Adóoptimalizálás - legális adócsökkentés legális keretek között
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
A vállalkozások számára az adózási terhek jelentős költséget jelentenek, de megfelelő tervezéssel és optimalizálással akár milliós megtakarítások érhetők el. Az adóoptimalizálás célja, hogy a törvényi előírások betartása mellett a vállalkozás a lehető legkedvezőbb adózási konstrukciókat használja ki – ebben segít Önnek az ICT Európa.
További részletekért görgessen lejjebb!


Miért fontos az adóoptimalizálás?
Az adóoptimalizálás a vállalkozások számára egy olyan stratégiai eszköz, amely lehetővé teszi az adóterhek csökkentését a törvényes lehetőségek maximális kihasználásával. A cél nem az adóelkerülés, hanem az érvényben lévő jogszabályok és adókedvezmények tudatos alkalmazása annak érdekében, hogy a vállalkozás vagy az egyén a lehető legkevesebb adót fizesse meg.
Az adóoptimalizálás során olyan tényezőket vizsgálunk, mint a megfelelő adónem kiválasztása, a különböző adókedvezmények és adóalap-csökkentési lehetőségek kihasználása, valamint a költségek olyan strukturálása, amely minimalizálja az adófizetési kötelezettséget.
A fejlesztési tartalék képzése, a lízingköltségek megfelelő elszámolása vagy a kutatás-fejlesztési tevékenységek adókedvezményei mind hatékony eszközök lehetnek az adóoptimalizálás során. Egy jól átgondolt adóstratégia nemcsak az adott év pénzügyi eredményére van hatással, hanem hosszú távon is segít a stabil és fenntartható gazdálkodás kialakításában, miközben biztosítja a jogszabályi megfelelést és a vállalkozás versenyképességét. Az adóoptimalizálás nem csak jogi személyekre, de magánszemélyekre is alkalmazható.
Ismerjük a kihívásait
Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal néznek szembe a vállalatok, akiknek megoldást tudunk nyújtani.
Ön is úgy érzi, hogy sok adót fizet?
Nincs egyedül. Külsős átvilágításaink során ügyfeleink több mint 90%-ánál találunk olyan adóoptimalizálási lehetőségeket, amelyek eddig rejtve maradtak. Sok cég sajnos évekig fizetett több adót a szükségesnél. Nézzük meg, hogy cége jogosult-e olyan adó- vagy adóalapkedvezményre, amely eddig rejtve maradt!
A könyvelője nem ad adózásoptimalizálási ötleteket?
A könyvelés alapvetően számviteli terület, nem véletlen tehát, hogy az adótanácsadás mára már egy külön szakmává vált. Gyakran tapasztaljuk, hogy a vállalkozások tévesen gondolják, hogy a könyvelő feladata lenne ezeknek a lehetőségeknek a felismerése. Az adótanácsadó azonban kifejezetten az adózási lehetőségek felkutatására és optimalizálására szakosodik.
Aggódik, hogy mit szól majd a könyvelője, ha egy külsős adótanácsadó átvizsgálja az adózást?
A legtöbb könyvelő segítségként tekint a munkánkra, hiszen célunk közös: vállalkozása sikerének elősegítése. Gyakran tapasztaljuk, hogy szakmai kérdésekben éppen a könyvelők kérnek támogatást tőlünk, így az együttműködés kölcsönösen előnyös mindkét fél számára.
Biztonságban szeretné tudni az adózását?
Ránk számíthat céljai elérésében
Hogyan fogunk önnek dolgozni
A megbízási szerződés aláírását követően szakmai vezetőink kiosztják az Ön cégét a szakértőink között.
Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.
Dedikált könyvelő és könyvelési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket. A feladat végzésük megoldásorientált!
Kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak az együttműködésüknek.
Számlák iktatását automatizált megoldással támogatjuk, amely felgyorsítja és hatékonnyá teszi a kommunikációt is.
Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.
Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a számvitel és adózás terén.
Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, transzferárral, jogi szolgáltatásokkal, HR és független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.
Takarítson meg még több adót miközben növeli munkavállalói elégedettségét!
- Tudjon meg többet Synergy HR + Tax szolgáltatásunkról
Megértjük az igényeit
Miért válasszon minket?
Több mint 15 éves adózási tanácsadásban szerzett tapasztalat
Adószakértőink több 100 cég átvilágításán vannak túl, melynek tapasztalatait az Ön cégénél is érvényre juttatjuk.
Naprakészek vagyunk az adózási változásokat illetően
Az adózási lehetőségek sűrűn változnak. Szakértő adótanácsadóink folyamatosan figyelik a legfrissebb változásokat és figyelembe veszik alkalmazzák azokat az átvilágításaink során!
Gyors és hatékony átvilágítás
Az évek során tökéletesített menetrendünk és kidolgozott folyamatunk van az adózási átvilágításokkal kapcsolatban. Éppen ezért Önnél sem az időt húzzuk majd, hanem hatékonyan elvégezzük a feladatunkat, melynek eredményét így gyorsan élvezheti.
Nemzetközi támogatás - angol nyelven
Angol nyelvű konzultációt és prezentációt biztosítunk, hogy tulajdonosai vagy anyacége vezetői is pontosan értsék az adózási átvilágítás eredményeit.
Iparági ismeretek
Az adózásban rendkívül fontos az iparági ismeret annak érdekében, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el. Az ICT adószakértő kollégái rendelkeznek a legfőbb iparági ismeretekkel, mely Önnek is garanciát jelent.
Teljes körű felelősségvállalás
Adózási átvilágításunk során nyújtott szakmai tanácsainkért anyagi felelősséget is vállalunk! Ez Önnek is garancia és biztosíték!
Vállalkozása a középpontban
Megtaláljuk Önnek a legkedvezőbb adózási lehetőségeket!
Havi vezetői jelentés küldése, tárgy hónapot követően
NIncsenek év végi meglepetések!
Havi zárásaink Önnek biztonságot nyújtanak
Vállalkozása
Cégre szabott forgalmi, eredmény és mérleg adatok
Kimutatjuk a jövőben fizetendő társasági és iparűzési adó összegét
Havonta számítjuk az adót és adóalapot módosító tételeket, lehetséges kedvezményeket.
Részletesen
Járjon versenytársai előtt az adózásban is!
Az adóoptimalizálás során célunk, hogy ügyfeleink a törvényes lehetőségek maximális kihasználásával csökkenthessék adóterheiket. Ennek érdekében szakértőink segítenek feltárni a vállalkozása számára elérhető adókedvezményeket, adóalap-csökkentési lehetőségeket és költséghatékony megoldásokat.
Olyan módszereket alkalmazunk, mint a fejlesztési tartalék képzése, a beruházási kedvezmények kihasználása vagy a lízingkamat levonása, amelyekkel minimalizálható az adóteher. Emellett segítünk a transzferár-dokumentáció és az áfa-visszaigénylés körüli feladatokban is, hogy vállalkozása megfeleljen a jogszabályoknak, miközben maximalizálja a megtakarításokat.
Nincs fix időponthoz kötve, beszéljünk róla!

Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.

Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.

Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!

Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!

Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!

Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
A HR 361 Audit nem csupán egy egyszerű ellenőrző folyamat. Ez egy komplex megközelítés, amelyben a HR terület minden aspektusára kiterjed. Ismerje meg szolgáltatásunkat!
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Az adótanácsadók biztosítják, hogy vállalkozása megfeleljen a jogszabályoknak, miközben minimalizálják az adóterheket, így növelhetik a profitot. Munkájuk hozzájárul az adókockázatok elkerüléséhez!
Kis- és közép – és nagyvállalatok számára, akiknek fontos az adózási biztonság, tervezés és optimalizálni szeretnék adózási folyamataikat.
Az adótanácsadás folyamatos szolgáltatás, hiszen az adójogszabályok rendszeresen változnak. Az adótanácsadók munkája a vállalatok számára folyamatos anyagi haszonnal jár.
Az első konzultáció alkalmával átfogó képet kapunk vállalkozása adózási helyzetéről, illetve meghatározzuk a legfontosabb célkitűzéseket, amely általában egy órát vesz igénybe.
Szakértőink folyamatosan figyelik a jogszabályi változásokat, és biztosítják, hogy Ön mindig megfeleljen az aktuális előírásoknak. Természetesen felelősségbiztosításunk anyagi garanciákat is nyújt.
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot
Kollégáink 24 órán belül tájékoztatják Önt a további részletekről.
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
IP West Irodaház 4. em.
