Adójog

Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!

Gondoskodunk a vállalkozása bérezési, TB ügyinzésési és adózási kötelezettségeinek hatékony és pontos teljesítéséről.

Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat.

További részletekért görgessen lejjebb!

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Kihívások

Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!

Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal küzdenek azok a vállalatok, akiknek megoldást tudunk nyújtani.

Véget vetünk a pontatlan elszámolásoknak!

Tudjuk, hogy nincs kellemetlenebb, amikor a munkavállalókkal történő elszámolás pontatlan. A szolgáltatás nyújtásunk során több beépített ellenőrző pont garantálja Önnek, hogy nem lesz hiba a bérelszámolásban.

Nem lesz több csúszás a bérfizetésben!

Egyedi határidőket szigorúan vesszük és vállalatirányítási rendszerünkben rögzítjük is azokat. A rendszerünk folyamatosan emlékeztet a következő feladatokra és határidőkre, ami igazi garanciát nyújt Önnek, hogy nem lesznek csúszások.

Tudni fogja mikor és mit kell fizetni!

Időben látni fogja a járulék- és egyéb adófizetési kötelezettségeket, hogy tervezhető legyen, ami javítani fogja a vállalkozás pénzügyi stabilitását.

Tapasztalt és dedikált kollégákat biztosítunk!

Több, mint 200 Ügyfelünk bérszámfejtési feladatait látjuk el nap mint nap, melyek között a legextrémebb juttatási formák is megtalálhatóak. Folyamatosan képezzük kollégáinkat, sőt az Ügyfeleinket is rendszeres értesítjük a számfejtést érintő változásokról.

Összetettebbek lettek a feladatok? Fontos Önnek a komplex szolgáltatás?

Előnyök

Miért válasszon minket?

Hatékonyság, automatizáció

Folyamatosan gondoskodunk az innovatív megoldásokon alkalmazásán: Képesek vagyunk integrált HR rendszerekkel történő adategyeztetésre, adatok exportálására, importálására. Amennyiben nem rendelkezik HR rendszerrel, önállóan is tudunk Önnek webjelenét modult biztosítani, amelynek köszönhetően digitalizálhatja a jelenléti íveit és átláthatóbbá teszi saját működését.

Dedikált kollégák és folyamatos elérhetőség

A cégéhez rendelet dedikált és tapasztalt bérszámfejtő kollégánk mellett, dedikált bérszámfejtési csoportvezetőt is biztosítunk. A csoportvezető folyamatosan ellenőrzi a havi számfejtést, valamint rendelkezésére áll stratégiai jelentőségű bérszámfejtéshez tartozó kérdések egyeztetésében, javaslattételekben. Kollégáinkat folyamatosan elérhetőek az Ön számára.

Ütemezett és tervezhető feladatvégés

Minden cégnek vannak egyedi igényei, akár a bérfizetés napját akár a különböző riportok kapcsán. Ezeket figyelembevéve dolgozunk és alakítjuk ki az együttműködésünket.

Biztonság​

Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!

Angol-német nyelvtudás

Szakértőink többsége több idegennyelven is beszél, így nem okoz problémát az angol-német kommunikáció. Ez az Ön cégének is biztosított nálunk.

Tapasztalat és szakértelem​

150 fős szakmai stábunk áll az Ön rendelkezésére is. Biztos lehet abban, hogy megoldjuk az összes felmerülő kérdését, hiszen nagy eséllyel már más vállalkozásnál is felmerült.

Adatbiztonság​

Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek is az adatbiztonságot.

Kommunikáció

Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Ha ötletünk, javaslatunk támad, akkor sem fogjuk.

Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!

Önnek is fontos a titkosítás és a transzparencia?

Elektronikus és titkosított havi fizetési jegyzéket biztosítunk Önnek és munkavállalói számára. Minden hónapban a munkavállaló saját e-mail címére küldjük meg a fizetési jegyzések, amelyet kizárólag saját titkos kódjával tud megnyitni. Bármikor visszakereshető, így átlátható mikor, miért és mennyi bért kaptak munkavállalói.

Igényelje a kötelezettségmentes konzultációt!

Ügyfeleink szeretik.

Házon belül is folyamatos szakmai és kommunikációs képzéseket tartunk.

Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.

Dedikált bérszámfejtő és bérszámfejtési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket.

Megoldásorientált feladatvégzés

Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.

Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a bérszámfejtés területén.

Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, könyveléssel, transzferárral, jogi és HR szolgáltatásokkal valamint független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.

Ki-és bejelentések kezelése (on-line ügytelfelületet biztositunk az egyértelmü adatszolgáltatáshoz új belépók esetében)

Tappenz, CSED, GYED igenylese

Letiltások kezelése

Bérjegyzékek e-mail-ben történő megküldése a munkavállalók részére

Ügyfélspecifikus listák készitése (bérjegyzék, utalási listák, költségtérítések es juttatások nyilvántartása, szabadság listák, utalási file készitése bizonyos bankok estében…)

TB kifizetőhely ügyintézés (100 fő felett)

Képviselet az illetékes hatóságok előtt

Stratégiai partnerünk

A pontos elszámolás, a hosszútávú kapcsolatok titka.

Stratégiai együttműködő partnerünk a Login Autonom Kft, amely vezető szerepet tölt be a HR digitalizációs megoldások terén. Ennek keretében bérszámfejtési szolgáltatásainkhoz opcionálisan egy innovatív szoftvert kapcsolunk, amely jelentős előnyökkel jár Ügyfeleink számára.

A szoftver segítségével a hagyományos, papír alapú és Excel táblázatokban vezetett jelenlét nyilvántartás helyett egy teljesen digitalizált rendszert alkalmazhatnak.

Ez a megoldás lehetővé teszi a munkaidő és távollétek pontos, gyors és átlátható kezelését, miközben jelentős mértékben növeli a személyzeti ügyek kezelési hatékonyságát.

Ügyfelek

Cégcsoportunk a számok tükrében

150+

Szakértő a cégcsoportban

50+

Szakmai publikáció évente

15+

Év szakmai tapasztalat

250+

Elégedett ügyfél

Vállalkozása a középpontban

Mindig tudni fogja a bérezéssel kapcsolatos lehetőségeit

A jogszabályváltozásokara azonnal reagálunk és megosztjuk Önnel!

Rendszeres podcastjeink és hírleveleink garantálják, hogy mindig a legfrissebb tudás birtokában legyen.

Minden évben ingyenes webináriumot tartunk a számfejtési változásokról.

Vállalkozása

Dedikált bérszámfejtési csoportvezetőnk az Ön stratégiai partnere lesz.

Jogi partnerirodánk, az ICT Európa LEGAL minden munkajogi változásról értesíteni fogja Önt is.

Felmerülő igény esetén az ICT Európa HR osztálya folyamatos HR tanácsokat biztosíthat Önnek is.

Kik segítenek?

Így fogunk Önnek dolgozni

A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk 

Dedikált könyvelő

Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.

Könyvelési csoportvezető

A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.

Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.

A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.

Ügyfélkapcsolati menedzsert

Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.

Ügyfélkapcsolati Igazgató

Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.

Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.

Ajánlások

Ügyfeleink mondták

Még több szolgáltatás

Kapcsolodó szolgáltatások

HR audit és tanácsadás

Professzionális HR szolgáltatásainknak köszönhetően vállalkozása hatékonyabban működhet, mint valaha, és a versenytársak előtt mindig egy lépéssel járhat.

Munkajogi átvilágítás

A munkajogi átvilágítást tapasztalt jogi partnerek és bérszámfejtési specialisták végzik, akik havonta több mint 250 partnerrel dolgoznak minden iparágból. Ez garancia, hogy hatékony megoldásokat kínálunk az Ön problémáira is.

Bérügyviteli átvilágítás

Ismerje meg, hogyan teheti hatékonyabbá bérügyi folyamatait átvilágítási szolgáltatásunkkal. Szakértőink azonosítják a hibákat, optimalizálják a bérszámfejtést és biztosítják a jogszabályi megfelelést.

GYIK

Gyakran Ismételt kérdéseink

Több mint egy évtizede foglalkozunk bérszámfejtéssel, mialatt több 100 céggel való együttműködésünkből rengeteg kérdés merült már fel. Összeszedtük a legfontosabbakat, hogy Önnek már ne kelljen, illetve, hogy teljesen átláthatóvá tegyük szolgáltatásunkat. 

Dedikált bérszámfejtőt és bérszámfejtési csoportvezetőt biztosítunk minden ügyfelünknek, akik a nyitó megbeszéléstől kezdve folyamatosan, havi szinten végzik az adott cég bérszámfejtési feladatait. A saját fejlesztésű ERP rendszerünkben (ICT Finance rendszer) minden, az egyeztetések és a közös munka során felmerült információt, adatot rögzítünk, ezzel biztosítva, hogy helyettesítés, betegség esetén a helyettesítő kolléga az összes szükséges információ birtokában legyen és ne kelljen az ügyféltől már többször átbeszélt témákat újra megkérdezni. Továbbá ezen rendszer segítségével tudjuk biztosítani, hogy egyetlen feladat sem marad el, mindent határidőre elkészítünk, mivel a szoftver rendszerfeladatokat generál minden ügyfélhez, az előre beállított határidők és jogszabályi kötelezettségek alapján.

Cégcsoportunkon belül külön nyitó csoport foglalkozik az átadás-átvétellel. Tesszük mindezt azért, hogy a napi munkát végző kollégák csak a napi teendőkkel tudjanak foglalkozni és párhuzamosan megtörténhessen a szükséges bérszámfejtési anyagok átvétele. A nyitás során a Kulcs-Soft rendszerben setupolásra kerül a cég, rögzítjük az adott év megelőző havi bérszámfejtési adatait és beparaméterezzük a rendszert. Továbbá egy nyitó megbeszélés keretén belül kialakításra kerülnek a folyamatok (időadatok átadása, szabadság, betegszabadságok, stb. adatok megküldése, TB ügyintézéssel kapcsolatos feladatok, folyamatok kialakítása, bérjegyzékek, utalási fájlok formátuma, stb.)

Cégcsoportunk a Kulcs-Soft bérszámfejtő programot használja. Két évente megvizsgáljuk a piacon lévő szoftvereket, hogy a mi folyamatainkhoz, valami az ügyféligényekhez melyik igazodik a legjobban. A Kulcs-Soft bérszámfejtő modulja, valamint az ügyfélfelülete egyaránt felhasználóbarát, könnyen használható.

A havi szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver licenc díját, az ügyfélnek nem szükséges regisztrálni, felhasználói profilt készíteni és havi/ éves díjat fizetni a szoftverért.

Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.

Teljeskörű felelősséget vállalunk a munkánkért. Rendelkezünk felelősségbiztosítással is, amire szerencsére eddig még nem volt szükség. Minden kapcsolódó adóbevallást a saját, ügyvezetőnk ügyfélkapuján küldünk be, nem az ügyfélén, ezzel is vállalva a felelősséget és biztosítva, hogy vitás kérdés, bírság esetén az Adóhatóság ne az ügyfél felé éljen a bírságolás lehetőségével.

Igen lehetséges, tudunk biztosítani „Olvasási – read only” jogosultságot a rendszerhez. Továbbá, amennyiben a Kulcs-Soft webjelenlét, Beosztáskezelő moduljait használják, akkor beállítjuk a szükséges hozzáféréseket a rendszerhez, hogy a bérszámfejtési adatokat, időadatokat, szabadság adatokat fel tudják tölteni a rendszerbe.

A szerződésünk határozatlan idejű, 2 hónapos rendes felmondási idővel.

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Kollégáink 24 órán belül tájékoztatják Önt a további részletekről.

1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
IP West Irodaház 4. em.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​