Elkészítjük cégére szabott számviteli politikáját!
Our focus is on your business!
Tudta, hogy minden hatósági ellenőrzés azzal kezdődik: kérjük mutassa be számviteli politikáját. Ezért nagyon kockázatos, ha nincs, illetve ha nincsen frissítve évről-évre, vagy nem az abban foglaltak alapján járunk el. Ne várjon tovább, kérje ajánlatunkat és rendbe tesszük az alapokat!
More than 200 companies have already chosen our services.
Scroll down for more information!
We know your challenges
We will be truly strategic partners in the future!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal néznek szembe azok a vállalatok, akiknek megoldást tudunk nyújtani.
Nincs ideje foglakozni vele?
A mindennapi teendők és a számos üzleti kihívás között nehéz időt találni a számviteli politikára. Azonban a számviteli politika kidolgozása és karbantartása nem csupán egy szükséges adminisztratív feladat, hanem egy alapvető eszköz a pontos elszámolás és meghatározott folyamatokhoz, mely a vállalkozás hatékonyságát növeli. Az ICT Európa szakértői jelentős tapasztalattal készítik el Önnek is – akár angol nyelven is- ezt fontos dokumentációt.
Nem tartja fontosnak?
Ha egy cégnek nincs számviteli politikája, számos problémával szembesülhet, amelyek negatívan befolyásolhatják a vállalat működését és pénzügyi helyzetét. Pár fontosabb ezek közül: ellenőrzés során mulsztási bírság és egyéb jogkövetkezmények, pénzügyi pontatlanság, esetleges adózási problémák, külső auditok akadályozása (pl.: könyvvizsgálat), pénzügyi tervezés és döntéshozatal.
Bízza ránk a dokumentációs kötelezettségeit.
We understand your needs
Why should you choose us?
Experience and expertise
Our 150-strong professional staff is also at your service. You can be sure that we will solve all your questions, as chances are that they have already been asked by other companies.
Cégreszabott számviteli poltikát készítünk
Tudjuk, hogy minden cégnél más-más üzleti folyamatok vannak. Éppen ezért nem sablonokból dolgozunk, hanem megismerjük a vállalat folyamatait és figyelembevesszük a számvteli poltika elkészítése során.
Security
We have full liability insurance, an important guarantee for you!
Angol nyelven is elkészítjük a Számviteli politikát
Szakértőink szükség esetén angol nyelven készítik el a dokumentációkat.
Our focus is on your business!
Kerülje el a bírságot!
Ha egy ellenőrzés során kiderül, hogy egy vállalkozás nem vagy hiányosan rendelkezik számviteli politikával, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénzbírságot szabhat ki a vállalkozásra. A bírság mértéke függ a szabálytalanság súlyosságától és a vállalkozás méretétől, de általában több százezer forintos tétel is lehet.
Elkészítjük Önnek a számviteli politika mellékleteit!
Learn more about our Company!
Our Group in numbers
175+
Professionals in our group
50+
Professional publication per year
15+
Years professional experience
350+
Satisfied clientels
Your business at the center
Elkészítjük Önnek a számvteli politikai mellékleteit!
Pénzkezelési szabályzat
Leltározási szabályzat
Your company
Értékelési szabályzat
Önköltségszámítási szabályzat
Who helps?
Így fogunk Önnek dolgozni
A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk
Dedikált könyvelő
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Könyvelési csoportvezető
A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.
Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.
A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.
Ügyfélkapcsolati menedzsert
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Ügyfélkapcsolati Igazgató
Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.
Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.
Testimonials
Our clients said
Tax optimization
Enikő Bakó
CEO - Pan–Italia Kft.
Accounting
We chose ICT as our accountancy firm 7 years ago, we were welcomed by a professional team and the transition was smooth. Their professionalism, reliability and excellent communication have made this a balanced and harmonious partnership, whether it be for labour, payroll, accounting or tax. We work together in perfect harmony and seamlessly. As we operate a paperless office, we are happy to use the online system to upload documents, which supports our work with a wide range of statements and planning options.
Judit Bóna
CEO - Com-Forth Ipari Informatikai Kft.
General ledger
We switched from the risk of a small accountancy firm to the security of a professional accountancy firm. They created a structured order. They created security for accounting data. They anticipate the potential tax risks and tax benefits of each transaction. They provide fast and professional assistance in dealing with the tax authorities.
Róbert Kolonics
CFO - MICRO-TOP Kft.
Accounting
As a manager of a small business, I would never have imagined that "accounting" as a service could be run professionally, with responsibility! But I found what I thought did not exist!
Gábor Majoros
CEO - Enertech Hungária Kft.
Complex services
I like to work with you because, despite the fact that our company is not a simple structure (parent company in a 3rd country with a branch in another member state) and has a diverse supplier and customer base (domestic, EU and 3rd country), you are prepared, communicative, legally sound and up-to-date in your accounting tasks. It is a pleasure for me to be able to sit back and concentrate on other professional or managerial tasks!
Enrico Mák
CEO - Merico Zrt.
Complex services
Looking back on several years of successful and fruitful cooperation with ICT, I can confidently say that every day we confirm that it was the best decision to entrust our accounting, payroll and other consulting tasks to this team. The precise, accurate and comprehensive expertise that is concentrated in ICT is, for me, exemplary and respectable, and has been confirmed by many partners besides us. No doubt, we will continue to work with the ICT team in the future!
Bálint Farkas
CEO - Geodézia Zrt.
FAQ
Frequently Asked Questions
We've been providing tax advice for over a decade, and we've worked with over 100 companies, so many questions have come up. We've put together the most important ones so you don't have to, and to make our service completely transparent.
We provide a dedicated payroll administrator and payroll team leader for all our clients, who will carry out the payroll tasks of the company on a monthly basis from the initial meeting onwards.
Within our group, we have a dedicated opening team for handover. We do this to ensure that the day-to-day work can be left to the colleagues who are doing the day-to-day work and that the necessary payroll material can be received in parallel. During the opening process, the company is set up in the Key-Soft system, the payroll data for the previous month of the year are recorded and the system is parameterised. In addition, during an opening meeting, the processes will be set up (transfer of time data, transfer of holiday, sick leave, etc. data, tasks related to social security administration, setting up processes, format of payrolls, transfer files, etc.)
Our group uses the payroll software Kulcs-Soft. Every two years, we review the software on the market to see which is best suited to our processes and customer needs. Both the payroll module and the client interface of Kulcs-Soft are user-friendly and easy to use.
Our monthly service fee includes the software license fee, the customer does not need to register, create a user profile and pay a monthly/annual fee for the software.
Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.
We take full responsibility for our work. We also have liability insurance, which fortunately we have never needed before. We submit all related tax returns through our own client portal, not the client's, ensuring that in the event of a dispute or penalty, the tax authorities do not take the option of fining the client.
Yes it is possible, we can provide "Read - read only" access to the system. Also, if you are using the Key-Soft web presence, Scheduler modules, we can set up the necessary access to the system to upload payroll data, time data, leave data to the system.
Our contract is open-ended, with 2 months' notice.