Miért érdemes 2025-ben áttérni a hibrid könyvelésre?
- 2 perc
- Könyvelés
Ahogy a vállalatok növekednek, úgy egyre komplexebbé és összetettebbé válik a pénzügyi adminisztráció és a könyvelési feladatok kezelése, szervezése. Az ilyen helyzetekben sok cégvezető szembesül azzal a kihívással, hogy a belső könyvelési folyamatok nem tartják a lépést a vállalkozás fejlődésével. Sokan tapasztalják, hogy egy fő szakmai tudására tudnak csupán támaszkodni, amelyet ráadásul nem vagy nehezen tudnak ellenőrizni. 2025-ben az egyik legjobb cégvezetői döntés lehet a hibrid könyvelés bevezetése, amely egy új korszak kiszervezett főkönyvelési megoldása.
De mit is jelent pontosan a hibrid könyvelés, és miért érdemes áttérni rá? Röviden a hibrid könyvelés a főkönyvelői feladatok kiszervezését jelenti. Az alábbiakban bemutatjuk ennek az innovatív megoldásnak a legfőbb előnyeit.
Széleskörű szaktudás és szakértői támogatás
A hibrid könyvelés keretében nem csupán egyetlen főkönyvelő tudására támaszkodhat, hanem egy olyan csapatéra, amely több mint 100 könyvelési szakértőt foglal magában. Ez a támogatás rendkívül fontos lehet, ha komplex pénzügyi kérdések vagy adózási kihívások merülnek fel. Ráadásul a csapat tapasztalata segítséget nyújt a döntéshozatalban is, ami könnyebben és hatékonyabban irányíthatja a vállalat pénzügyi stratégiáját.
A HR-függés megszüntetése
A legtöbb vállalat esetében csak egy főkönyvelő dolgozik, akinek esetleges távozása jelentős fennakadásokat okozhat a pénzügyi adminisztrációban. A hibrid könyvelés keretében a napi könyvelési feladatok házon belül maradnak, de a főkönyvelői támogatást egy tapasztalt dedikált főkönyvelő biztosítja, aki mögött szakértőkből álló csapat is van. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódni a belső HR-kockázatok miatt, és mindig elérhető egy dedikált szakértői gárda. Szabadságok esetén is megoldottá válik a helyettesítés, így nem kell aggódnia, mindig elérhető szolgáltatás vesz igénybe.
Anyagi felelősségvállalás
Az egyik legnagyobb előnye a hibrid könyvelésnek, hogy cégünk anyagi felelősséget vállal a beadott bevallásokért. Ez garantálja, hogy a könyvelési folyamatok megfeleljenek a legszigorúbb szabályozásoknak, és minimalizálja az esetleges hibákból fakadó kockázatokat. Az anyagi felelősségvállalás további biztonságot és nyugalmat nyújt a cégvezetők számára. Gondoljon bele, miért vállalná Ön 2025-ben is az anyagi felelősséget egy olyan területért, ami nem tartozik a főtevékenységéhez?
Rugalmasság bármilyen rendszerben
A hibrid könyvelés egyik kulcsfontosságú előnye, hogy bármilyen könyvelési rendszerben képesek vagyunk dolgozni, amelyet az ügyfél biztosít. Ez azt jelenti, hogy nem kell átállni egy új szoftverre, ami időt és energiát takarít meg. A szolgáltatás teljes mértékben alkalmazkodik az ügyfelek meglévő igényeihez.
Költséghatékonyság
A hibrid könyvelés nemcsak biztonságosabb, hanem költséghatékonyabb is lehet. Ahelyett, hogy egyetlen főkönyvelő magas bérét és juttatásait finanszírozná, egy teljes csapat szaktudását kaphatja meg versenyképes áron. Ez különösen előnyös a növekvő középvállalatok számára, amelyek nagyobb pénzügyi kapacitást igényelnek.
Nyelvtudás és kommunikáció
A hibrid könyvelési szolgáltatás nyújtása során angol nyelvtudással rendelkező kollégát tudunk biztosítani, ami gördülékennyé teszi a szakmai témákról való kommunikációt is, akár Önnel, akár anyavállalata képviselőivel. Minden esetben biztosítható így az egyértelmű és folyamatos kommunikáció akár adózási kérdésekről, akár vállalati riportokról legyen szó.
Hogyan kezdjen neki?
Ha érdekli a hibrid könyvelés, első lépésként foglaljon le egy ingyenes 30 perces konzultációt és egyeztessük a részleteket.
Fő szolgáltatásaink
Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Az ICT Európa Finance Zrt. nem csupán egy vállalkozás, cégünk olyan magyar tulajdonban lévő tanácsadó és szolgáltató csoport, ahol egymással összefüggő területeken – adózás, számvitel, informatika, könyvvizsgálat, üzleti döntéstámogatás, jog és HR – alakítottunk ki kiváló minőségű szolgáltatás portfóliót.
Kövessen minket Facebook-on, Twitter-en és LinkedIn-en is!
ICT Európa
1117, Budapest
Budafoki út 91-93
IP West Irodaház
(C. épület 4. emelet)
Telefon: +36-1-33-44-279
E-mail: info@icteuropa.hu
ICT Lions
320 Post Road
Suite 150
Darien, CT 06820
Telefon: +1 (475) 272 0330
E-mail: info@ictlions.com
Website: www.ictlions.com
Szakterületeink
A Russell Bedford International tagja – független, professzionális szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások globális hálózata.
©2024 ICT Európa Finance Zrt.