Megbízható bérszámfejtés - engedje, hogy levegyük a terhet a válláról!
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Gondoskodunk vállalkozása bérezési, társadalombiztosítási és adózási kötelezettségeinek pontos és időben történő teljesítéséről. Azért dolgozunk, hogy az adminisztráció zökkenőmentes és pontos legyen, így Ön teljes figyelmét a vállalkozása irányítására fordíthatja.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat.
További részletekért görgessen lejjebb!

Ismerjük a kihívásait
Valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal küzdenek azok a vállalatok, akiknek bérszámfejtési megoldást tudunk nyújtani.
A pontos elszámolás a hosszú távú kapcsolatok titka
A jó bérszámfejtés alapvető pillére egy jól működő vállalkozásnak. Nemcsak a munkavállalói elégedettség szempontjából kulcsfontosságú, hanem biztosítja a jogszabályi előírások betartását és elősegíti a pénzügyi stabilitást is. Egy pontos és megbízható rendszer minimalizálja a hibák kockázatát, időt takarít meg, valamint támogatja a vállalkozás pénzügyi tervezését. Emellett kiemelt szerepet kap a munkavállalói adatok biztonságos kezelése, miközben az adminisztrációs terheket is jelentősen csökkenti.
Így biztosítjuk a hibamentes bérszámfejtést
Tudjuk, hogy nincs kellemetlenebb, amikor a munkavállalókkal történő elszámolás pontatlan. Éppen ezért szolgáltatásunk során több ellenőrző pontot építettünk be, hogy garantáljuk a hibamentes bérszámfejtést.
Az egyedi határidőket kiemelten kezeljük, és ezek rögzítéséről minden esetben gondoskodunk. Vállalatirányítási rendszerünk folyamatosan figyelmeztet a közelgő feladatokra és határidőkre, így biztos lehet benne, hogy minden időben elkészül, elkerülve a kellemetlen csúszásokat.
Tudni fogja mikor és mit kell fizetni!
Időben látni fogja a járulék- és egyéb adófizetési kötelezettségeket, hogy tervezhető legyen, ami javítani fogja a vállalkozás pénzügyi stabilitását.
Tapasztalt és dedikált kollégákat biztosítunk a bérszámfejtéshez!
Csapatunk több mint 200 vállalkozás bérszámfejtését kezeli napi szinten, beleértve a legösszetettebb juttatási formákat is. Munkatársaink nemcsak nagy tapasztalattal rendelkeznek, hanem folyamatos továbbképzéseken vesznek részt, hogy mindig naprakészen dolgozzanak.
Szeretnék egy igazi bérszámfejtő partnert!
Ránk számíthat céljai elérésében
Megoldást nyújtunk Önnek.
Dedikált bérszámfejtő és bérszámfejtési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket.
Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.
TB kifizetőhely ügyintézés (100 fő felett)
Bérjegyzékek e-mailben történő megküldése a munkavállalók részére
Ügyfélspecifikus listák készítése (bérjegyzék, utalási listák, költségtérítések és juttatások nyilvántartása, szabadság listák, utalási file készítése bizonyos bankok estében…)
Házon belül is folyamatos szakmai és kommunikációs képzéseket tartunk.
Megoldás orientált feladatvégzés
Képviselet az illetékes hatóságok előtt
Átveszünk adatokat HR szoftverekből
Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a bérszámfejtés területén.
Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.
Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, könyveléssel, transzferárral, jogi és HR szolgáltatásokkal valamint független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.
Vállalkozása a középpontban
Mindig tudni fogja a bérezéssel kapcsolatos lehetőségeit
A jogszabályváltozásokra azonnal reagálunk és megosztjuk Önnel!
Rendszeres podcastjeink és hírleveleink garantálják, hogy mindig a legfrissebb tudás birtokában legyen.
Minden évben ingyenes webináriumot tartunk a számfejtési változásokról.
Vállalkozása
Dedikált bérszámfejtési csoportvezetőnk az Ön stratégiai partnere lesz.
Jogi partnerirodánk, az ICT Európa LEGAL minden munkajogi változásról értesíteni fogja Önt is.
Felmerülő igény esetén az ICT Európa HR osztálya folyamatos HR tanácsokat biztosíthat Önnek is.
Megértjük az igényeit
Miért válasszon minket?
Hatékonyság, automatizáció
Folyamatosan gondoskodunk az innovatív megoldásokon alkalmazásán: Képesek vagyunk integrált HR rendszerekkel történő adategyeztetésre, adatok exportálására, importálására. Amennyiben nem rendelkezik HR rendszerrel, önállóan is tudunk Önnek webjelenét modult biztosítani, amelynek köszönhetően digitalizálhatja a jelenléti íveit és átláthatóbbá teszi saját működését.
Dedikált kollégák és folyamatos elérhetőség
A cégéhez rendelet dedikált és tapasztalt bérszámfejtő kollégánk mellett, dedikált bérszámfejtési csoportvezetőt is biztosítunk. A csoportvezető folyamatosan ellenőrzi a havi számfejtést, valamint rendelkezésére áll stratégiai jelentőségű bérszámfejtéshez tartozó kérdések egyeztetésében, javaslattételekben. Kollégáinkat folyamatosan elérhetőek az Ön számára.
Ütemezett és tervezhető feladatvégés
Minden cégnek vannak egyedi igényei, akár a bérfizetés napját akár a különböző riportok kapcsán. Ezeket figyelembe véve dolgozunk és alakítjuk ki az együttműködésünket.
Biztonság
Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!
Angol-német nyelvtudás
Szakértőink többsége több idegennyelven is beszél, így nem okoz problémát az angol-német kommunikáció. Ez az Ön cégének is biztosított nálunk.
Tapasztalat és szakértelem
150 fős szakmai stábunk áll az Ön rendelkezésére is. Biztos lehet abban, hogy megoldjuk az összes felmerülő kérdését, hiszen nagy eséllyel már más vállalkozásnál is felmerült.
Adatbiztonság
Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek is az adatbiztonságot.
Kommunikáció
Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Ha ötletünk, javaslatunk támad, akkor sem fogjuk.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Önnek is fontos a titkosítás és az átláthatóság?
Nálunk mindkettő alapvető. Minden hónapban elektronikus, titkosított fizetési jegyzéket biztosítunk Önnek és munkavállalóinak. A dokumentumokat közvetlenül a munkavállalók saját e-mail címére küldjük, amelyeket kizárólag egyedi, személyes kódjukkal tudnak megnyitni. A fizetési adatok bármikor visszakereshetők, így mindig pontosan követhető, hogy mikor, miért és milyen összeget kaptak a munkavállalók.
Igényelje a kötelezettségmentes konzultációt!
Stratégiai partnerünk
Innovatív megoldás az bérszámfejtés kiszervezésében
Stratégiai együttműködő partnerünk a Login Autonom Kft, amely vezető szerepet tölt be a HR digitalizációs megoldások terén. Ennek keretében bérszámfejtési szolgáltatásainkhoz opcionálisan egy innovatív szoftvert kapcsolunk, amely jelentős előnyökkel jár Ügyfeleink számára.
A szoftver segítségével a hagyományos, papír alapú és Excel táblázatokban vezetett jelenlét nyilvántartás helyett egy teljesen digitalizált és modern rendszert alkalmazhatnak. Ez a megoldás lehetővé teszi a munkaidő és távollétek pontos, gyors és átlátható kezelését, miközben jelentős mértékben növeli a személyzeti ügyek kezelési hatékonyságát.

Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Kik segítenek?
Így fogunk Önnek dolgozni
A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk
Dedikált könyvelő
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Könyvelési csoportvezető
A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.
Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.
A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.
Ügyfélkapcsolati menedzsert
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Ügyfélkapcsolati Igazgató
Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.
Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.

Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.

Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.

Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!

Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!

Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!

Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
Professzionális HR szolgáltatásainknak köszönhetően vállalkozása hatékonyabban működhet, mint valaha, és a versenytársak előtt mindig egy lépéssel járhat.
A munkajogi átvilágítást tapasztalt jogi partnerek és bérszámfejtési specialisták végzik, akik havonta több mint 250 partnerrel dolgoznak minden iparágból. Ez garancia, hogy hatékony megoldásokat kínálunk az Ön problémáira is.
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Több mint egy évtizede foglalkozunk bérszámfejtéssel, mialatt több 100 céggel való együttműködésünkből rengeteg kérdés merült már fel. Összeszedtük a legfontosabbakat, hogy Önnek már ne kelljen, illetve, hogy teljesen átláthatóvá tegyük szolgáltatásunkat.
Minden ügyfelünk számára dedikált bérszámfejtőt és csoportvezetőt biztosítunk, akik a nyitó megbeszéléstől kezdve folyamatosan, havi szinten gondoskodnak a bérszámfejtési feladatok pontos elvégzéséről. Saját fejlesztésű ERP rendszerünk (ICT Finance rendszer) minden egyeztetés és közös munka során felmerült információt rögzít, így helyettesítés vagy betegség esetén a kollégák minden szükséges adat birtokában folytathatják a munkát anélkül, hogy korábban megbeszélt részleteket újra egyeztetni kellene. Rendszerünk emellett automatikusan generálja a teendőket és határidőket, biztosítva, hogy minden feladat időben elkészüljön, a jogszabályi kötelezettségeknek megfelelően.
Cégcsoportunkon belül külön nyitó csoport felel az átadás-átvételi folyamatért, hogy a napi munkát végző kollégák teljes figyelmüket a mindennapi feladatokra fordíthassák, miközben párhuzamosan zajlik a szükséges bérszámfejtési adatok átvétele. A nyitási folyamat során a Kulcs-Soft rendszerben elvégezzük a cég beállítását, rögzítjük az adott év korábbi hónapjainak bérszámfejtési adatait, valamint a rendszer paraméterezését is elvégezzük. Ezt követően egy nyitó megbeszélés keretében közösen alakítjuk ki az együttműködés menetét, beleértve az időadatok átadását, a szabadság- és betegszabadság-adatok megküldését, a TB ügyintézéshez kapcsolódó feladatokat, valamint a bérjegyzékek és utalási fájlok formátumát.
Cégcsoportunk a Kulcs-Soft bérszámfejtő programot alkalmazza, amelyet kétévente felülvizsgálunk annak érdekében, hogy folyamatosan a legmegfelelőbb megoldást kínálhassuk ügyfeleink számára. A döntés során figyelembe vesszük mind saját folyamataink hatékonyságát, mind ügyfeleink igényeit. A Kulcs-Soft bérszámfejtő modulja és ügyfélfelülete felhasználóbarát, könnyen kezelhető felületet biztosít.
A szoftver licencdíját a havi szolgáltatási díjunk tartalmazza, így ügyfeleink számára nincs szükség külön regisztrációra, felhasználói profil létrehozására vagy további díjak megfizetésére.
Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.
Munkánkért teljes körű felelősséget vállalunk, emellett rendelkezünk felelősségbiztosítással is — bár szerencsére eddig erre még nem volt szükség. Minden kapcsolódó adóbevallást az ügyvezetőnk ügyfélkapuján keresztül küldünk be, ezzel is garantáljuk, hogy vitás kérdés vagy bírság esetén az Adóhatóság ne Üügyfelünket, hanem minket vonjon felelősségre.
Igen lehetséges„Olvasási – read only” jogosultságot tudunk biztosítani a rendszerhez. Amennyiben Ügyfelünk a Kulcs-Soft webjelenlét vagy Beosztáskezelő modulját is használja, beállítjuk a szükséges hozzáféréseket, hogy a bérszámfejtési, időadat- és szabadság információk feltöltése gördülékenyen történhessen.
Szerződésünk határozatlan idejű, így ügyfeleink rugalmasan dönthetnek az együttműködés folytatásáról. Amennyiben a szerződés megszüntetésére kerülne sor, 2 hónapos rendes felmondási idő biztosítja a zökkenőmentes átállást.
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot
Kollégáink 24 órán belül tájékoztatják Önt a további részletekről.
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
IP West Irodaház 4. em.
