A jövő tervezése most kezdődik: Ismerje meg a bizalmi vagyonkezelést!
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Az ICT LEGAL, Termel & Zsidi Ügyvédi Iroda jogászai szakértőként segítséget nyújtunk a bizalmi vagyonkezelő (rövidítve: BVK) megalapításában és létrehozásában. Tapasztalt szakembereink készek együttműködni Önnel, hogy a legjobb megoldásokat találjuk meg az Ön igényeinek és jövőbeli céljainak megfelelően.
További részletekért görgessen lejjebb!
Kihívások
Miért fontos bizalmi vagyonkezelésben gondolkodni?
A bizalmi vagyonkezelés számos előnyt kínál mindazok számára, akik hosszú távú pénzügyi biztonságot és vagyoni stabilitást szeretnének elérni. Íme néhány ok, amiért érdemes bizalmi vagyonkezelésben gondolkodni.
Vagyonvédelem és jogi biztonság
A bizalmi vagyonkezelés lehetővé teszi, hogy vagyonát védett keretek között kezeljék, megóvva azt jogi problémáktól, perektől vagy akár nem várt követelésektől. Ez különösen fontos lehet például vállalkozók, családok vagy magas kockázatú szakmák képviselői számára.
Nem lesz több csúszás a bérfizetésben!
Egyedi határidőket szigorúan vesszük és vállalatirányítási rendszerünkben rögzítjük is azokat. A rendszerünk folyamatosan emlékeztet a következő feladatokra és határidőkre, ami igazi garanciát nyújt Önnek, hogy nem lesznek csúszások.
Tudni fogja mikor és mit kell fizetni!
Időben látni fogja a járulék- és egyéb adófizetési kötelezettségeket, hogy tervezhető legyen, ami javítani fogja a vállalkozás pénzügyi stabilitását.
Tapasztalt és dedikált kollégákat biztosítunk!
Több, mint 200 Ügyfelünk bérszámfejtési feladatait látjuk el nap mint nap, melyek között a legextrémebb juttatási formák is megtalálhatóak. Folyamatosan képezzük kollégáinkat, sőt az Ügyfeleinket is rendszeres értesítjük a számfejtést érintő változásokról.
Tudni fogja mikor és mit kell fizetni!
Időben látni fogja a járulék- és egyéb adófizetési kötelezettségeket, hogy tervezhető legyen, ami javítani fogja a vállalkozás pénzügyi stabilitását.
Összetettebbek lettek a feladatok? Fontos Önnek a komplex szolgáltatás?
Előnyök
Miért válasszon minket?
Élen a bizalmi vagyonkezelők alapításában
Ügyvédi irodánk több mint 100 Ügyfelünknek készítette el már a bizalmi vagyonkezelőjét, alakította ki a legoptimálisabb struktúrákat. A tapasztalat és szakértelem Önnek is hatékony megoldást kínál. A témában több szakértői cikkünk és saját rendezésű webinárium is elérhető.
Megvalósítjuk egyedi elképzeléseit
Tudjuk, hogy Ügyfeleink bizlami vagyonkezeléssel kapcsolatos igényei egyedi körülményekhez igazodik. Szakértőink figyelembe veszik felmerülő ötleteiket, további fejlesztési javaslatokat adnak, mely számára a legjobb egyedi megoldás kerül megvalósításra.
Érthető kommunikáció
Kiemelten fontos, hogy ezt a jogintézményt a nem jogvégzett cégvezetők is megértsék. Ezért nagyon alaposan és körültekintően kommuniálunk Ügyfeleinkkel, hogy minden egymást követő lépés átlátható és érthető legyen.
Átfogó támogatás és tanácsadás
Nemcsak az alapítás folyamatában nyújtunk segítséget, hanem hosszú távon is támogatjuk Önt, biztosítva, hogy a bizalmi vagyonkezelő hatékonyan működjön. Tanácsokat adunk a jogi, pénzügyi és adózási kérdésekben, hogy Ön mindig a legjobb döntéseket hozhassa meg.
Diszkréció és biztonság
Kiemelt figyelmet fordítunk az Ön személyes és pénzügyi adatainak védelmére. A bizalmi vagyonkezelés során garantáljuk a teljes diszkréciót és a legmagasabb szintű biztonságot, hogy Ön nyugodtan koncentrálhasson céljai megvalósítására.
Hosszú távú partnerség
Célunk, hogy hosszú távú, megbízható partnere legyünk, akire mindig számíthat. Folyamatosan figyelemmel kísérjük a jogszabályi változásokat és a pénzügyi piac alakulását, hogy Ön mindig a legfrissebb és legrelevánsabb tanácsokat kapja.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Lépjen még ma a vagyonbiztonság és a hosszútávú pénzügyi stabilitás útjára!
Legyen szó adótervezési előnyökről, öröklésről, exitről, vagyonbiztonságról, magánélet védelméről vagy pénzügyi stabilitásról családja számára, a bizalmi vagyonkezelés a megfelelő megoldás Önnek is.
Igényelje a kötelezettségmentes konzultációt!
Ügyfeleink szeretik.
Dedikált jogi szakértőt biztosítunk.
Tapasztaltunkat és szakértelmünket az Ön szolgáltatába állítjuk.
Szükség esetén vállaljuk a könyvelését is megalapított BVK-nak.
Folyamatos támogatást biztosítunk.
Opcionálisan cégértékelést is készítünk.
Közösen ötletelünk Önnel a legjobb megoldás érdekében.
Stratégiai partnerünk
A pontos elszámolás, a hosszútávú kapcsolatok titka.
Stratégiai együttműködő partnerünk a Login Autonom Kft, amely vezető szerepet tölt be a HR digitalizációs megoldások terén. Ennek keretében bérszámfejtési szolgáltatásainkhoz opcionálisan egy innovatív szoftvert kapcsolunk, amely jelentős előnyökkel jár Ügyfeleink számára.
A szoftver segítségével a hagyományos, papír alapú és Excel táblázatokban vezetett jelenlét nyilvántartás helyett egy teljesen digitalizált rendszert alkalmazhatnak.
Ez a megoldás lehetővé teszi a munkaidő és távollétek pontos, gyors és átlátható kezelését, miközben jelentős mértékben növeli a személyzeti ügyek kezelési hatékonyságát.
Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Vállalkozása a középpontban
atékonyan készítjük el az Ön bizalmi vagyonkezelőjét.
Személyre szabott tervezés
Az Ön egyedi igényei és céljai alapján alakítjuk ki a bizalmi vagyonkezelő struktúráját, biztosítva, hogy az tökéletesen megfeleljen a pénzügyi, jogi és családi elvárásoknak.
Teljeskörű jogi és pénzügyi támogatás
Szakértői csapatunk gondoskodik minden jogi és pénzügyi részletről, a szerződések megfogalmazásától kezdve az adózási kérdésekig, így Önnek nem kell aggódnia a részletek miatt.
Maximális adat- és információvédelem
Biztosítjuk, hogy minden személyes és pénzügyi információja a legszigorúbb biztonsági intézkedések mellett kerül kezelésre, garantálva a teljes diszkréciót.
Vállalkozása
Rugalmasság és alkalmazkodóképesség
A bizalmi vagyonkezelő struktúráját rugalmasan alakítjuk, így az idővel változó igényeihez és élethelyzeteihez is könnyedén igazítható lesz, biztosítva a hosszú távú hatékonyságot.
Folyamatos tanácsadás és frissítés
Nemcsak az alapítás során, hanem azt követően is folyamatos támogatást nyújtunk. Rendszeresen frissítjük a vagyonkezelőt az aktuális jogszabályoknak megfelelően, és tanácsokkal segítjük az optimalizációt.
Biztonságos öröklés és vagyonvédelem
Segítünk biztosítani, hogy a vagyonkezelő révén vagyonát a legbiztonságosabb és leghatékonyabb módon védje meg a jövő generációi számára, minimalizálva az adóterheket és a jogi kockázatokat.
Kik segítenek?
Így fogunk Önnek dolgozni
A folyamatos együttműködés alkalmával három kollégát biztosítunk
Dedikált könyvelő
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Könyvelési csoportvezető
A könyvelő mellett dedikálunk Önnek egy könyvelési csoportvezetőt is, akivel pedig a stratégiai kapcsolatot tartják.
Ő lesz az, aki a látott adatok alapján fog javaslatokat megfogalmazni Önnek, ő fogja összeállítani a havi könyvelési jelentéseit a vállalkozásának.
A könyvelési csoportvezető folyamatosan ellenőrzi is a könyvelő munkáját, így ellenőrző funkciót is betölt, ezért
Ön nyugodt lehet afelől, hogy minden rendben van.
Ügyfélkapcsolati menedzsert
Vedd fel velünk a kapcsolatot, az oldalon található bármely űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunkon, illetve e-mail címünkön.
Amennyiben az űrlapot töltöd ki, kérünk, hogy add meg az adatait és cégadatokat, valamint részletesen írd meg nekünk, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődsz.
Ügyfélkapcsolati Igazgató
Ügyfeleink elégedettségért továbbá az Ügyfélkapcsolati Igazgató is felelős.
Hozzá tud fordulni akkor is, ha valamilyen visszajelzést szeretne adni.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.
Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.
Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!
Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!
Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!
Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
HR audit és tanácsadás
Professzionális HR szolgáltatásainknak köszönhetően vállalkozása hatékonyabban működhet, mint valaha, és a versenytársak előtt mindig egy lépéssel járhat.
Munkajogi átvilágítás
A munkajogi átvilágítást tapasztalt jogi partnerek és bérszámfejtési specialisták végzik, akik havonta több mint 250 partnerrel dolgoznak minden iparágból. Ez garancia, hogy hatékony megoldásokat kínálunk az Ön problémáira is.
Bérügyviteli átvilágítás
Ismerje meg, hogyan teheti hatékonyabbá bérügyi folyamatait átvilágítási szolgáltatásunkkal. Szakértőink azonosítják a hibákat, optimalizálják a bérszámfejtést és biztosítják a jogszabályi megfelelést.
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Dedikált bérszámfejtőt és bérszámfejtési csoportvezetőt biztosítunk minden ügyfelünknek, akik a nyitó megbeszéléstől kezdve folyamatosan, havi szinten végzik az adott cég bérszámfejtési feladatait. A saját fejlesztésű ERP rendszerünkben (ICT Finance rendszer) minden, az egyeztetések és a közös munka során felmerült információt, adatot rögzítünk, ezzel biztosítva, hogy helyettesítés, betegség esetén a helyettesítő kolléga az összes szükséges információ birtokában legyen és ne kelljen az ügyféltől már többször átbeszélt témákat újra megkérdezni. Továbbá ezen rendszer segítségével tudjuk biztosítani, hogy egyetlen feladat sem marad el, mindent határidőre elkészítünk, mivel a szoftver rendszerfeladatokat generál minden ügyfélhez, az előre beállított határidők és jogszabályi kötelezettségek alapján.
Cégcsoportunkon belül külön nyitó csoport foglalkozik az átadás-átvétellel. Tesszük mindezt azért, hogy a napi munkát végző kollégák csak a napi teendőkkel tudjanak foglalkozni és párhuzamosan megtörténhessen a szükséges bérszámfejtési anyagok átvétele. A nyitás során a Kulcs-Soft rendszerben setupolásra kerül a cég, rögzítjük az adott év megelőző havi bérszámfejtési adatait és beparaméterezzük a rendszert. Továbbá egy nyitó megbeszélés keretén belül kialakításra kerülnek a folyamatok (időadatok átadása, szabadság, betegszabadságok, stb. adatok megküldése, TB ügyintézéssel kapcsolatos feladatok, folyamatok kialakítása, bérjegyzékek, utalási fájlok formátuma, stb.)
Cégcsoportunk a Kulcs-Soft bérszámfejtő programot használja. Két évente megvizsgáljuk a piacon lévő szoftvereket, hogy a mi folyamatainkhoz, valami az ügyféligényekhez melyik igazodik a legjobban. A Kulcs-Soft bérszámfejtő modulja, valamint az ügyfélfelülete egyaránt felhasználóbarát, könnyen használható.
A havi szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver licenc díját, az ügyfélnek nem szükséges regisztrálni, felhasználói profilt készíteni és havi/ éves díjat fizetni a szoftverért.
Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.
Teljeskörű felelősséget vállalunk a munkánkért. Rendelkezünk felelősségbiztosítással is, amire szerencsére eddig még nem volt szükség. Minden kapcsolódó adóbevallást a saját, ügyvezetőnk ügyfélkapuján küldünk be, nem az ügyfélén, ezzel is vállalva a felelősséget és biztosítva, hogy vitás kérdés, bírság esetén az Adóhatóság ne az ügyfél felé éljen a bírságolás lehetőségével.
Igen lehetséges, tudunk biztosítani „Olvasási – read only” jogosultságot a rendszerhez. Továbbá, amennyiben a Kulcs-Soft webjelenlét, Beosztáskezelő moduljait használják, akkor beállítjuk a szükséges hozzáféréseket a rendszerhez, hogy a bérszámfejtési adatokat, időadatokat, szabadság adatokat fel tudják tölteni a rendszerbe.
A szerződésünk határozatlan idejű, 2 hónapos rendes felmondási idővel.