Érezze biztonságban vállalata pénzügyeit!

Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!

Tanácsainknak kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak, amit Ön is élvezhet a jövőben. Komplex szolgáltatás, egy helyen: könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás, transzferár, HR-; könyvvizsgálati- és jogi szolgáltatások. Valódi stratégiai partnerséget ajánlunk Önnek.

Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat. Most Önnek is nyitott ez a lehetőség.

mouse

További részletekért görgessen lejjebb!

Form-bg

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​

Ügyfelek akiknek segíteni tudunk

Komplex számviteli, adózási szolgáltatásra van szüksége.

01

Szüksége van a könyveléstől döntéstámogató információkra.

02

Annyi adót szeret fizetni, amennyit legálisan szükséges, se többet, se kevesebbet.

03

Cége éves árbevétele legalább a 200 Mft-ot eléri.

04

Ismerjük a kihívásait

Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!

Tudja meg, hogy jellemzően milyen igényei vannak azoknak a vállalatoknak, akik velünk dolgoznak.

Úgy érzi cége túlnőtte a könyvelőjét?

Nincs egyedül! Több mint 100 hazai KKV vezetővel készítettünk idén egy felmérést, melyből kiderült, hogy a könyvelő váltások indoka a legtöbb esetben az, hogy a cégvezetők belátják: a több éve választott könyvelő partnerük nem növekedett együtt a vállalkozásukkal! Ilyenkor jelentkeznek az általános problémák: kommunikációs gondok, határidő csúszások, pontatlan szakmai munka, megszűnő proaktivitás…

Szakmai hibát talált a könyvelésben?

Nincs is ennél zavaróbb, amikor a főtevékenységét szeretné sikerre vinni, de kiderül, hogy szakmai hibák vannak a könyvelésben! A cégvezetők és pénzügyesek rémálma. Sokszor azért fordul elő, mert nincs a könyvelési szolgáltatójának ideje az Ön vállalkozására és nincs ideje a megfelelő mennyiségű és minőségű szakmai továbbképzésekre sem.

Úgy érzi, hogy nem egy nyelvet beszélnek a könyvelővel?

Borzasztóan idegesítő, amikor két fél nem érti meg egymást. Egy-egy problémát nem ugyanonnan közelítenek meg, hanem teljesen más irányokból. Innen tudhatja, hogy valójában nem stratégiai partner a választott szolgáltatója.

Összetettebbek lettek a feladatok? Fontos Önnek a komplex szolgáltatás?

SAP és Navision rendszerekben is könyvelünk!

Ha vállalkozása SAP vagy Navision rendszert használ, fontos, hogy a könyvelés szakértő kezekben legyen. Az ICT Európa cégcsoport mélyreható tapasztalattal rendelkezik ezeknek a vállalatirányítási rendszereknek az integrációjában és könyvelésében, biztosítva a zökkenőmentes működést és a magyar szabályozásoknak való megfelelést. 

Kattintson az alábbi gombra, és tudjon meg többet szolgáltatásainkról és arról, hogyan tehetjük hatékonyabbá a pénzügyi folyamatait.

Ránk számíthat céljai elérésében

Megoldást nyújtunk Önnek

Házon belül is folyamatos szakmai és kommunikációs képzéseket tartunk.

Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.

Dedikált könyvelő és könyvelési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket. A feladat végzésük megoldásorientált!

Kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak az együttműködésüknek.

Számlák iktatását automatizált megoldással támogatjuk, amely felgyorsítja és hatékonnyá teszi a kommunikációt is.

Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.

Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a számvitel és adózás terén.

Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, transzferárral, jogi szolgáltatásokkal, HR és független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.

Vállalkozása a középpontban

Mindig tudni fogja hol tart a vállalkozása!

Havi vezetői jelentés küldése, tárgy hónapot követően

Nincsenek év végi meglepetések!

Havi zárásaink Önnek biztonságot nyújtanak

Vállalkozása

Cégre szabott forgalmi, eredmény és mérleg adatok

Kimutatjuk a jövőben fizetendő társasági és iparűzési adó összegét

Havonta számítjuk az adót és adóalapot módosító tételeket, lehetséges kedvezményeket.

Megértjük az igényeit

Miért válasszon minket?

benefits-icon-01

Angol-német nyelvtudás

Szakértőink többsége több idegennyelven is beszél, így nem okoz problémát az angol-német kommunikáció. Ez az Ön cégének is biztosított nálunk.

benefits-icon-02

Tapasztalat és szakértelem​

150 fős szakmai stábunk áll az Ön rendelkezésére is. Biztos lehet abban, hogy megoldjuk az összes felmerülő kérdését, hiszen nagy eséllyel már más vállalkozásnál is felmerült.

benefits-icon-03

Rugalmasság​

Tudjuk, hogy a rugalmasság fontos, mivel minden cég egyedi követelményekkel rendelkezik. Mi képesek vagyunk arra, hogy igény szerint cégre szabjuk a szolgáltatásokat, és alkalmazkodjunk a vállalatok különböző igényeihez.

benefits-icon-04

Adatbiztonság​

Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek is az adatbiztonságot.

benefits-icon-05

Kommunikáció

Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Ha ötletünk, javaslatunk támad, akkor sem fogjuk.

benefits-icon-06

Átfogó szolgáltatási kínálat​

Ahogy fent is írtuk, nálunk egy helyen találja meg a szükséges szolgáltatásokat. Ebből csak előnye származhat!

benefits-icon-07

Biztonság​

Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!

benefits-icon-08

Nemzetközi rálátás

több, mint 100 országban segíthetünk Ügyfeleinknek felmerülő adózási, számviteli vagy jogi kérdéseik kapcsán.

Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!​

Ismerje fel Ön is mikor kell könyvelőt váltania!

Tudjuk, hogy egy bizalmi kapcsolatról van szó! Ez viszont nem szabhat gátat vállalkozása stabilitásának és növekedésének. Önnek megbízhatóbb, biztonságosabb és komplexebb szolgáltatásra van szüksége, ha egyszer is felmerült Önben a könyvelő váltás gondolata…
A könyvelő váltást bármikor megteheti, zökkenőmentesen!

Nincs fix időponthoz kötve, beszéljünk róla!

Ismerje meg cégünket

Cégcsoportunk a számok tükrében

175+

Szakértő a cégcsoportban

50+

Szakmai publikáció évente

15+

Év szakmai tapasztalat

350+

Elégedett ügyfél

Stratégiai Partnerünk

Intelligens pénzügyi menedzsment szoftvert biztosítunk Önnek!

Az SLM rendszer egy olyan komplett megoldás, amely automatizálja és egyszerűsíti a vállalkozások pénzügyi és adminisztrációs folyamatait.

A szoftver segítségével az összes pénzügyi adat egy helyen, egy belépéssel elérhető, így nincs szükség külön belépni a számlázóprogramba, a banki felületekre és nem kell többé excel-ben rögzíteni a bejövő számlákat vagy akár várható cashflow-t tervezni, sőt azonnali és aktuális ÁFA egyenleget fog látni!

Az SLM-et összekötöttük a könyvelő szoftverünkkel, így mindig ugyanazokat az adatokat fogja látni a könyvelés és Ön is. A szoftverünk használata opcionális, tehát amennyiben jelenleg is használ hasonló pénzügyi szoftvert, nem kötelező váltani. 

Csapatunk állandóan rendelkezésére áll

Így fogunk Önnek dolgozni

A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk 

Dedikált könyvelő

Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.

Könyvelési csoportvezető

A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.

Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.

A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.

Ügyfélkapcsolati menedzsert

Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.

Ügyfélkapcsolati Igazgató

Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.

Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.

Ajánlások

Ügyfeleink mondták

Még több szolgáltatás

Kapcsolodó szolgáltatások

Vegyen igénybe egy tapasztalt csapatot és takarítson meg költségeket főkönyvelői szolgáltatásunkkal.

A kiváló bérszámfejtési szolgáltató stabil, hatékony és megbízható hátteret biztosít vállalatának.

Ne fizessen se több, se kevesebb adót, mint amit a legális kereteken belül szükséges.

GYIK

Gyakran Ismételt kérdéseink

Szolgáltatásainkat kis- és középvállalkozások valamint nagyvállalatok számára kínáljuk, függetlenül a tevékenységi körtől. Általában elmondható, hogy a szolgáltatásainkat 300 millió forint éves árbevételtől veszik igénybe Ügyfeleink. Komplex és professzionális szolgáltatás nyújtunk azoknak a vállalkozásoknak, akik úgy érzik, hogy olyan partnerre van szükségük, aki tudja tartani velük a növekedést, fejlődést.

Modern könyvelési szoftvereket használunk, amelyek biztosítják a gyors és pontos adatkezelést. Könyvelési szoftverünk jelenleg ComboSoft, melyhez opcionálisan biztosítunk az Ügyfeleinknek intelligens pénzügyi menedzsment szoftvert is, az SLM-et. Dolgozunk bankpontozás területén az Adriana szoftverrel is, jellemzően webshopok esetében. Nyitottak vagyunk egyéb, az Ügyfél által üzemeltetett szoftverekben is dolgozni, ilyen például a Navision, SAP.

Többlépcsős ellenőrzési folyamatokat és fejlett adatbiztonsági intézkedéseket alkalmazunk, hogy garantáljuk az adatok pontosságát és védelmét. Minden Ügyfelünknek dedikált könyvelőt és könyvelési csoportvezetőt biztosítunk. Csoportvezetőnk feladati közé tartozik a könyvelő ellenőrzése és szakmai támogatása, mely garancia Önnek a pénzügyi adatok pontosságára és biztonságára.

Az alapszolgáltatásunkban havi rendszerességgel készítünk átfogó jelentést Ügyfeleinknek, melyből szakértelem nélkül is láthatják, hogy hol tart vállalkozásuk és jelezzük az esetleges problémás területeket is. A jelentéseket csoportvezetőink minden hónapban átbeszélik Ügyfeleinkkel. Egyedi jelentések készítésében is nagy tapasztalatunk van, legyen szó anyavállalati riportról, vagy IFRS kötelezettségről. Jelentéseinket angol nyelven is készítjük és kommunikálunk is külföldi vezetőkkel.

Időt és pénzt takaríthat meg, biztosítja a pontos pénzügyi nyilvántartásokat, és megfelel minden jogszabályi előírásnak, miközben Ön a vállalkozása növekedésére koncentrálhat. Követjük a tevékenységüket és alkalmazzuk az elérhető adókedvezményeket. Ellenőrzési folyamataink és felelősségbiztosításunk komoly biztonságot jelent Ügyfeleinknek. Ügyfeleink számára folyamatos elérhetőséget biztosítunk. 

Azt javasoljuk, amikor felmerül a kétely, a gondolat a könyvelőváltással kapcsolatosan akkor azonnal érdemes új könyvelő céget keresni. Általában az a probléma, ami miatt váltani szeretnének könyvelőt a cégvezetők csak a jéghegy csúcsa, azért javasoljuk nem halogatni ezt a kérdést. 

A honlapunkon található valamennyi űrlap kitöltésével vagy az info@icteuropa.hu e-mail címre történő levélküldéssel azonnal felveheti velünk a kapcsolat. Ha telefonon szeretné felvenni a kapcsolatot, akkor hívja központi számunkat: +36 1 / 33 44 279. 

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Kollégánk 24 órán belül kapcsolatba lép Önnel és ingyenes konzultációt biztosít, amin egyeztetnek a részletekről.

Form-bg

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​