Új szintre emeljük vállalkozását:
stratégiai cégstruktúra tervezés és megvalósítás
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Egy stratégiailag megtervezett cégstruktúra segíti a vállalkozás növekedését és versenyképességének növelését. Mi megtervezzük és megvalósítjuk azt a struktúrát, amely a legjobban megfelel az Ön üzleti céljainak és piaci környezetének. Megvizsgáljuk az adózási lehetőségeket és a vagyon biztonságára is kiemelt figyelmet fordítunk.
További részletekért görgessen lejjebb!
Ismerjük a kihívásait
Miért érdemes a cégstruktúra kialakításával foglalkozni?
A megfelelő cégstruktúra kialakítása segíti a hatékony működést, csökkenti a kockázatokat és elősegíti a hosszú távú növekedést. Partenerink az alábbiak miatt gondolkodnak cégstruktúra kialakításban, átalakításban.
Tevékenység diverzifikálás.
Diverzifikálja tevékenységét, hogy új piacokat érjen el, csökkentse a kockázatokat és növelje vállalkozása stabilitását és profitabilitását.
Bizalmi vagyonkezelés lehetőségének vizsgálata
Vizsgáljuk meg a bizalmi vagyonkezelés lehetőségeit, hogy biztosítsa vagyonának védelmét és optimalizálja a jövőbeli öröklési folyamatokat.
Vagyonbiztonság, vagyonelkülönítés
Garantálja vagyonának biztonságát és elkülönítését, hogy megvédje értékeit a kockázatoktól és biztosítsa a pénzügyi stabilitást.
Holding struktúra kialakítása
Kiépítjük hatékony holding struktúráját a vállalati irányítás optimalizálása, adóoptimalizálás és kockázatkezelés érdekében.
Legális adóoptimalizálás (Áfa, illeték, TAO, KIVA…)
Megvizsgáljuk mely legális adózási lehetőségek mellett tud hatékonyabban működni cégstruktúrája.
Generációs vagyontranszfer vizsgálata
Tervezzük meg a generációs vagyontranszfert, hogy biztosítsuk a családi vagyon hatékony és zökkenőmentes átadását a következő generációknak.
Szeretnék egy igazi partnert!
Folyamat
Cégstruktúra kialakítás folyamata
Projetkindító egyeztetés
Az első lépés egy konzultációs megbeszélés, ahol megismerjük vállalkozásának működését, üzleti modelljét és a cégstruktúrával kapcsolatos igényeit, elvárásait valamint közösen ötletelünk. Ezen a találkozón átbeszéljük a szükséges dokumentumokat és adatokat, valamint meghatározzuk a projekt időkeretét.
Szakmai munka
A megbeszélés után az egyeztetett célok szerint elkezdjük a szakmai munkát, elkészítjük a lehetséges struktúrákat.
Lehetséges variációk előnyeinek, hátrányainak felvázolása
A/B/C variációkat készítünk elő a lehetséges cégstruktúrákkal kapcsolatosan, melyet tanácsadói levél formájában is átadunk és átbeszéljük, hogy melyik lehetőségnek milyen előnyei és hátrányai vannak.
Optimális konstrukció kiválasztása
Az ügyfél kiválasztja a számára legmefelelőbb struktúrát, egyeztetjük, tanácsadással.
Kiválasztott konstrukció kidolgozása
A kiválasztott cégstruktúra összes lépésének részletes kidolgozását elvégzi a szakmai csapat. Tanácsadói levélbe foglaljuk, bemutatjuk, átbeszéljük, személyesen prezentáljuk.
Megvalósítás
A kiválasztott konstrukciót -külön megállapodás keretein belül- elkészítjük és megvalósítjuk mind az adózási mind a jogi munkát.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Biztos alapok a növekedéshez. Professzionális cégstruktúra tervezés és tanácsadás Önnek.
Egy erős alapokra épített cégstruktúra elengedhetetlen a fenntartható növekedéshez. Tapasztalt tanácsadóink segítségével olyan struktúrát hozunk létre, amely támogatja vállalkozása céljait és hosszú távú sikerét legyen szó: vagyonbiztonságról, exitről, generációváltásról.
Egyeztessünk az Ön elképzeléseiről
Megértjük az igényeit
Miért válasszon minket?
Tapasztalat és szakértelem
Több éves tapasztalattal rendelkezünk a cégstruktúra kialakításában és átalakításában, különböző iparágakban szerzett szakértelmünkkel biztosítjuk, hogy vállalkozása a legjobban működjön. Adózási és jogi szakértőink biztosítják a legmagasabb szaktudást Önnek.
Testreszabott megoldás
Minden vállalkozás egyedi, ezért személyre szabott megoldásokat kínálunk, amelyek teljes mértékben alkalmazkodnak az Ön üzleti céljaihoz és piaci környezetéhez.
Stratégiai tervezés
Átfogó és részletes stratégiai tervezéssel optimalizáljuk cégstruktúráját, hogy támogassa a növekedést, javítsa a működési hatékonyságot, és csökkentse a kockázatokat.
Adózási szempontok vizsgálata
Adótanácsadó szakértőink a cégstruktúra kialakítása során kiemelt hangsúklyt fektetnek arra, hogy a legoptimálisabb adózási lehetőségek mellett menjen vége a cégstruktúra kialakítása.
Jogi és adózási megfelelés
Gondoskodunk arról, hogy a cégstruktúra kialakítása és átalakítása megfeleljen a legújabb jogi és szabályozási előírásoknak, így elkerülheti a büntetéseket és jogi problémákat.
Folyamatos támogatás
A projekt befejezése után is folyamatos támogatást nyújtunk, beleértve a rendszeres felülvizsgálatokat és frissítéseket, hogy vállalkozása mindig naprakész maradjon.
Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
A megfelelő cégstruktúra optimalizálhatja az adózást, növelheti a működési hatékonyságot, és minimalizálhatja a jogi kockázatokat, így elősegítve a vállalkozás fenntartható növekedését. Továbbá öröklés vagy exit során is elengedhetetlen előnyei vannak egy átgondolt cégstruktúrának.
Természetesen a jelenlegi állapottól függ. Amennyiben még nem foglalkozott a kérdéssel, akkor a válasz az, hogy azonnal érdemes vele foglalkozni, megnézni a lehetőségeit. Ha már van kialakított cégstruktúrája, akkor a jogszabályváltozások miatt évente egyszer érdemes újra átbeszélni adózási és jogi szakértőkkel. Amennyiben új tulajdonosok vagy befektetők érkeznek, akkor is érdemes foglalkozni vele.
Figyelembe vesszük a vállalkozás méretét, tevékenységi körét, adózási szempontjait, jogi lehetőségeit, kockázatait és a növekedési és egyéb személyesen célokat.
A jól megtervezett cégstruktúra lehetővé teszi a hatékonyabb működést, csökkenti a jogi és pénzügyi kockázatokat, valamint rugalmasabbá teszi a vállalkozást a jövőbeni bővüléshez.
Minden olyan vállalkozásnak, amely növekedést tervez, illetve akik szeretnék optimalizálni működésüket és adózásukat.
A tanácsadási folyamat hossza függ a vállalkozás méretétől és komplexitásától, de általában néhány héttől két hónapig terjedhet.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.
Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.
Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!
Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!
Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!
Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
Átvilágításaink során azt tapasztaljuk, hogy a cégek nagy többsége nem használ legális adóoptimalizálási lehetőségeket, így milliós nagyságrendeket veszítenek évről évre, amikor ez a megtakarítás növelhetné a profitot is.
A munkajogi átvilágítást tapasztalt jogi partnerek és bérszámfejtési specialisták végzik, akik havonta több mint 250 partnerrel dolgoznak minden iparágból. Ez garancia, hogy hatékony megoldásokat kínálunk az Ön problémáira is.
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot
Kollégáink 24 órán belül tájékoztatják Önt a további részletekről.
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
IP West Irodaház 4. em.