Gondoskodjon vagyonáról már ma – Ismerje meg a bizalmi vagyonkezelést!
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Az ICT LEGAL, Termel & Zsidi Ügyvédi Iroda jogászai szakértelmükkel támogatják Önt a bizalmi vagyonkezelő (rövidítve: BVK) megalapításában és létrehozásában. Célunk, hogy a teljes folyamat során biztonságban érezze magát, és minden kérdésére érthető, világos válaszokat kapjon.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat.
További részletekért görgessen lejjebb!

Kihívások
Mi az a bizalmi vagyonkezelés és miért érdemes igénybe venni?
A bizalmi vagyonkezelés egy különleges jogi konstrukció, amely lehetőséget biztosít a vagyonrendelők számára, hogy értékeiket biztonságosan, hosszú távon kezeljék és megőrizzék. Ebben a folyamatban a vagyonrendelő a tulajdonában lévő vagyontárgyakat (például ingatlanokat, értékpapírokat vagy céges részesedéseket) egy vagyonkezelőre bízza, aki a szerződésben meghatározott módon kezeli azokat a kedvezményezett javára.
Ez a megoldás különösen hasznos lehet generációváltáskor, öröklési tervezés során vagy nagyobb értékű vagyon védelmében, mivel a kezelt vagyon elkülönül mind a vagyonrendelő, mind a vagyonkezelő saját vagyonától, biztosítva annak stabilitását és átlátható kezelését. Az átlátható vagyonkezelési folyamat, valamint a vagyon teljes körű védelme és értékmegőrzése révén ez a megoldás egyre népszerűbb mind magánszemélyek, mind vállalkozások körében.
Vagyonvédelem és jogi biztonság
A bizalmi vagyonkezelés hatékony megoldást nyújt vagyona védelmére, megóvva azt a jogi vitáktól, perektől vagy váratlan követelésektől. Ez különösen hasznos lehet vállalkozók, családok és fokozott kockázatnak kitett szakmák esetében.
Hosszú távú pénzügyi tervezés
A bizalmi vagyonkezelés hatékony eszköz a hosszú távú pénzügyi tervezéshez, amely segít megőrizni és gyarapítani a vagyont generációkon át. Lehetővé teszi, hogy az értékek az előre meghatározott célok és szándékok szerint hasznosuljanak.
Rugalmas vagyonkezelés
Személyre szabható, így teljesen az Ön egyedi igényeihez és céljaihoz igazodik. Legyen szó jótékony célokról, családtagok támogatásáról vagy vállalati vagyon kezeléséről, a bizalmi vagyonkezelés alkalmazkodik az Ön terveihez.
Adótervezési előnyök
Kedvező struktúrája lehetőséget kínál a vagyon adózási szempontból történő optimalizálására, ami segíthet az adóterhek csökkentésében. Ez különösen előnyös lehet cégeladás, öröklés vagy jelentősebb pénzügyi tranzakciók során.
Öröklési tervezés és hagyatéki viták elkerülése
A bizalmi vagyonkezelés segít az öröklési folyamat gördülékenyebb lebonyolításában, csökkentve a hagyatéki viták és a családi konfliktusok esélyét. Előre meghatározhatja, hogyan oszlik meg vagyona az örökösök között, biztosítva, hogy kívánságai tiszteletben legyenek tartva.
Pénzügyi stabilitás a család számára
Hatékony megoldást nyújt a család pénzügyi stabilitásának biztosítására, még váratlan események esetén is. Segítségével előre meghatározható, hogy a vagyon miként és kik számára legyen felhasználva, így hozzájárul a hosszú távú anyagi biztonsághoz és a család jólétének megőrzéséhez.
Magánélet védelme
A pénzügyek kezelésében kiemelkedő fontossággal bír a diszkréció, amelyet a bizalmi vagyonkezelés maximálisan biztosít. Ennek köszönhetően a vagyoni helyzet nem kerül nyilvánosságra, így ideális megoldást jelent azok számára, akik szeretnék megőrizni pénzügyeik magán jellegét és elkerülni a nagy nyilvánosság figyelmét.
Bizalmi vagyonkezelés A-Z -ig útmutató
Letölthető PDF
Tippek és trükkök bizalmi vagyonkezeléshez, hogy biztonságban tudja vagyonát.
Igényelje a kötelezettségmentes konzultációt!
Előnyök
Miért válasszon minket?
A tapasztalatunk az Ön biztonsága
Ügyvédi irodánk már több mint 100 ügyfélnek segített bizalmi vagyonkezelő létrehozásában és a legoptimálisabb struktúra kialakításában. Tapasztalatunk és szakértelmünk garancia arra, hogy Ön is megbízható és hatékony megoldást kapjon.
Megvalósítjuk egyedi elképzeléseit
Tudjuk, hogy Ügyfeleink bizalmi vagyonkezeléssel kapcsolatos igényei egyedi körülményekhez igazodnak. Szakértőink figyelembe veszik az Ön elképzeléseit, és további fejlesztési javaslatokkal segítik, hogy a lehető legjobb, személyre szabott megoldás szülessen.
Érthető kommunikáció
Kiemelten fontos, hogy ezt a jogintézményt a nem jogvégzett cégvezetők is megértsék. Ezért nagyon alaposan és körültekintően kommunikálunk Ügyfeleinkkel, hogy minden egymást követő lépés átlátható és érthető legyen.
Átfogó támogatás és tanácsadás
Nem csak az alapítás folyamatában nyújtunk segítséget, hanem hosszú távon is támogatjuk Ügyfeleinket, biztosítva, hogy a bizalmi vagyonkezelő hatékonyan működjön. Tanácsokat adunk a jogi, pénzügyi és adózási kérdésekben, hogy Ön mindig a legjobb döntéseket hozhassa meg.
Diszkréció és biztonság
Kiemelt figyelmet fordítunk a személyes és pénzügyi adatok védelmére. A bizalmi vagyonkezelés során garantáljuk a teljes diszkréciót és a legmagasabb szintű biztonságot, hogy Ön nyugodtan koncentrálhasson céljai megvalósítására.
Hosszú távú partnerség
Célunk, hogy hosszú távú, megbízható partnere legyünk, akire mindig számíthat. Folyamatosan figyelemmel kísérjük a jogszabályi változásokat és a pénzügyi piac alakulását, hogy Ön mindig a legfrissebb és legrelevánsabb tanácsokat kapja.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Lépjen még ma a vagyonbiztonság és a hosszútávú pénzügyi stabilitás útjára!
Legyen szó adótervezési előnyökről, öröklésről, exitről, vagyonbiztonságról, magánélet védelméről vagy pénzügyi stabilitásról családja számára, a bizalmi vagyonkezelés a megfelelő megoldás Önnek is.
Igényelje a kötelezettségmentes konzultációt!
Megoldást nyújtunk Önnek!
Dedikált jogi szakértőt biztosítunk
Tapasztaltunkat és szakértelmünket az Ön szolgáltatába állítjuk
Szükség esetén vállaljuk a könyvelését is megalapított BVK-nak.
Folyamatos támogatást biztosítunk
Opcionálisan cégértékelést is készítünk
Közösen ötletelünk Önnel a legjobb megoldás érdekében.
Stratégiai partnerünk
A pontos elszámolás, a hosszútávú kapcsolatok titka.
Stratégiai együttműködő partnerünk a Login Autonom Kft, amely vezető szerepet tölt be a HR digitalizációs megoldások terén. Ennek keretében bérszámfejtési szolgáltatásainkhoz opcionálisan egy innovatív szoftvert kapcsolunk, amely jelentős előnyökkel jár Ügyfeleink számára.
A szoftver segítségével a hagyományos, papír alapú és Excel táblázatokban vezetett jelenlét nyilvántartás helyett egy teljesen digitalizált rendszert alkalmazhatnak.
Ez a megoldás lehetővé teszi a munkaidő és távollétek pontos, gyors és átlátható kezelését, miközben jelentős mértékben növeli a személyzeti ügyek kezelési hatékonyságát.

Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Vállalkozása a középpontban
Hatékonyan készítjük el az Ön bizalmi vagyonkezelőjét
Személyre szabott tervezés
Az Ön egyedi igényei és céljai alapján alakítjuk ki a bizalmi vagyonkezelő struktúráját, biztosítva, hogy az tökéletesen megfeleljen a pénzügyi, jogi és családi elvárásoknak.
Friss információk első kézből
Rendszeres podcastjeink és hírleveleink garantálják, hogy mindig a legfrissebb tudás birtokában legyen.
Folyamatos tanácsadás és friss információk
Nemcsak az alapítás során, hanem azt követően is folyamatos támogatást nyújtunk. Rendszeresen frissítjük a vagyonkezelőt az aktuális jogszabályoknak megfelelően, és tanácsokkal segítjük az optimalizációt.
Vállalkozása
Teljeskörű jogi és pénzügyi támogatás
A bizalmi vagyonkezelő struktúráját rugalmasan alakítjuk, így az idővel változó igényeihez és élethelyzeteihez is könnyedén igazítható lesz, biztosítva a hosszú távú hatékonyságot.
Rugalmasság és alkalmazkodóképesség
A bizalmi vagyonkezelő struktúráját rugalmasan alakítjuk, így az idővel változó igényeihez és élethelyzeteihez is könnyedén igazítható lesz, biztosítva a hosszú távú hatékonyságot.
Biztonságos öröklés és vagyonvédelem
Segítünk biztosítani, hogy a vagyonkezelő révén vagyonát a legbiztonságosabb és leghatékonyabb módon védje meg a jövő generációi számára, minimalizálva az adóterheket és a jogi kockázatokat.
Kik segítenek?
Így fogunk Önnek dolgozni
A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk
Dedikált könyvelő
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Könyvelési csoportvezető
A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.
Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.
A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.
Ügyfélkapcsolati menedzsert
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Ügyfélkapcsolati Igazgató
Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.
Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.

Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.

Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!

Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!

Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!

Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
Adóoptimalizálás
A legális adócsökkentés rendszere három pillérre támaszkodik és a törvény “a”-tól “zs” pontig sorolja a kedvezmény lehetőségeket. Nézzük meg, hogy Ön kihasznál-e minden lehetőséget!
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot
Kollégáink 24 órán belül tájékoztatják Önt a további részletekről.
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
IP West Irodaház 4. em.

GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Miért érdemes bizalmi vagyonkezelőt alapítani?
A bizalmi vagyonkezelő lehetővé teszi, hogy vagyonát hatékonyan és biztonságosan kezelje, miközben biztosítja annak védelmét és a hosszú távú célok elérését. Emellett a vagyonkezelés révén optimalizálhatja az öröklést, csökkentheti az adóterheket, és biztosíthatja a vagyon diszkrét és rugalmas kezelését.
Miben különbözik a bizalmi vagyonkezelés más vagyonkezelési formáktól?
A bizalmi vagyonkezelés különlegessége, hogy a vagyon kezelése és védelme egy független, harmadik fél által történik, aki az Ön érdekeit képviseli. Ez biztosítja, hogy a vagyon mindig a meghatározott célok szerint legyen kezelve, és megóvja azt a külső kockázatoktól vagy jogi kihívásoktól.
Mennyi ideig tart a bizalmi vagyonkezelő alapításának folyamata?
A folyamat időtartama az Ön egyedi igényeitől és a szükséges jogi lépésektől függ, de általában néhány hét alatt lezajlik. Szakértői csapatunk biztosítja a gyors és hatékony folyamatot, hogy Ön minél előbb élvezhesse a bizalmi vagyonkezelés előnyeit.
Mennyire rugalmas a bizalmi vagyonkezelő?
A bizalmi vagyonkezelő rendkívül rugalmas, így bármikor módosítható vagy átalakítható az Ön változó igényeihez és körülményeihez igazodva. Akár új kedvezményezetteket szeretne kijelölni, akár a vagyon kezelési módját szeretné módosítani, szakértőink segítenek a szükséges változtatások végrehajtásában.
Hogyan biztosítjuk a vagyonkezelés diszkrécióját és biztonságát?
Cégünk kiemelt figyelmet fordít az ügyfeleink adatainak és vagyonának védelmére. Szigorú biztonsági intézkedéseket alkalmazunk, és a legmagasabb szintű diszkréciót garantáljuk, hogy Ön nyugodt lehessen a vagyonkezelés során.
Hogyan kezdjek neki a bizalmi vagyonkezelő megalakításának?
Vegye fel velünk az űrlap kitöltésével a kapcsolatot, vagy keressen minket az info@icteuropa.hu e-mail címet, vagy telefonon: +36-1-33-44-279. Kollégáink díjmentesen átbeszélik Önnel a lehetőségeket.
Bizza ránk a főkönyvelési feladatokat, minimalizálja saját HR kockázatát!
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Vegyen igénybe egy tapasztalt csapatot és takarítson meg költségeket úgy, hogy közben fenntartható megoldást épít fel és biztosítja cége könyvelési stabilitását.
További részletekért görgessen lejjebb!
