Sajtóközlemény: Egyre több vállalat választja a költséghatékony hibrid könyvelést
- 2 minutes
- Accounting
2025 egyik meghatározó cégvezetői döntése lehet a hibrid könyvelés, amely a főkönyvelői feladatok kiszervezését jelenti – közölte Szabó Csaba, az ICT Európa Finance Zrt. szakmai igazgatója. Az innovatív modell költséghatékonyságot, rugalmasságot és fokozott biztonságot kínál. A cégek szélesebb körű szakértelmet kapnak, miközben minimalizálják a belső HR-kockázatokat.
A vállalatok növekedésével egyre összetettebbé válik a pénzügyi adminisztráció és a könyvelési feladatok kezelése, ami azt is jelentheti, hogy a belső könyvelési folyamatok nem követik a cég fejlődésének ritmusát. Az ICT Európa Finance Zrt. szakmai igazgatója szerint ezért is lehet 2025-ben az egyik legjobb cégvezetői döntés a hibrid könyvelés bevezetése, amely új dimenziót hozhat az adott vállalat életében. A hibrid könyvelés egy innovatív megoldás, amely a főkönyvelői feladatok kiszervezését jelenti.
Elsődleges előny a költséghatékonyság
„Tapasztalataink szerint azok a cégek, amelyek kiszervezik a főkönyvelést, amellett, hogy szélesebb körű szakértelmet kapnak, biztonságosabb és hatékonyabb működést érnek el, és jelentős költségeket is megtakaríthatnak” – hangsúlyozza Szabó Csaba. „A költséghatékonyság a bérköltségek és egyéb juttatások megtakarításából, illetve a legális adóoptimalizálási lehetőségek felismeréséből és azok maximális kihasználásából származik. A főkönyvelés kiszervezésével a vállalkozások több időt és erőforrást tudnak a fő üzleti tevékenységeikre fordítani. A könyvelési adminisztrációval járó terhek csökkentése ezzel együtt javítja a hatékonyságot és a termelékenységet” – tette hozzá a szakértő.
Egy teljes csapat szaktudása a vállalat mögött
A hibrid könyvelést igénybe vevő vállalkozásoknál a napi könyvelési feladatok házon belül maradnak, de a főkönyvelői támogatást egy tapasztalt, dedikált főkönyvelő biztosítja, aki mögött egy teljes szakértői csapat áll. Az univerzális szaktudás állandó támogatást nyújt a komplex pénzügyi kérdésekben vagy adózási kihívások kezelésében.
Az ügyviteli szolgáltató szakmai igazgatója kiemelte azt is, hogy a hibrid könyvelésnek köszönhetően megszüntethetők a belső HR-kockázatok, hiszen szabadságok, betegségek esetén mindig elérhető egy magasan kvalifikált szakértő.
Rugalmasság és biztonság
A hibrid könyvelés teljes mértékben alkalmazkodik az ügyfelek meglévő igényeihez. „A szakértői csapat bármilyen könyvelési rendszerben képes dolgozni, amit az ügyfél biztosít, vagyis a szolgáltatás igénybevétele nem jelent új szoftverigényt” – hangsúlyozta az ICT Európa Finance Zrt. szakmai igazgatója.
Szabó Csaba az innovatív megoldás előnyei között említette, az anyagi felelősséget vállalást is. „Ez garantálja, hogy a könyvelési folyamatok megfelelnek a legszigorúbb szabályozásoknak, és minimalizálja az esetleges hibákból fakadó kockázatokat, további biztonságot és nyugalmat nyújt a cégvezetők számára” – tette hozzá.
Csaba Szabó – szakmai igazgató, ICT Európa Fianance Zrt.
Main services
Subscribe to our newsletter!
ICT Europa Finance Zrt. is not just a company, our company is a Hungarian-owned consulting and services group, where we have developed a portfolio of high quality services in interrelated areas - tax, accounting, IT, audit, business decision support, law and HR.
Follow us on Facebook, Twitter and LinkedIn!
ICT Europe
91-93. Budafoki út
Budapest 1117
IP West Office Building
Building C, 4th Floor
Phone: +36-1-33-44-279
Email: info@icteuropa.hu
ICT Lions
320 Post Road
Suite 150
Darien, CT 06820
Phone: +1 (475) 272 0330
Email: info@ictlions.com
Website: www.ictlions.com
A member of Russell Bedford International - a global network of independent professional services firms.
©2024 ICT Európa Finance Zrt.