Cégjogi szolgáltatások - bízza vállalkozása cégjogi ügyeit szakértő kezekre!
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
A vállalkozások működésének szíve-lelke a cégjog. Miért pont ez a terület ne érdemelné meg a professzionális háttérszolgáltatást, a cégalapítási, – működtetési és egyéb kérdéseket is beleértve?
Az ICT LEGAL 15+ éve segíti a magyar és a nemzetközi vállalkozásokat abban, hogy a jog, a pénzügy és az adózás terén naprakészek és ezáltal versenyképesek legyenek.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat.
További részletekért görgessen lejjebb!

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Kihívások
Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!
Ön csupán egy jogi szolgáltatót, vagy pedig megbízható, hosszú távú stratégiai partnerséget keres, aki leköveti az Ön cégének fejlődését szakértői hátterével? Ha ez utóbbi a cél, akkor mutatjuk, hogyan néz ki a közös munka!
Véget vetünk a pontatlan elszámolásoknak!
Ugye Ön sem szeretné kockára tenni olajozottan működő kapcsolatait munkatársaival, munkavállalóival egy esetleges téves elszámolás miatt? A pontatlan bérelszámolásból fakadó lehetséges kellemetlenségeket a több szinten beépített ellenőrzési mechanizmusokkal védjük ki, így gondoskodunk arról, hogy minden számítás pontosan, a cégjog alapelveinek megfelelően történjen. Ön biztos lehet benne, hogy az elszámolások megfelelnek a legmagasabb szakmai elvárásoknak is, és ez a kiszámíthatóság a szakmai kapcsolatokra is előnyösen hat. Tudjuk, hogy nincs kellemetlenebb, amikor a munkavállalókkal történő elszámolás pontatlan. A szolgáltatás nyújtásunk során több beépített ellenőrző pont garantálja Önnek, hogy nem lesz hiba a bérelszámolásban.
Nem lesz több csúszás a bérfizetésben!
A rendszeres és pontos bérfizetés alapja a jól működő vállalati folyamatoknak és a munkavállalói elégedettségnek. Mi szigorúan kezeljük az előre egyeztetett határidőket, amelyeket integrált vállalatirányítási rendszerünkben is rögzítünk. A rendszer automatikus emlékeztető funkciói gondoskodnak arról, hogy a következő feladatok és bérkifizetések időben és pontosan megtörténjenek. Így vállalata működése garantáltan gördülékenyebb, a társasági jog és cégjog szempontjából is átláthatóbb lesz. Nem beszélve a munkavállalói elégedettségről!
Pontosan tudni fogja, mikor és mit kell fizetni!
Önnel is előfordult már, hogy úgy érezte, csak szalad a céges cashflow után?
A pontos pénzügyi tervezés elengedhetetlen a hosszú távú vállalati stabilitás érdekében és az ICT LEGAL segítségével most megtehet egy jelentős lépést egy pénzügyileg kiegyensúlyozott jövő felé. Szakértőink segítségével tervezhetővé válnak a járulék- és adófizetési kötelezettségek, ami biztonságot nyújt a napi működés során éppúgy, mint a vállalkozás hosszú távú stabilitását tekintve, a cégjogi törvény előírásainak való megfeleléssel együtt.
Tapasztalt szakértői csapat, személyre szabott szolgáltatásnyújtás
Attól tart, hogy az Ön esete annyira egyedi, hogy nem talál hozzá kellően kompetens szakmai segítséget?
Több, mint 200 ügyfelünk bérszámfejtési feladatait látjuk el nap mint nap, melyek között a legextrémebb, legbonyolultabb juttatási formák is megtalálhatóak. Hiszünk abban, hogy minden ügyfelünknek jár a személyre szóló figyelem, így dedikált kapcsolattartó kijelölésével biztosítjuk azt, hogy Ön megkapja az Önt megillető figyelmet és stabilitást.
A szakmai naprakészséget komolyan vesszük, így folyamatosan képezzük magunkat annak érdekében, hogy naprakész ismeretekkel és egyre strukturáltabban tudjunk támogatást nyújtani Önnek és vállalkozásának.
Összetettebbek lettek a feladatok? Fontos Önnek a komplex szolgáltatás?
Előnyök
Miért érdemes bennünket választania?
Hatékonyság és automatizáció a cégjogi megfelelés szolgálatában
Miért ne férne össze a vállalati hatékonyság és a jogszabályi megfelelés? Ma már nemcsak az időtakarékosság az egyetlen vezérlőelv az automatizált folyamatok kialakításánál, hanem a társasági és cégjog területén elvárt átláthatóság és jogszerűség is.
Nem sajnáljuk az energiát olyan innovatív megoldások meghonosítására, amelyek összhangban vannak a cégjogi törvény aktuális előírásaival. Képesek vagyunk integrált HR rendszerekhez történő adatkapcsolatra, adatok exportálására és importálására, így biztosítva a jogi szempontból is kifogástalan adatkezelést a cég működésében.
Abban az esetben, ha vállalkozása nem rendelkezik saját HR rendszerrel, önállóan is biztosítunk webes jelenléti modult, amely lehetőséget ad a jelenléti ívek digitális kezelésére. Ez a megoldás többről szól, mint hatékonyságnövelés; az átlátható működés alapelveit ülteti gyakorlatba.
Dedikált szakértők és folyamatos elérhetőség – személyre szabott támogatás
Minden ügyfelünk számára jelentős tapasztalattal bíró bérszámfejtő munkatársat dedikálunk, aki otthonosan mozog a cég sajátos működését és igényeit illetően. Emellett külön bérszámfejtési csoportvezetőt is kijelölünk, aki nemcsak a havi számfejtések ellenőrzését végzi, hanem részt vesz a stratégiai jelentőségű bérügyi kérdések egyeztetésében is, javaslataival így hozzájárul a jogszerű, hatékony működéshez, összhangban a társasági és cégjog elvárásaival.
Ha együtt dolgozunk, Ön számíthat a folyamatos személyes kapcsolattartás és szakmai támogatás lehetőségére – munkatársaink 0-24-ben elérhetőek, így akár a napi operatív, akár cégjog alapintézményeihez kapcsolódó kérdéssel fordul hozzánk.
Ütemezett és tervezhető feladatvégzés – a cégjogi előírásokhoz igazítva
A közös munka első lépése az ön igényeinek felmérésével kezdődik. Nincsenek előregyártott megoldásaink, rugalmasan alkotjuk meg a folyamatokat, legyen szó a bérfizetés időpontjáról, havi vagy egyedi riportok összeállításáról, ütemezett határidőkről vagy adminisztratív elvárásokról.
A tervezhetőség és kiszámíthatóság nemcsak a gördülékeny működés szempontjából lényeges, hanem a társasági és cégjog szempontjából is meghatározó szerepe van.. Ezért együttműködésünk során olyan rendszerben dolgozunk, amely nemcsak adminisztratív támogatást nyújt, hanem hozzájárul a jogi megfelelőséghez és vállalati stabilitáshoz is.
Biztonság
Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!
Angol–német nyelvtudás – gördülékeny kommunikáció minden szinten
Szakértői csapatunk többsége több idegen nyelven is magabiztosan kommunikál, különösen angolul és németül, így a nemzetközi partnerekkel való kapcsolattartás sem jelent akadályt. Ez kiemelt előny lehet azoknál a vállalkozásoknál, ahol a társasági és cégjog ügyei nemzetközi környezetben is relevánsak.
Tapasztalat és szakértelem – biztos kezekben a cégügyei
150 fős tapasztalt szakmai csapatunk rendelkezésére áll az Ön vállalkozása számára is. Biztos lehet benne, hogy a felmerülő kérdésekre gyors és szakmailag helytálló választ kap – akár a cégjog alapintézményeihez, akár a cégjog gyakorlati alkalmazásához kapcsolódnak. Amit Ön most kérdez, nagy valószínűséggel már megoldottuk egy másik ügyfelünk esetében.
Adatbiztonság – megbízható háttér, jogszerű működés
Tudjuk, milyen magas fokú biztonságot igényel a vállalat pénzügyi és személyes adatainak kezelése. Cégünk megfelel minden adatvédelmi szabályozásnak, házon belüli IT szakértőink gondoskodnak az informatikai háttér védelméről és a rendszeres ellenőrzésről. Ön nyugodt lehet afelől, hogy cége adatai a legjobb kezekben vannak.
Ráadásul teljes körű felelősség biztosítással rendelkezünk, ami nem más, mint garancia Önnek a biztonságra!
Kommunikáció – proaktivitás, nemcsak reaktivitás a cégjogi kérdésekben
Ugye Ön sem csak egy elérhető szolgáltatót szeretne, hanem értékelné, ha önálló, proaktív gondolkodással segítenék a vállalkozása működését?
Mi nem tartjuk meg magunknak az ötleteinket – elébe megyünk a kihívásoknak, kérdezünk, rávilágítunk, együtt gondolkodunk és javaslatot teszünk. Akad, akinek a szakmai partnerség csak egy ígéret – nálunk működési alapelv.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Önnek is hívószavak a titkosítás és az átláthatóság?
A vállalati működés biztonsága és transzparenciája a társasági és cégjog szempontjából is kiemelt jelentőséggel bír. Éppen ezért minden hónapban elektronikus, titkosított fizetési jegyzékeket biztosítunk az Ön és munkavállalói részére.
A fizetési jegyzékeket minden munkavállaló saját e-mail címére küldjük el, amelyeket kizárólag egyedi titkosító kód segítségével tudnak megnyitni. Ez a rendszer nemcsak az adatbiztonságot garantálja, hanem hozzájárul a jogi átláthatósághoz és a dokumentálhatósághoz is.
Az elektronikus jegyzékek bármikor visszakereshetők, így könnyen nyomon követhető, hogy mikor, milyen jogcímen és milyen összegű bér került kifizetésre.
Igényelje a kötelezettségmentes konzultációt!
Ügyfeleink szeretik.
Házon belül is folyamatos szakmai és kommunikációs képzéseket tartunk.
Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.
Dedikált bérszámfejtő és bérszámfejtési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket.
Megoldásorientált feladatvégzés
Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.
Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a bérszámfejtés területén.
Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, könyveléssel, transzferárral, jogi és HR szolgáltatásokkal valamint független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.
Ki-és bejelentések kezelése (on-line ügytelfelületet biztositunk az egyértelmü adatszolgáltatáshoz új belépók esetében)
Tappenz, CSED, GYED igenylese
Letiltások kezelése
Bérjegyzékek e-mail-ben történő megküldése a munkavállalók részére
Ügyfélspecifikus listák készitése (bérjegyzék, utalási listák, költségtérítések es juttatások nyilvántartása, szabadság listák, utalási file készitése bizonyos bankok estében…)
TB kifizetőhely ügyintézés (100 fő felett)
Képviselet az illetékes hatóságok előtt
Stratégiai partnerünk
A pontos elszámolás – a hosszú távú üzleti kapcsolatok alapja
A kiszámítható, pontos elszámolás nemcsak a pénzügyi bizalom alapja, hanem a társasági és cégjog szerinti jogszerű működés egyik kulcstényezője is.
Stratégiai együttműködő partnerünk, a Login Autonom Kft., a HR digitalizációs megoldások egyik hazai piacvezetője. Ennek keretében bérszámfejtési szolgáltatásainkat opcionálisan egy innovatív, digitális szoftverrel egészítjük ki, amely jelentős hatékonyságnövelést és adminisztratív átláthatóságot biztosít Ügyfeleink számára.
A szoftver lehetővé teszi, hogy a hagyományos, papíralapú vagy Excel-táblázatos jelenléti nyilvántartás helyett egy korszerű, teljesen digitalizált rendszert alkalmazzanak. Ez a napi munkaszervezést összhangba hozza a dokumentálhatósági elvárásokkal is.
A rendszer segítségével a munkaidő és távollétek kezelése gyorsabbá, pontosabbá és átláthatóbbá válik, így a személyzeti adminisztráció is jóval hatékonyabb – ami hosszú távon a cég teljes működésére előnyösen hat.
A szoftver segítségével a hagyományos, papír alapú és Excel táblázatokban vezetett jelenlét nyilvántartás helyett egy teljesen digitalizált rendszert alkalmazhatnak.
Ez a megoldás lehetővé teszi a munkaidő és távollétek pontos, gyors és átlátható kezelését, miközben jelentős mértékben növeli a személyzeti ügyek kezelési hatékonyságát.

Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Vállalkozása a középpontban
Mindig tudni fogja a bérezéssel kapcsolatos lehetőségeit
A jogszabályváltozásokara azonnal reagálunk és megosztjuk Önnel!
Rendszeres podcastjeink és hírleveleink garantálják, hogy mindig a legfrissebb tudás birtokában legyen.
Minden évben ingyenes webináriumot tartunk a számfejtési változásokról.
Vállalkozása
Dedikált bérszámfejtési csoportvezetőnk az Ön stratégiai partnere lesz.
Jogi partnerirodánk, az ICT Európa LEGAL minden munkajogi változásról értesíteni fogja Önt is.
Felmerülő igény esetén az ICT Európa HR osztálya folyamatos HR tanácsokat biztosíthat Önnek is.
Kik segítenek?
Így fogunk Önnek dolgozni
A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk
Dedikált könyvelő
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Könyvelési csoportvezető
A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.
Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.
A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.
Ügyfélkapcsolati menedzsert
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Ügyfélkapcsolati Igazgató
Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.
Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.

Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.

Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!

Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!

Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!

Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
HR audit és tanácsadás
Professzionális HR szolgáltatásainknak köszönhetően vállalkozása hatékonyabban működhet, mint valaha, és a versenytársak előtt mindig egy lépéssel járhat.
Munkajogi átvilágítás
A munkajogi átvilágítást tapasztalt jogi partnerek és bérszámfejtési specialisták végzik, akik havonta több mint 250 partnerrel dolgoznak minden iparágból. Ez garancia, hogy hatékony megoldásokat kínálunk az Ön problémáira is.
Bérügyviteli átvilágítás
Ismerje meg, hogyan teheti hatékonyabbá bérügyi folyamatait átvilágítási szolgáltatásunkkal. Szakértőink azonosítják a hibákat, optimalizálják a bérszámfejtést és biztosítják a jogszabályi megfelelést.
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Dedikált bérszámfejtőt és bérszámfejtési csoportvezetőt biztosítunk minden ügyfelünknek, akik a nyitó megbeszéléstől kezdve folyamatosan, havi szinten végzik az adott cég bérszámfejtési feladatait. A saját fejlesztésű ERP rendszerünkben (ICT Finance rendszer) minden, az egyeztetések és a közös munka során felmerült információt, adatot rögzítünk, ezzel biztosítva, hogy helyettesítés, betegség esetén a helyettesítő kolléga az összes szükséges információ birtokában legyen és ne kelljen az ügyféltől már többször átbeszélt témákat újra megkérdezni. Továbbá ezen rendszer segítségével tudjuk biztosítani, hogy egyetlen feladat sem marad el, mindent határidőre elkészítünk, mivel a szoftver rendszerfeladatokat generál minden ügyfélhez, az előre beállított határidők és jogszabályi kötelezettségek alapján.
Cégcsoportunkon belül külön nyitó csoport foglalkozik az átadás-átvétellel. Tesszük mindezt azért, hogy a napi munkát végző kollégák csak a napi teendőkkel tudjanak foglalkozni és párhuzamosan megtörténhessen a szükséges bérszámfejtési anyagok átvétele. A nyitás során a Kulcs-Soft rendszerben setupolásra kerül a cég, rögzítjük az adott év megelőző havi bérszámfejtési adatait és beparaméterezzük a rendszert. Továbbá egy nyitó megbeszélés keretén belül kialakításra kerülnek a folyamatok (időadatok átadása, szabadság, betegszabadságok, stb. adatok megküldése, TB ügyintézéssel kapcsolatos feladatok, folyamatok kialakítása, bérjegyzékek, utalási fájlok formátuma, stb.)
Cégcsoportunk a Kulcs-Soft bérszámfejtő programot használja. Két évente megvizsgáljuk a piacon lévő szoftvereket, hogy a mi folyamatainkhoz, valami az ügyféligényekhez melyik igazodik a legjobban. A Kulcs-Soft bérszámfejtő modulja, valamint az ügyfélfelülete egyaránt felhasználóbarát, könnyen használható.
A havi szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver licenc díját, az ügyfélnek nem szükséges regisztrálni, felhasználói profilt készíteni és havi/ éves díjat fizetni a szoftverért.
Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.
Teljeskörű felelősséget vállalunk a munkánkért. Rendelkezünk felelősségbiztosítással is, amire szerencsére eddig még nem volt szükség. Minden kapcsolódó adóbevallást a saját, ügyvezetőnk ügyfélkapuján küldünk be, nem az ügyfélén, ezzel is vállalva a felelősséget és biztosítva, hogy vitás kérdés, bírság esetén az Adóhatóság ne az ügyfél felé éljen a bírságolás lehetőségével.
Igen lehetséges, tudunk biztosítani „Olvasási – read only” jogosultságot a rendszerhez. Továbbá, amennyiben a Kulcs-Soft webjelenlét, Beosztáskezelő moduljait használják, akkor beállítjuk a szükséges hozzáféréseket a rendszerhez, hogy a bérszámfejtési adatokat, időadatokat, szabadság adatokat fel tudják tölteni a rendszerbe.
A szerződésünk határozatlan idejű, 2 hónapos rendes felmondási idővel.
