kiemelt figyelmet fordítunk a nem a vállalkozási tevékenység érdekében felmerült költségek, ráfordítások – mint adóalap növelő tételek – feltárására.
K+F tevékenység kapcsán érvényesített csökkentő tétel esetén felülvizsgáljuk a jogszabályi előírásoknak való megfelelést.
TAO kedvezmények igénybevétele esetén – pl.: fejlesztési adókedvezmény, energiahatékonysági célú beruházások adókedvezménye – megvizsgáljuk az érvényesíthetőség feltételeit. Ezen túlmenően a kalkulációk ellenőrzése során felhívjuk a figyelmet az esetlegesen érvényesíthető adókedvezményekre is.
Amennyiben corporate income tax (CIT) társaság a havi, vagy negyedéves TAO előlegek esedékességekor nem, vagy nem teljes mértékben élt az adóelőleg felajánlás lehetőségével, megvizsgáljuk, mekkora összegben élhetnek még adófelajánlással.
Szolgáltatásunk kiemelt részét képezi az egyes önkormányzatok közötti HIPA alap megosztás pontos meghatározása.
Az áttekintés során vizsgáljuk, hogy a társaság kötelezett-e transzferár dokumentáció készítésére, továbbá ellenőrizzük vagy igény esetén elkészítjük a kapcsolt felek szokásos piaci ár kalkulációját.
Igény esetén nem csak a kalkulációk véglegesítésében, hanem a kapcsolódó bevallások kitöltésében is segítséget nyújtunk.
Szükséges esetben át tudjuk vállalni a teljes adókalkuláció elkészítését is, kiegészítve az adóbevallás kitöltésével és meghatalmazás alapján akár a bevallás benyújtásával as well.

Customers
Our group in the numbers
150+
Professionals in our group
50+
Professional publication per year
15+
Years professional experience
250+
Satisfied clientels
Your business at the center
We will find the best tax options for you!
Kerülje el a TAO és HIPA ellenőrzések kockázatait – bízza ránk a bevallásait!
Ne hagyja, hogy egy hiba bírságba kerüljön – ellenőriztessük együtt a bevallását!
Csökkentse adóterheit jogszerűen – használja ki a rendelkezésre álló lehetőségeket!
Your company
Maximalizálja az adókedvezményeit szakértői támogatással!
TAO vagy HIPA kérdése van? Mi megtaláljuk a legjobb megoldást!
Mi átláthatóvá tesszük a komplex adózási helyzet– önellenőrzéssel, kalkulációval, beadással együtt!
Testimonials
Our clients said
Accounting
"The company is characterised by a systemic approach, professionalism and a cooperative attitude. We were able to easily align our ideas with the accounting department, and now we have quick access to up-to-date information, which makes our planning much easier.

Péter Hegyháti
CEO - HEPENIX Kft.
Tax optimization
Enikő Bakó
CEO - Pan–Italia Kft.
More services
Related services
Thanks to our professional HR services, your business can run more efficiently than ever and stay one step ahead of the competition.
Employment due diligence is carried out by experienced legal partners and payroll specialists who work with more than 250 partners from all industries every month. This guarantees that we can offer effective solutions to your problems.
FAQ
Frequently Asked Questions
We've been providing tax advice for over a decade, and we've worked with over 100 companies, so many questions have come up. We've put together the most important ones so you don't have to, and to make our service completely transparent.
Who does the payroll? Is it always different colleagues or a dedicated professional team?
We provide a dedicated payroll administrator and payroll team leader for all our clients, who will carry out the payroll tasks of the company on a monthly basis from the initial meeting onwards.
How does the handover process work? What is the opening fee for?
Within our group, we have a dedicated opening team for handover. We do this to ensure that the day-to-day work can be left to the colleagues who are doing the day-to-day work and that the necessary payroll material can be received in parallel. During the opening process, the company is set up in the Key-Soft system, the payroll data for the previous month of the year are recorded and the system is parameterised. In addition, during an opening meeting, the processes will be set up (transfer of time data, transfer of holiday, sick leave, etc. data, tasks related to social security administration, setting up processes, format of payrolls, transfer files, etc.)
Which payroll software do you use? Do I have to pay the licence fee separately?
Our group uses the payroll software Kulcs-Soft. Every two years, we review the software on the market to see which is best suited to our processes and customer needs. Both the payroll module and the client interface of Kulcs-Soft are user-friendly and easy to use.
Our monthly service fee includes the software license fee, the customer does not need to register, create a user profile and pay a monthly/annual fee for the software.
What is the format for the transfer of payroll data?
Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.
Do they take full responsibility for the services provided?
We take full responsibility for our work. We also have liability insurance, which fortunately we have never needed before. We submit all related tax returns through our own client portal, not the client's, ensuring that in the event of a dispute or penalty, the tax authorities do not take the option of fining the client.
Is it possible to request access to Kulcs-Soft?
Yes it is possible, we can provide "Read - read only" access to the system. Also, if you are using the Key-Soft web presence, Scheduler modules, we can set up the necessary access to the system to upload payroll data, time data, leave data to the system.
Is your contract of limited or unlimited duration?
Our contract is open-ended, with 2 months' notice.
Contact
Contact us!
Our colleagues in 24 hours will provide you with further details.
91-93. Budafoki út, Budapest, 1117
IP West Office Building 4th Floor
