Csökkentse költségeit és tegye egyszerűbbé a diákmunka alkalmazását a Lionsdiák digitális Iskolaszövetkezettel
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Alkalmaz cégénél diákmunkaerőt? Ismerje meg a Lionsdiák digitális Iskolaszövetkezetet! Innovatív megoldásunk új szintre emeli a diákmunka foglalkoztatásával járó ügyintézést. Egyszerűbb, gyorsabb és költséghatékonyabb megoldást kínálunk mind Ön, mind a diákok számára.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat. Most Önnek is nyitott ez a lehetőség.
További részletekért görgessen lejjebb!
Ügyfelek akiknek segíteni tudunk
Komplex számviteli, adózási szolgáltatásra van szükséged,
01
Szükséged van a könyveléstől döntéstámogató információkra
02
Annyi adót szeretsz fizetni, amennyit legálisan szükséges, se többet, se kevesebbet.
03
Céged éves árbevétele legalább a 200 Mft-ot eléri
04
Ismerjük a kihívásait
Miért éri meg a Lionsdiák digitális iskolaszövetkezeten keresztül diákot alkalmazni?
Tudja meg, hogy jellemzően milyen igényei vannak azoknak a vállalatoknak, akik velünk dolgoznak.
Villámgyors és problémamentes ügyintézés
A foglalkoztatással kapcsolatos összes dokumentáció digitálisan elérhető és kezelhető, így a szerződések megkötése, a diákok regisztrálása és minden adminisztratív feladat gyorsan és átláthatóan zajlik.
Idő- és energiahatékonyság
A személyes jelenlétre nincs szükség. A digitális platformunk lehetővé teszi, hogy bármikor és bárhonnan intézze a foglalkoztatással kapcsolatos teendőket.
Kevesebb foglalkoztatási költség és kötelezettség
Diákmunka esetén nincs táppénz, fizetett szabadság vagy végkielégítés, ami tovább csökkenti a költségeit és megkönnyíti a foglalkoztatási folyamatokat. Költséghatékony megoldás A minimálbér és garantált bérminimum esetén fix, kedvező áron dolgozunk: Minimálbér esetén: 273 Ft / fő / óra Garantált bérminimum esetén: 333 Ft / fő / óra
Szeretném költséghatékonyabbá tenni a foglalkoztatásomat!
Ránk számíthat céljai elérésében
Zökkenőmentes diákfoglalkoztatást biztosítunk Önnek
Diákok bevonása a feladatokba
Diákok bevonása a feladatokba Az Ön cége választja ki a diákokat, akiket a feladatok elvégzésére kijelöl. Mi biztosítjuk az egyszerű adminisztrációs folyamatot, hogy a diákok gyorsan munkába állhassanak.
Online jelenléti ívek használata
A diákok munkavégzését digitális jelenléti íveken követheti. Ezek azonnal elérhetők a platformunkon keresztül, így bármikor hozzáférhet az aktuális óraszámokhoz és munkatevékenységekhez.
Adatok egyszerű kezelése
A platformunkon keresztül naprakészen követheti a munkaidő-nyilvántartásokat, így egyszerűen ellenőrizheti a diákok jelenlétét. A rendszer teljesen digitális, ami gyors és átlátható adminisztrációt biztosít.
Könnyű hozzáférés a hónap végén
A hónap végén minden dokumentáció és jelenléti ív azonnal rendelkezésre áll, így a bérszámfejtéshez szükséges adatokat a lehető leggyorsabban továbbíthatja saját rendszereibe.
Vállalkozása a középpontban
Mindig tudni fogja hol tart a vállalkozása!
Havi vezetői jelentés küldése, tárgy hónapot követően
Nincsenek év végi meglepetések!
Havi zárásaink Önnek biztonságot nyújtanak
Vállalkozása
Cégre szabott forgalmi, eredmény és mérleg adatok
Kimutatjuk a jövőben fizetendő társasági és iparűzési adó összegét
Havonta számítjuk az adót és adóalapot módosító tételeket, lehetséges kedvezményeket.
Megértjük az igényeit
Miért válasszon minket?
Teljes digitalizáció , átláthatóság
Papírmentes megoldás, mobilról is elérhető felületeket biztosítunk a munkáltatónak és diákoknak is. Az online ügyintézés teljes átláthatóságot biztosít!
Gyorsaság, hatékonyság
A diákok szerződtetése nem igényel személyes jelenlétet, másnap azonnal munkába állhatnak.
Garantált fix szolgáltatási ár a munkáltatónak
Átlátható és kiszámítható költségvetés, rejtett költségek nélkül.
Környezetbarát megoldás
A teljesen digitális ügyintézés papírmentes adminisztrációt jelent, amivel nemcsak költséget takarít meg, hanem hozzájárul a fenntarthatósághoz is.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Maximális hatékonyság, minimális költségek!
Egyszerűbb ügyintézés, alacsonyabb költségek és azonnali munkakezdés, mindezt egyetlen platformon. Jól hangzik?
Szeretnék egy díjmentes konzultációt!
Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Csapatunk állandóan rendelkezésére áll
Így fogunk Önnek dolgozni
A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk
Dedikált könyvelő
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Könyvelési csoportvezető
A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.
Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.
A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.
Ügyfélkapcsolati menedzsert
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Ügyfélkapcsolati Igazgató
Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.
Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.
Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.
Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!
Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!
Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!
Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
A platformunk lehetővé teszi, hogy a diákok munkaidejének nyomon követése egyszerű és átlátható legyen. A digitális jelenléti ívek bármikor elérhetők, így folyamatosan ellenőrizheti, hogy a diákok mennyi időt töltöttek munkával, ami nagyban megkönnyíti a bérszámfejtéshez szükséges adatok összegyűjtését.
A Lionsdiák rendszere gyors ügyintézést biztosít. A szerződéskötést követően a diákok rövid időn belül munkába állhatnak, és a jelenléti ívek azonnal elérhetők a platformon, hogy Ön folyamatosan nyomon követhesse a munkaidőt.
A Lionsdiák használatával egyszerűsítheti az adminisztrációt, csökkentheti az adminisztrációs terheket és gyorsan hozzáférhet a diákok munkaidejével kapcsolatos dokumentumokhoz. A digitális megoldásunk révén mindez költséghatékonyan és időtakarékosan történik.
A Lionsdiák átlátható és fix árakkal dolgozik, amelyek pontosan kiszámíthatók. A díjaink: Minimálbér esetén: 273 Ft / fő / óra Garantált bérminimum esetén: 333 Ft / fő / óra