Érezze biztonságban vállalata pénzügyeit!
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Tanácsainknak kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak, amit Ön is élvezhet a jövőben. Komplex szolgáltatás, egy helyen: könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás, transzferár, HR-; könyvvizsgálati- és jogi szolgáltatások. Valódi stratégiai partnerséget ajánlunk Önnek.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat. Most Önnek is nyitott ez a lehetőség.
További részletekért görgessen lejjebb!
Ügyfelek akiknek segíteni tudunk
Komplex számviteli, adózási szolgáltatásra van szüksége.
01
Szüksége van a könyveléstől döntéstámogató információkra.
02
Annyi adót szeret fizetni, amennyit legálisan szükséges, se többet, se kevesebbet.
03
Cége éves árbevétele legalább a 200 Mft-ot eléri.
04
Ismerjük a kihívásait
Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen igényei vannak azoknak a vállalatoknak, akik velünk dolgoznak.
Úgy érzi cége túlnőtte a könyvelőjét?
Nincs egyedül! Több mint 100 hazai KKV vezetővel készítettünk idén egy felmérést, melyből kiderült, hogy a könyvelő váltások indoka a legtöbb esetben az, hogy a cégvezetők belátják: a több éve választott könyvelő partnerük nem növekedett együtt a vállalkozásukkal! Ilyenkor jelentkeznek az általános problémák: kommunikációs gondok, határidő csúszások, pontatlan szakmai munka, megszűnő proaktivitás…
Szakmai hibát talált a könyvelésben?
Nincs is ennél zavaróbb, amikor a főtevékenységét szeretné sikerre vinni, de kiderül, hogy szakmai hibák vannak a könyvelésben! A cégvezetők és pénzügyesek rémálma. Sokszor azért fordul elő, mert nincs a könyvelési szolgáltatójának ideje az Ön vállalkozására és nincs ideje a megfelelő mennyiségű és minőségű szakmai továbbképzésekre sem.
Úgy érzi, hogy nem egy nyelvet beszélnek a könyvelővel?
Borzasztóan idegesítő, amikor két fél nem érti meg egymást. Egy-egy problémát nem ugyanonnan közelítenek meg, hanem teljesen más irányokból. Innen tudhatja, hogy valójában nem stratégiai partner a választott szolgáltatója.
Összetettebbek lettek a feladatok? Fontos Önnek a komplex szolgáltatás?
SAP és Navision rendszerekben is könyvelünk!
Ha vállalkozása SAP vagy Navision rendszert használ, fontos, hogy a könyvelés szakértő kezekben legyen. Az ICT Európa cégcsoport mélyreható tapasztalattal rendelkezik ezeknek a vállalatirányítási rendszereknek az integrációjában és könyvelésében, biztosítva a zökkenőmentes működést és a magyar szabályozásoknak való megfelelést.
Kattintson az alábbi gombra, és tudjon meg többet szolgáltatásainkról és arról, hogyan tehetjük hatékonyabbá a pénzügyi folyamatait.
Ránk számíthat céljai elérésében
Megoldást nyújtunk Önnek
Házon belül is folyamatos szakmai és kommunikációs képzéseket tartunk.
Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.
Dedikált könyvelő és könyvelési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket. A feladat végzésük megoldásorientált!
Kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak az együttműködésüknek.
Számlák iktatását automatizált megoldással támogatjuk, amely felgyorsítja és hatékonnyá teszi a kommunikációt is.
Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.
Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a számvitel és adózás terén.
Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, transzferárral, jogi szolgáltatásokkal, HR és független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.
Vállalkozása a középpontban
Mindig tudni fogja hol tart a vállalkozása!
Havi vezetői jelentés küldése, tárgy hónapot követően
Nincsenek év végi meglepetések!
Havi zárásaink Önnek biztonságot nyújtanak
Vállalkozása
Cégre szabott forgalmi, eredmény és mérleg adatok
Kimutatjuk a jövőben fizetendő társasági és iparűzési adó összegét
Havonta számítjuk az adót és adóalapot módosító tételeket, lehetséges kedvezményeket.
Megértjük az igényeit
Miért válasszon minket?
Angol-német nyelvtudás
Szakértőink többsége több idegennyelven is beszél, így nem okoz problémát az angol-német kommunikáció. Ez az Ön cégének is biztosított nálunk.
Tapasztalat és szakértelem
150 fős szakmai stábunk áll az Ön rendelkezésére is. Biztos lehet abban, hogy megoldjuk az összes felmerülő kérdését, hiszen nagy eséllyel már más vállalkozásnál is felmerült.
Rugalmasság
Tudjuk, hogy a rugalmasság fontos, mivel minden cég egyedi követelményekkel rendelkezik. Mi képesek vagyunk arra, hogy igény szerint cégre szabjuk a szolgáltatásokat, és alkalmazkodjunk a vállalatok különböző igényeihez.
Adatbiztonság
Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek is az adatbiztonságot.
Kommunikáció
Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Ha ötletünk, javaslatunk támad, akkor sem fogjuk.
Átfogó szolgáltatási kínálat
Ahogy fent is írtuk, nálunk egy helyen találja meg a szükséges szolgáltatásokat. Ebből csak előnye származhat!
Biztonság
Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!
Nemzetközi rálátás
több, mint 100 országban segíthetünk Ügyfeleinknek felmerülő adózási, számviteli vagy jogi kérdéseik kapcsán.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Ismerje fel Ön is mikor kell könyvelőt váltania!
Tudjuk, hogy egy bizalmi kapcsolatról van szó! Ez viszont nem szabhat gátat vállalkozása stabilitásának és növekedésének. Önnek megbízhatóbb, biztonságosabb és komplexebb szolgáltatásra van szüksége, ha egyszer is felmerült Önben a könyvelő váltás gondolata…
A könyvelő váltást bármikor megteheti, zökkenőmentesen!
Nincs fix időponthoz kötve, beszéljünk róla!
Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Stratégiai Partnerünk
Intelligens pénzügyi menedzsment szoftvert biztosítunk Önnek!
Az SLM rendszer egy olyan komplett megoldás, amely automatizálja és egyszerűsíti a vállalkozások pénzügyi és adminisztrációs folyamatait.
A szoftver segítségével az összes pénzügyi adat egy helyen, egy belépéssel elérhető, így nincs szükség külön belépni a számlázóprogramba, a banki felületekre és nem kell többé excel-ben rögzíteni a bejövő számlákat vagy akár várható cashflow-t tervezni, sőt azonnali és aktuális ÁFA egyenleget fog látni!
Az SLM-et összekötöttük a könyvelő szoftverünkkel, így mindig ugyanazokat az adatokat fogja látni a könyvelés és Ön is. A szoftverünk használata opcionális, tehát amennyiben jelenleg is használ hasonló pénzügyi szoftvert, nem kötelező váltani.
Csapatunk állandóan rendelkezésére áll
Így fogunk Önnek dolgozni
A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk
Dedikált könyvelő
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Könyvelési csoportvezető
A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.
Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.
A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.
Ügyfélkapcsolati menedzsert
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Ügyfélkapcsolati Igazgató
Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.
Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.
Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.
Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!
Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!
Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!
Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Szolgáltatásainkat kis- és középvállalkozások valamint nagyvállalatok számára kínáljuk, függetlenül a tevékenységi körtől. Általában elmondható, hogy a szolgáltatásainkat 300 millió forint éves árbevételtől veszik igénybe Ügyfeleink. Komplex és professzionális szolgáltatás nyújtunk azoknak a vállalkozásoknak, akik úgy érzik, hogy olyan partnerre van szükségük, aki tudja tartani velük a növekedést, fejlődést.
Modern könyvelési szoftvereket használunk, amelyek biztosítják a gyors és pontos adatkezelést. Könyvelési szoftverünk jelenleg ComboSoft, melyhez opcionálisan biztosítunk az Ügyfeleinknek intelligens pénzügyi menedzsment szoftvert is, az SLM-et. Dolgozunk bankpontozás területén az Adriana szoftverrel is, jellemzően webshopok esetében. Nyitottak vagyunk egyéb, az Ügyfél által üzemeltetett szoftverekben is dolgozni, ilyen például a Navision, SAP.
Többlépcsős ellenőrzési folyamatokat és fejlett adatbiztonsági intézkedéseket alkalmazunk, hogy garantáljuk az adatok pontosságát és védelmét. Minden Ügyfelünknek dedikált könyvelőt és könyvelési csoportvezetőt biztosítunk. Csoportvezetőnk feladati közé tartozik a könyvelő ellenőrzése és szakmai támogatása, mely garancia Önnek a pénzügyi adatok pontosságára és biztonságára.
Az alapszolgáltatásunkban havi rendszerességgel készítünk átfogó jelentést Ügyfeleinknek, melyből szakértelem nélkül is láthatják, hogy hol tart vállalkozásuk és jelezzük az esetleges problémás területeket is. A jelentéseket csoportvezetőink minden hónapban átbeszélik Ügyfeleinkkel. Egyedi jelentések készítésében is nagy tapasztalatunk van, legyen szó anyavállalati riportról, vagy IFRS kötelezettségről. Jelentéseinket angol nyelven is készítjük és kommunikálunk is külföldi vezetőkkel.
Időt és pénzt takaríthat meg, biztosítja a pontos pénzügyi nyilvántartásokat, és megfelel minden jogszabályi előírásnak, miközben Ön a vállalkozása növekedésére koncentrálhat. Követjük a tevékenységüket és alkalmazzuk az elérhető adókedvezményeket. Ellenőrzési folyamataink és felelősségbiztosításunk komoly biztonságot jelent Ügyfeleinknek. Ügyfeleink számára folyamatos elérhetőséget biztosítunk.
Azt javasoljuk, amikor felmerül a kétely, a gondolat a könyvelőváltással kapcsolatosan akkor azonnal érdemes új könyvelő céget keresni. Általában az a probléma, ami miatt váltani szeretnének könyvelőt a cégvezetők csak a jéghegy csúcsa, azért javasoljuk nem halogatni ezt a kérdést.
A honlapunkon található valamennyi űrlap kitöltésével vagy az info@icteuropa.hu e-mail címre történő levélküldéssel azonnal felveheti velünk a kapcsolat. Ha telefonon szeretné felvenni a kapcsolatot, akkor hívja központi számunkat: +36 1 / 33 44 279.