A főkönyvelés új dimenziója - ismerje meg a hibrid könyvelést!
A főkönyvelés kiszervezése nemcsak költséghatékony, hanem biztonságos és fenntartható megoldás is a modern cégvezetők számára.
Egy tapasztalt könyvelőcsapat segítségével csökkentheti a működési költségeket, miközben garantálja vállalkozása pénzügyi stabilitását.
A hibrid könyvelés ötvözi a digitális technológia előnyeit a személyes szakértelemmel, így Ön mindig naprakészen követheti pénzügyeit, miközben szakértők gondoskodnak a háttérmunkáról.
További részletekért görgessen lejjebb!

Ismerjük a kihívásait
Miért érdemes áttérni 2025-ben a hibrid könyvelésre?
A hibrid könyvelés a főkönyvelői feladatok kiszervezését jelenti. Az alábbiakban bemutatjuk ennek az innovatív megoldásnak a legfőbb előnyeit.
Legyen biztonságban a főkönyvelése!
A főkönyvelés kiszervezése segít csökkenteni a költségeket, miközben növeli a pénzügyi stabilitást és biztonságot. Az ICT főkönyvelési osztály szakértői garantálják a magas szintű szakmai minőséget és teljes körű felelősségvállalást.
Több mint főkönyvelés – szakértelemmel támogatjuk vállalkozását!
Dedikált főkönyvelő segíti, irányítja és koordinálja könyvelési csapatát. Több mint 10 év szakmai tapasztalatunkat és iparági ismereteinket állítjuk vállalkozása szolgálatába, hogy Ön versenyelőnyhöz jusson és magabiztosan tervezhessen a jövőre.
Költséghatékony megoldást kínálunk!
Tapasztalataink szerint a főkönyvelés kiszervezése nemcsak a szakértelmet és a hatékonyabb működést biztosítja, hanem jelentős költségmegtakarítást is eredményezhet. Ez lehet bérköltségek csökkentése vagy legális adóoptimalizálási lehetőségek felismerése és kihasználása, amelyek tovább növelik vállalkozása pénzügyi stabilitását.
Fókuszájon a főtevékenységre!
A főkönyvelés kiszervezésével vállalkozása több időt és energiát fordíthat a valódi üzleti célok elérésére. A könyvelési adminisztrációval járó terhek csökkenése növeli a hatékonyságot és a termelékenységet. Bízza ránk a főkönyvelési feladatokat, hogy Ön arra összpontosíthasson, ami igazán számít!
Vállaljuk az anyagi felelősséget!
A hibrid könyvelés egyik legnagyobb előnye, hogy cégünk teljes körű anyagi felelősséget vállal a beadott bevallásokért. Ez biztosítja, hogy könyvelési folyamatai megfeleljenek a legszigorúbb előírásoknak, miközben minimalizálja a hibákból eredő kockázatokat.
Miért vállalná Ön 2025-ben is a könyvelés pénzügyi felelősségét, ha ezt ránk is bízhatja? A szakértői háttér nemcsak biztonságot, hanem nyugalmat is garantál a cégvezetők számára.
Rugalmasság bármilyen rendszerben
A hibrid könyvelés során úgy dolgozunk, hogy alkalmazkodunk az Ön által használt könyvelési rendszerhez. Nincs szükség új szoftverre vagy hosszadalmas átállásra, így időt és energiát spórolhat meg. Szolgáltatásunk teljes mértékben igazodik vállalkozása megszokott folyamataihoz!
Hogyan kezdjek neki?
Ránk számíthat céljai elérésében
Megoldást nyújtunk Önnek!
Dedikált főkönyvelőt biztosítunk Önnek.
Anyagi felelősséget vállalunk a munkánkért.
Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.
Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.
Együttműködésünk sikere kézzelfogható pénzügyi eredményekkel igazolható.
Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a számvitel és adózás terén.
Gyorsan és rugalmasan alkalmazkodunk a vállallkozása igényeihet.
Szolgáltatásaink széles skáláját kínáljuk, amely magában foglalja az adózási tanácsadást, transzferár-ügyintézést, jogi szolgáltatásokat, HR-támogatást, valamint független partnerünkön keresztül könyvvizsgálatot is.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Bízza ránk a főkönyvelési feladatokat, minimalizálja saját HR kockázatát!
Egy tapasztalt csapat támogatásával nemcsak költségeit csökkentheti, hanem hosszú távon fenntartható megoldást is kialakíthat, amely biztosítja vállalkozása könyvelési stabilitását.
A főkönyvelését bármikor kiszervezheti, beszéljünk róla!
Megértjük az igényeit
Miért válasszon minket?
Nemzetközi támogatás
Szakértőink többsége több idegen nyelven is magabiztosan kommunikál, így az angol-német kapcsolattartás zökkenőmentesen biztosított az Ön vállalkozása számára is.
Tapasztalat és szakértelem
150 fős szakmai csapatunk készséggel áll rendelkezésére, hogy minden felmerülő kérdésére megoldást találjunk. Széles körű tapasztalatunknak köszönhetően olyan helyzetekben is hatékony segítséget nyújtunk, amelyekkel más vállalkozásoknál már sikeresen megküzdöttünk.
Rugalmasság
Tudjuk, hogy a rugalmasság fontos, mivel minden cég egyedi követelményekkel rendelkezik. Szolgáltatásainkat ennek megfelelően alakítjuk ki, és teljes mértékben alkalmazkodunk cége speciális igényeihez.
Adatbiztonság
Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek is az adatbiztonságot.
Kommunikáció
Hiszünk abban, hogy a sikeres együttműködés alapja a folyamatos és aktív kommunikáció. Nem csupán várjuk, hogy ügyfeleink megkeressenek minket — ha kérdésünk merül fel, fel is tesszük azt. Ötleteinket és javaslatainkat is megosztjuk, hogy együtt találjuk meg a legjobb megoldásokat.
Átfogó szolgáltatási kínálat
Nálunk minden szükséges szolgáltatást egy helyen érhet el, ami időt, energiát és szervezési terhet takarít meg Önnek. Így vállalkozása gördülékenyebben működhet, miközben Ön a fontos feladatokra koncentrálhat.
Biztonság
Teljes körű felelősségbiztosításunk garantálja, hogy szolgáltatásaink során Ön mindig biztonságban érezheti magát.
Nemzetközi rálátás
Több mint 100 országban állunk ügyfeleink rendelkezésére adózási, számviteli és jogi kérdések megoldásában, biztosítva a határokon átnyúló támogatást és gördülékeny ügyintézést.

Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.

Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.

Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!

Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!

Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!

Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
A főkönyvelés kiszervezésével vállalkozása nagyobb figyelmet fordíthat a kulcsfontosságú üzleti tevékenységekre, miközben szakértői csapatunk gondoskodik a pénzügyi adatok pontosságáról és a jogszabályoknak való megfelelésről. Ez nemcsak a költségek csökkentésében segít, hanem hatékonyabb működést is eredményez, hiszen könyvelése mindig magas színvonalon zajlik.
Cégünk a legmodernebb biztonsági protokollokat alkalmazza az adatok védelme érdekében. Pénzügyi adatai titkosított rendszerekben kerülnek tárolásra, és szigorú adatvédelmi szabályzatunk biztosítja, hogy az információkhoz csak az arra jogosult személyek férhessenek hozzá.
Természetesen. A főkönyvelés esetében a leggyakoribb eljárás, hogy az Ügyfél által üzemeltetett rendszerben végezzük feladatainkat. Az együttműködések egy általános betanítással kezdődnek, hiszen ahány rendszer, annyi sajátosság. Rugalmasan alkalmazkodunk igényeikhez.
A főkönyvelési feladatok kiszervezése bármilyen méretű cég számára hasznos lehet, különösen azoknak, amelyek költséghatékony és biztonságos megoldást keresnek pénzügyeik kezelésére. Kiemelten előnyös a gyorsan növekvő vállalkozások esetében, ahol skálázható, tapasztalt szakértői támogatásra van szükség a stabil működés érdekében.
Szoros és folyamatos kapcsolatban állunk Ügyfeleinkkel, rendszeres jelentésekkel, konzultációkkal és személyre szabott tanácsadással. Szakértőink telefonon, e-maiben, online, vagy akár személyesen elérhetőek az Ön és munkatársai számára.
A főkönyvelés kiszervezésének díja az igénybe vett szolgáltatások körétől és az Ön vállalkozásának sajátos szükségleteitől függ. Általában kedvezőbb megoldást jelent, mint egy belső főkönyvelő alkalmazása, mivel csak az elvégzett munka után kell fizetnie. Ezáltal elkerülheti az állandó munkaerő fenntartásával és infrastrukturális beruházásokkal járó költségeket. Ráadásul teljes körű anyagi felelősségvállalásunk további biztonságot nyújt, amit egy belső munkatárs esetében nem minden esetben garantálható.
