Munkajog
Figyelem: A munkaügyi bírság mértéke főszabály szerint 30 ezer forinttól 10 millió forintig terjedhet!
A hagyományos munkajoggal kapcsolatos jogi tevékenységek (peres eljárások, munkaszerződések) mellett jogi átvilágításban, kollektív szerződés elkészítésében, a Munka Törvénykönyvében egyébként nem szabályozott fegyelmi felelősségrendszer kidolgozásában és egyéb munkaügyi eljárásokban nyújt segítséget Irodánk.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat. Most Önnek is nyitott ez a lehetőség.
További részletekért görgessen lejjebb!
Kifejezetten javasoljuk a munkajogi átvilágítást, ha:
Nem volt még ilyen Társaságuk működése során
01
Az elmúlt 1 év a legutóbbi munkajogi átvilágításuk óta
02
A munkaszerződései sablonból készületek
03
Szükséges tájékoztatók hiányosak
04
Nem biztos, abban, hogy a munkaköri leírásai teljeskörűek
05
Munkaidő-nyilvántartás módja nehézkes
06
Minimális kétséget érez, hogy lehet probléma bármely munkaszerződés típusával
07
Új munkaszerződés típust kíván bevezetni
08
Nem tudja, hogy a GDPR szabályzattal összhangba kell lennie a munkaszerződéseknek
09
A munkajogi átvilágítást akkor javasoljuk, amennyiben Önnek fontos:
Munkajogi és adójogi előírások, jogszabályok megfelelőségének vizsgálata, igazolása
Hatósági (jellemzően munkaügyi, adózási) büntetések elkerülése
Hatékonyabb adózási lehetőségek feltárása
A szükséges bérszámfejtési kérdések tisztázása
Munkáltató jogainak védelme
Specifikus munkavégzéssel kapcsolatos megfelelő jogszabályok ismerete és alkalmazása
Előnyök
Miért válasszon minket?
Angol-német nyelvtudás
Szakértőink többsége több idegennyelven is beszél, így nem okoz problémát az angol-német kommunikáció. Ez az Ön cégének is biztosított nálunk.
Tapasztalat és szakértelem
150 fős szakmai stábunk áll az Ön rendelkezésére is. Biztos lehet abban, hogy megoldjuk az összes felmerülő kérdését, hiszen nagy eséllyel már más vállalkozásnál is felmerült.
Rugalmasság
Tudjuk, hogy a rugalmasság fontos, mivel minden cég egyedi követelményekkel rendelkezik. Mi képesek vagyunk arra, hogy igény szerint cégre szabjuk a szolgáltatásokat, és alkalmazkodjunk a vállalatok különböző igényeihez.
Adatbiztonság
Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek is az adatbiztonságot.
Kommunikáció
Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Ha ötletünk, javaslatunk támad, akkor sem fogjuk.
Átfogó szolgáltatási kínálat
Ahogy fent is írtuk, nálunk egy helyen találja meg a szükséges szolgáltatásokat. Ebből csak előnye származhat!
Biztonság
Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!
Nemzetközi rálátás
több, mint 100 országban segíthetünk Ügyfeleinknek felmerülő adózási, számviteli vagy jogi kérdéseik kapcsán.
Kategóriák
Munkajogi kategóriák
Munkajogi audit (meglévő szerződéses állomány elemzése)
Munkaszerződések készítése
Vízum ügyek, külföldi munkavállalók
Belső szabályzatok létrehozása
Jogi képviselet munkaügyi perekben
Jogi tanácsadás nyújtása csoportos létszámcsökkentés során
Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.
Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.
Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!
Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!
Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!
Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
A HR 361 Audit nem csupán egy egyszerű ellenőrző folyamat. Ez egy komplex megközelítés, amelyben a HR terület minden aspektusára kiterjed. Ismerje meg szolgáltatásunkat!
A bizalmi vagyonkezelés hatékony eszköze lehet a vagyon optimalizálásának és családi vagy üzleti értékek megőrzésének. Szakértőink segítenek a legjobb megoldások megtalálásában.