Megbízható bérszámfejtés - engedje, hogy levegyük a terhet a válláról!
Our focus is on your business!
Gondoskodunk vállalkozása bérezési, társadalombiztosítási és adózási kötelezettségeinek pontos és időben történő teljesítéséről. Azért dolgozunk, hogy az adminisztráció zökkenőmentes és pontos legyen, így Ön teljes figyelmét a vállalkozása irányítására fordíthatja.
More than 200 companies have already chosen our services.
Scroll down for more information!

We know your challenges
Valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal küzdenek azok a vállalatok, akiknek bérszámfejtési megoldást tudunk nyújtani.
A pontos elszámolás a hosszú távú kapcsolatok titka
A jó bérszámfejtés alapvető pillére egy jól működő vállalkozásnak. Nemcsak a munkavállalói elégedettség szempontjából kulcsfontosságú, hanem biztosítja a jogszabályi előírások betartását és elősegíti a pénzügyi stabilitást is. Egy pontos és megbízható rendszer minimalizálja a hibák kockázatát, időt takarít meg, valamint támogatja a vállalkozás pénzügyi tervezését. Emellett kiemelt szerepet kap a munkavállalói adatok biztonságos kezelése, miközben az adminisztrációs terheket is jelentősen csökkenti.
Így biztosítjuk a hibamentes bérszámfejtést
Tudjuk, hogy nincs kellemetlenebb, amikor a munkavállalókkal történő elszámolás pontatlan. Éppen ezért szolgáltatásunk során több ellenőrző pontot építettünk be, hogy garantáljuk a hibamentes bérszámfejtést.
Az egyedi határidőket kiemelten kezeljük, és ezek rögzítéséről minden esetben gondoskodunk. Vállalatirányítási rendszerünk folyamatosan figyelmeztet a közelgő feladatokra és határidőkre, így biztos lehet benne, hogy minden időben elkészül, elkerülve a kellemetlen csúszásokat.
You will know when and what to pay!
You will see your contributions and other tax liabilities on time so that you can plan ahead, which will improve the financial stability of your business.
Tapasztalt és dedikált kollégákat biztosítunk a bérszámfejtéshez!
Csapatunk több mint 200 vállalkozás bérszámfejtését kezeli napi szinten, beleértve a legösszetettebb juttatási formákat is. Munkatársaink nemcsak nagy tapasztalattal rendelkeznek, hanem folyamatos továbbképzéseken vesznek részt, hogy mindig naprakészen dolgozzanak.
I want a real payroll partner!
We can help you achieve your goals
We provide a solution for you.
A dedicated payroll and payroll team leader will approach the issues with you from the same side.
We guarantee safety through controlled and monitored work processes.
Social security payment office administration (over 100 persons)
Bérjegyzékek e-mailben történő megküldése a munkavállalók részére
Ügyfélspecifikus listák készítése (bérjegyzék, utalási listák, költségtérítések és juttatások nyilvántartása, szabadság listák, utalási file készítése bizonyos bankok estében…)
We also provide ongoing professional and communication training in-house.
Solution-oriented task performance
Representation before the competent authorities
We transfer data from HR software
We have international insight and experience in payroll.
There is time and capacity for your business.
We offer a complex range of services, including: tax, accounting, transfer pricing, legal and HR services, as well as auditing through an independent partner.
Your business at the center
You will always know your wage options
A jogszabályváltozásokra azonnal reagálunk és megosztjuk Önnel!
Our regular podcasts and newsletters ensure you're always up to date with the latest knowledge.
Every year we hold a free webinar on accounting changes.
Your company
Our dedicated payroll team leader will be your strategic partner.
Our legal partner, ICT Europa LEGAL, will keep you informed of any changes in employment law.
If the need arises, ICT Europe's HR department can also provide you with ongoing HR advice.
We understand your needs
Why should you choose us?
Efficiency, automation
We are constantly working on innovative solutions: we are able to reconcile data with integrated HR systems, export and import data. If you don't have an HR system, we can provide you with a standalone web presence module to digitise your attendance sheets and make your own operations more transparent.
Dedicated colleagues and continuous availability
In addition to a dedicated and experienced payroll colleague, we also provide a dedicated payroll team leader. The team leader will monitor the monthly payroll on an ongoing basis and will be available to assist with strategic payroll issues and make suggestions. Our colleagues are always available for you.
Scheduled and predictable task completion
Minden cégnek vannak egyedi igényei, akár a bérfizetés napját akár a különböző riportok kapcsán. Ezeket figyelembe véve dolgozunk és alakítjuk ki az együttműködésünket.
Security
We have full liability insurance, an important guarantee for you!
English/German language skills
Most of our experts speak several languages, so English-German communication is not a problem. This is also guaranteed for your company.
Experience and expertise
Our 150-strong professional staff is also at your service. You can be sure that we will solve all your questions, as chances are that they have already been asked by other companies.
Data protection
We handle your financial and personal data securely and reliably and comply with data protection regulations. Our in-house IT experts guarantee your data security.
Communication
We believe strongly in effective communication. We are in constant contact with our clients and not just waiting for them to contact us. We have questions and we ask them. If we have an idea or suggestion, we don't hold back.
Our focus is on your business!
Önnek is fontos a titkosítás és az átláthatóság?
Nálunk mindkettő alapvető. Minden hónapban elektronikus, titkosított fizetési jegyzéket biztosítunk Önnek és munkavállalóinak. A dokumentumokat közvetlenül a munkavállalók saját e-mail címére küldjük, amelyeket kizárólag egyedi, személyes kódjukkal tudnak megnyitni. A fizetési adatok bármikor visszakereshetők, így mindig pontosan követhető, hogy mikor, miért és milyen összeget kaptak a munkavállalók.
Request a no obligation consultation!
Our strategic partner
Innovatív megoldás az bérszámfejtés kiszervezésében
Our strategic cooperation partner Login Autonom Kft, a leader in HR digitalisation solutions, offers an optional innovative software for our payroll services, which brings significant benefits to our customers.
A szoftver segítségével a hagyományos, papír alapú és Excel táblázatokban vezetett jelenlét nyilvántartás helyett egy teljesen digitalizált és modern rendszert alkalmazhatnak. Ez a megoldás lehetővé teszi a munkaidő és távollétek pontos, gyors és átlátható kezelését, miközben jelentős mértékben növeli a személyzeti ügyek kezelési hatékonyságát.

Learn more about our Company!
Our Group in numbers
175+
Professionals in our group
50+
Professional publication per year
15+
Years professional experience
350+
Satisfied clientels
Who helps?
How we will work for you
We provide three colleagues for ongoing cooperation
Dedicated accountant
Contact us by filling in any of the forms on this page, or by calling our main telephone number or email address.
If you fill out the form, please provide your details and company information, and tell us in detail which of our services you are interested in.
Accounting Team Leader
In addition to the accountant, you will also be assigned an accountancy team leader with whom you will have a strategic relationship.
They will be the one who will make recommendations to you based on the data you see, and will compile the monthly accounting reports for your business.
The accounting team leader also supervises the work of the accountant on an ongoing basis and therefore also has a monitoring function, and therefore
You can rest assured that everything is fine.
Customer Relationship Manager
Contact us by filling in any of the forms on this page, or by calling our main telephone number or email address.
If you fill out the form, please provide your details and company information, and tell us in detail which of our services you are interested in.
Head of Customer Relationships
The Customer Relationship Manager is also responsible for customer satisfaction.
You can also turn to him if you want to give some feedback.
Testimonials
Our clients said
Accounting
"The company is characterised by a systemic approach, professionalism and a cooperative attitude. We were able to easily align our ideas with the accounting department, and now we have quick access to up-to-date information, which makes our planning much easier.

Péter Hegyháti
CEO - HEPENIX Kft.
Tax optimization
Enikő Bakó
CEO - Pan–Italia Kft.
General ledger
We switched from the risk of a small accountancy firm to the security of a professional accountancy firm. They created a structured order. They created security for accounting data. They anticipate the potential tax risks and tax benefits of each transaction. They provide fast and professional assistance in dealing with the tax authorities.

Róbert Kolonics
CFO - MICRO-TOP Kft.
Accounting
We chose ICT as our accountancy firm 7 years ago, we were welcomed by a professional team and the transition was smooth. Their professionalism, reliability and excellent communication have made this a balanced and harmonious partnership, whether it be for labour, payroll, accounting or tax. We work together in perfect harmony and seamlessly. As we operate a paperless office, we are happy to use the online system to upload documents, which supports our work with a wide range of statements and planning options.

Judit Bóna
CEO - Com-Forth Ipari Informatikai Kft.
Accounting
As a manager of a small business, I would never have imagined that "accounting" as a service could be run professionally, with responsibility! But I found what I thought did not exist!

Gábor Majoros
CEO - Enertech Hungária Kft.
Complex services
I like to work with you because, despite the fact that our company is not a simple structure (parent company in a 3rd country with a branch in another member state) and has a diverse supplier and customer base (domestic, EU and 3rd country), you are prepared, communicative, legally sound and up-to-date in your accounting tasks. It is a pleasure for me to be able to sit back and concentrate on other professional or managerial tasks!

Enrico Mák
CEO - Merico Zrt.
Complex services
Looking back on several years of successful and fruitful cooperation with ICT, I can confidently say that every day we confirm that it was the best decision to entrust our accounting, payroll and other consulting tasks to this team. The precise, accurate and comprehensive expertise that is concentrated in ICT is, for me, exemplary and respectable, and has been confirmed by many partners besides us. No doubt, we will continue to work with the ICT team in the future!

Bálint Farkas
CEO - Geodézia Zrt.
More services
Related services
Thanks to our professional HR services, your business can run more efficiently than ever and stay one step ahead of the competition.
Employment due diligence is carried out by experienced legal partners and payroll specialists who work with more than 250 partners from all industries every month. This guarantees that we can offer effective solutions to your problems.
FAQ
Frequently Asked Questions
We've been in payroll for over a decade, and we've worked with over 100 companies, so many questions have come up. We've put together the most important ones so you don't have to, and to make our service completely transparent.
Minden ügyfelünk számára dedikált bérszámfejtőt és csoportvezetőt biztosítunk, akik a nyitó megbeszéléstől kezdve folyamatosan, havi szinten gondoskodnak a bérszámfejtési feladatok pontos elvégzéséről. Saját fejlesztésű ERP rendszerünk (ICT Finance rendszer) minden egyeztetés és közös munka során felmerült információt rögzít, így helyettesítés vagy betegség esetén a kollégák minden szükséges adat birtokában folytathatják a munkát anélkül, hogy korábban megbeszélt részleteket újra egyeztetni kellene. Rendszerünk emellett automatikusan generálja a teendőket és határidőket, biztosítva, hogy minden feladat időben elkészüljön, a jogszabályi kötelezettségeknek megfelelően.
Cégcsoportunkon belül külön nyitó csoport felel az átadás-átvételi folyamatért, hogy a napi munkát végző kollégák teljes figyelmüket a mindennapi feladatokra fordíthassák, miközben párhuzamosan zajlik a szükséges bérszámfejtési adatok átvétele. A nyitási folyamat során a Kulcs-Soft rendszerben elvégezzük a cég beállítását, rögzítjük az adott év korábbi hónapjainak bérszámfejtési adatait, valamint a rendszer paraméterezését is elvégezzük. Ezt követően egy nyitó megbeszélés keretében közösen alakítjuk ki az együttműködés menetét, beleértve az időadatok átadását, a szabadság- és betegszabadság-adatok megküldését, a TB ügyintézéshez kapcsolódó feladatokat, valamint a bérjegyzékek és utalási fájlok formátumát.
Cégcsoportunk a Kulcs-Soft bérszámfejtő programot alkalmazza, amelyet kétévente felülvizsgálunk annak érdekében, hogy folyamatosan a legmegfelelőbb megoldást kínálhassuk ügyfeleink számára. A döntés során figyelembe vesszük mind saját folyamataink hatékonyságát, mind ügyfeleink igényeit. A Kulcs-Soft bérszámfejtő modulja és ügyfélfelülete felhasználóbarát, könnyen kezelhető felületet biztosít.
A szoftver licencdíját a havi szolgáltatási díjunk tartalmazza, így ügyfeleink számára nincs szükség külön regisztrációra, felhasználói profil létrehozására vagy további díjak megfizetésére.
Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.
Munkánkért teljes körű felelősséget vállalunk, emellett rendelkezünk felelősségbiztosítással is — bár szerencsére eddig erre még nem volt szükség. Minden kapcsolódó adóbevallást az ügyvezetőnk ügyfélkapuján keresztül küldünk be, ezzel is garantáljuk, hogy vitás kérdés vagy bírság esetén az Adóhatóság ne Üügyfelünket, hanem minket vonjon felelősségre.
Igen lehetséges„Olvasási – read only” jogosultságot tudunk biztosítani a rendszerhez. Amennyiben Ügyfelünk a Kulcs-Soft webjelenlét vagy Beosztáskezelő modulját is használja, beállítjuk a szükséges hozzáféréseket, hogy a bérszámfejtési, időadat- és szabadság információk feltöltése gördülékenyen történhessen.
Szerződésünk határozatlan idejű, így ügyfeleink rugalmasan dönthetnek az együttműködés folytatásáról. Amennyiben a szerződés megszüntetésére kerülne sor, 2 hónapos rendes felmondási idő biztosítja a zökkenőmentes átállást.
Contact
Contact us!
Our colleagues in 24 hours will provide you with further details.
91-93. Budafoki út, Budapest, 1117
IP West Office Building 4th Floor
