Elkészítjük cégére szabott számviteli politikáját!

Our focus is on your business!

Tudta, hogy minden hatósági ellenőrzés azzal kezdődik: kérjük mutassa be számviteli politikáját. Ezért nagyon kockázatos, ha nincs, illetve ha nincsen frissítve évről-évre, vagy nem az abban foglaltak alapján járunk el. Ne várjon tovább, kérje ajánlatunkat és rendbe tesszük az alapokat!

More than 200 companies have already chosen our services.

mouse

Scroll down for more information!

Contact us!

We know your challenges

We will be truly strategic partners in the future!

Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal néznek szembe azok a vállalatok, akiknek megoldást tudunk nyújtani.

Nincs ideje foglakozni vele?

A mindennapi teendők és a számos üzleti kihívás között nehéz időt találni a számviteli politikára. Azonban a számviteli politika kidolgozása és karbantartása nem csupán egy szükséges adminisztratív feladat, hanem egy alapvető eszköz a pontos elszámolás és meghatározott folyamatokhoz, mely a vállalkozás hatékonyságát növeli. Az ICT Európa szakértői jelentős tapasztalattal készítik el Önnek is – akár angol nyelven is- ezt fontos dokumentációt.

Nem tartja fontosnak?

Ha egy cégnek nincs számviteli politikája, számos problémával szembesülhet, amelyek negatívan befolyásolhatják a vállalat működését és pénzügyi helyzetét. Pár fontosabb ezek közül: ellenőrzés során mulsztási bírság és egyéb jogkövetkezmények, pénzügyi pontatlanság, esetleges adózási problémák, külső auditok akadályozása (pl.: könyvvizsgálat), pénzügyi tervezés és döntéshozatal.

Bízza ránk a dokumentációs kötelezettségeit.

We understand your needs

Why should you choose us?

benefits-icon-02

Experience and expertise

Our 150-strong professional staff is also at your service. You can be sure that we will solve all your questions, as chances are that they have already been asked by other companies.

payroll-benefits

Cégreszabott számviteli poltikát készítünk

Tudjuk, hogy minden cégnél más-más üzleti folyamatok vannak. Éppen ezért nem sablonokból dolgozunk, hanem megismerjük a vállalat folyamatait és figyelembevesszük a számvteli poltika elkészítése során.

benefits-icon-07

Security

We have full liability insurance, an important guarantee for you!

benefits-icon-01

Angol nyelven is elkészítjük a Számviteli politikát

Szakértőink szükség esetén angol nyelven készítik el a dokumentációkat.

Our focus is on your business!

Kerülje el a bírságot!

Ha egy ellenőrzés során kiderül, hogy egy vállalkozás nem vagy hiányosan rendelkezik számviteli politikával, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénzbírságot szabhat ki a vállalkozásra. A bírság mértéke függ a szabálytalanság súlyosságától és a vállalkozás méretétől, de általában több százezer forintos tétel is lehet.

Elkészítjük Önnek a számviteli politika mellékleteit!

Learn more about our Company!

Our Group in numbers

175+

Professionals in our group

50+

Professional publication per year

15+

Years professional experience

350+

Satisfied clientels

Your business at the center

Elkészítjük Önnek a számvteli politikai mellékleteit!

Pénzkezelési szabályzat

Leltározási szabályzat

Your company

Értékelési szabályzat

Önköltségszámítási szabályzat

Who helps?

Így fogunk Önnek dolgozni

A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk 

Dedikált könyvelő

Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.

Könyvelési csoportvezető

A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.

Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.

A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.

Ügyfélkapcsolati menedzsert

Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.

Ügyfélkapcsolati Igazgató

Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.

Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.

Testimonials

Our clients said

More services

Related services

A change of accountant is a new, successful start. Ensure the finances of your company.

We ensure that your company's payroll, social security and tax obligations are met efficiently and accurately.

Do not pay more nor less tax than you legally have to.

FAQ

Frequently Asked Questions

We've been providing tax advice for over a decade, and we've worked with over 100 companies, so many questions have come up. We've put together the most important ones so you don't have to, and to make our service completely transparent. 

We provide a dedicated payroll administrator and payroll team leader for all our clients, who will carry out the payroll tasks of the company on a monthly basis from the initial meeting onwards.

Within our group, we have a dedicated opening team for handover. We do this to ensure that the day-to-day work can be left to the colleagues who are doing the day-to-day work and that the necessary payroll material can be received in parallel. During the opening process, the company is set up in the Key-Soft system, the payroll data for the previous month of the year are recorded and the system is parameterised. In addition, during an opening meeting, the processes will be set up (transfer of time data, transfer of holiday, sick leave, etc. data, tasks related to social security administration, setting up processes, format of payrolls, transfer files, etc.)

Our group uses the payroll software Kulcs-Soft. Every two years, we review the software on the market to see which is best suited to our processes and customer needs. Both the payroll module and the client interface of Kulcs-Soft are user-friendly and easy to use.

Our monthly service fee includes the software license fee, the customer does not need to register, create a user profile and pay a monthly/annual fee for the software.

Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.

We take full responsibility for our work. We also have liability insurance, which fortunately we have never needed before. We submit all related tax returns through our own client portal, not the client's, ensuring that in the event of a dispute or penalty, the tax authorities do not take the option of fining the client.

Yes it is possible, we can provide "Read - read only" access to the system. Also, if you are using the Key-Soft web presence, Scheduler modules, we can set up the necessary access to the system to upload payroll data, time data, leave data to the system.

Our contract is open-ended, with 2 months' notice.

Contact

Contact us!

One of our colleagues in 24 hours will contact you and provide a complementary consultation to discuss the details.

Form-bg

Contact us!