Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Tanácsainknak kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak, amit Ön is élvezhet a jövőben. Komplex szolgáltatás, egy helyen: könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás, transzferár, HR-;könyvvizsgálati- és jogi szolgáltatások. Valódi stratégiai partnerséget ajánlunk Önnek.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat. Most Önnek is nyitott ez a lehetőség.
További részletekért görgessen lejjebb!
Komplex számviteli, adózási szolgáltatásra van szükséged,
Szükséged van a könyveléstől döntéstámogató információkra
Annyi adót szeretsz fizetni, amennyit legálisan szükséges, se többet, se kevesebbet.
Céged éves árbevétele legalább a 200 Mft-ot eléri
Tudd meg, hogy jellemzően milyen igényei vannak azoknak a vállalatoknak, akik velünk dolgoznak.
Nincs egyedül! Több mint 100 hazai KKV vezetővel készítettünk idén egy felmérést, melyből kiderült, hogy a könyvelő váltások indoka a legtöbb esetben az, hogy a cégvezetők belátják: a több éve választott könyvelő partnerük nem növekedett együtt a vállalkozásukkal! Ilyenkor jelentkeznek az általános problémák: kommunikációs gondok, határidő csúszások, pontatlan szakmai munka, megszűnő proaktivitás…
Nincs is ennél zavaróbb, amikor a főtevékenységét szeretné sikerre vinni, de kiderül, hogy szakmai hibák vannak a könyvelésben! A cégvezetők és pénzügyesek rémálma. Sokszor azért fordul elő, mert nincs a könyvelési szolgáltatójának ideje az Ön vállalkozására és nincs ideje a megfelelő mennyiségű és minőségű szakmai továbbképzésekre sem.
Borzasztóan idegesítő, amikor két fél nem érti meg egymást. Egy-egy problémát nem ugyanonnan közelítenek meg, hanem teljesen más irányokból. Innen tudhatja, hogy valójában nem stratégiai partner a választott szolgáltatója.
Szakértőink többsége több idegennyelven is beszél, így nem okoz problémát az angol-német kommunikáció. Ez az Ön cégének is biztosított nálunk.
150 fős szakmai stábunk áll az Ön rendelkezésére is. Biztos lehet abban, hogy megoldjuk az összes felmerülő kérdését, hiszen nagy eséllyel már más vállalkozásnál is felmerült.
Tudjuk, hogy a rugalmasság fontos, mivel minden cég egyedi követelményekkel rendelkezik. Mi képesek vagyunk arra, hogy igény szerint cégre szabjuk a szolgáltatásokat, és alkalmazkodjunk a vállalatok különböző igényeihez.
Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek is az adatbiztonságot.
Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Ha ötletünk, javaslatunk támad, akkor sem fogjuk.
Ahogy fent is írtuk, nálunk egy helyen találja meg a szükséges szolgáltatásokat. Ebből csak előnye származhat!
Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!
több, mint 100 országban segíthetünk Ügyfeleinknek felmerülő adózási, számviteli vagy jogi kérdéseik kapcsán.
Házon belül is folyamatos szakmai és kommunikációs képzéseket tartunk.
Havi zárásokat készítünk és érthető vezetői jelentést. Akár egyedi riport, anyavállalattal történő kapcsolattartás és megoldott angol – német nyelven.
Dedikált könyvelő és könyvelési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket. A feladat végzésük megoldásorientált!
Dedikált könyvelő és könyvelési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket. A feladat végzésük megoldásorientált!
Kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak az együttműködésüknek.
Számlák iktatását automatizált megoldással támogatjuk, amely felgyorsítja és hatékonnyá teszi a kommunikációt is.
Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.
Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a számvitel és adózás terén.
Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, transzferárral, jogi szolgáltatásokkal, HR és független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.
Szakértő a cégcsoportban
Szakmai publikáció évente
Év szakmai tapasztalat
Elégedett ügyfél
Tudjuk, hogy egy bizalmi kapcsolatról van szó! Ez viszont nem szabhat gátat vállalkozása stabilitásának és növekedésének. Önnek megbízhatóbb, biztonságosabb és komplexebb szolgáltatásra van szüksége, ha egyszer is felmerült Önben a könyvelő váltás gondolata…
A könyvelő váltást bármikor megteheti, zökkenőmentesen!
Az SLM rendszer egy olyan komplett megoldás, amely automatizálja és egyszerűsíti a vállalkozások pénzügyi és adminisztrációs folyamatait.
A szoftver segítségével az összes pénzügyi adat egy helyen, egy belépéssel elérhető, így nincs szükség külön belépni a számlázóprogramba, a banki felületekre és nem kell többé excel-ben rögzíteni a bejövő számlákat vagy akár várható cashflow-t tervezni, sőt azonnali és aktuális ÁFA egyenleget fog látni!
Az SLM-et összekötöttük a könyvelő szoftverünkkel, így mindig ugyanazokat az adatokat fogja látni a könyvelés és Ön is. A szoftverünk használata opcionális, tehát amennyiben jelenleg is használ hasonló pénzügyi szoftvert, nem kötelező váltani.
Havi vezetői jelentés küldése, tárgy hónapot követően
NIncsenek év végi meglepetések!
Havi zárásaink Önnek biztonságot nyújtanak
Cégre szabott forgalmi, eredmény és mérleg adatok
Kimutatjuk a jövőben fizetendő társasági és iparűzési adó összegét
Havonta számítjuk az adót és adóalapot módosító tételeket, lehetséges kedvezményeket.
A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.
Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.
A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.
Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Suspendisse iaculis cursus fermentum eget dui sed massa nibh magna. Urna sed aliquam eget est.
Suspendisse iaculis cursus fermentum eget dui sed massa nibh magna. Urna sed aliquam eget est.
Suspendisse iaculis cursus fermentum eget dui sed massa nibh magna. Urna sed aliquam eget est.
Az ICT Európa Finance Zrt. nem csupán egy vállalkozás, cégünk olyan magyar tulajdonban lévő tanácsadó és szolgáltató csoport, ahol egymással összefüggő területeken – adózás, számvitel, informatika, könyvvizsgálat, üzleti döntéstámogatás, jog és HR – alakítottunk ki kiváló minőségű szolgáltatás portfóliót.
Kövessen minket Facebook-on, Twitter-en és LinkedIn-en is!
1117, Budapest
Budafoki út 91-93
IP West Irodaház
(C. épület 4. emelet)
Telefon: +36-1-33-44-279
E-mail: info@icteuropa.hu
320 Post Road
Suite 150
Darien, CT 06820
Telefon: +1 (475) 272 0330
E-mail: info@ictlions.com
Website: www.ictlions.com
A Russell Bedford International tagja – független, professzionális szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások globális hálózata.
©2024 ICT Európa Finance Zrt.