Bizza ránk a főkönyvelési feladatokat, minimalizálja saját HR kockázatát!
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Vegyen igénybe egy tapasztalt csapatot és takarítson meg költségeket úgy, hogy közben fenntartható megoldást épít fel és biztosítja cége könyvelési stabilitását.
További részletekért görgessen lejjebb!
Ismerjük a kihívásait
Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal néznek szembe azok a vállalkozások, akiknek megoldást tudunk nyújtani.
Legyen biztonságban a főkönyvelése!
A főkönyvelés kiszervezésének egyik legfontosabb mozgatórugója a biztonság és stabilitás. Az ICT főkönyvelési osztály ezt tudja Önnek biztosítani, úgy hogy Önnek nem kell aggódnia sem az anyagi felelősségvállalás, sem a magas szakmai minőség hiányától sem. Megszüntetjük HR kockázatát is.
Nem csak főkönyvelőt, szakértelmet is biztosítunk!
Dedikált főkönyvelő fogja támogatni, irányítani és koordinálni könyvelési csapatát. 10+ éves szakmai tapasztatunkat és szaktudásunkat fogjuk az Ön vállalkozása sikere érdekébe állítani, mely ráadásul az iparági ismereteink miatt versenyelőnyt biztosíthat Önnek.
Költséghatékony megoldást kínálunk!
Tapasztalataink szerint azok a cégek, akik kiszervezik a főkönyvelést nem csak egy magasabb szakértelmet, biztonságosabb és hatékonyabb működést érnek el, hanem jelentős költségeket is megtakaríthatnak. Legyen ez bérköltség, vagy legális adóoptimalizálási lehetőségek felismeréséből, azok kihasználásából származó megtakarítás.
Fókuszájon a főtevékenységre!
A főkönyvelés kiszervezésével a vállalkozások több időt és erőforrást tudnak a fő üzleti tevékenységeikre fordítani. A könyvelési adminisztrációval járó terhek csökkennek, ami javítja a hatékonyságot és a termelékenységet. Bízza ránk a főkönyvelési feladatokat!
Szeretnék egy igazi partnert!
Ránk számíthat céljai elérésében
Megoldást nyújtunk Önnek!
Dedikált főkönyvelőt biztosítunk Önnek.
Anyagi felelősséget vállalunk a munkánkért.
Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.
Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.
Kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak az együttműködésüknek.
Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a számvitel és adózás terén.
Gyorsan és rugalmasan alkalmazkodunk a vállallkozása igényeihet.
Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, transzferárral, jogi szolgáltatásokkal, HR és független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Bízza ránk a főkönyvelési feladatokat, minimalizálja saját HR kockázatát!
Vegyen igénybe egy tapasztalt csapatot és takarítson meg költségeket úgy, hogy közben fenntartható megoldást épít fel és biztosítja cége könyvelési stabilitását.
A főkönyvelését bármikor kiszervezheti, beszéljünk róla!
Megértjük az igényeit
Miért válasszon minket?
Angol-német nyelvtudás
Szakértőink többsége több idegennyelven is beszél, így nem okoz problémát az angol-német kommunikáció. Ez az Ön cégének is biztosított nálunk.
Tapasztalat és szakértelem
150 fős szakmai stábunk áll az Ön rendelkezésére is. Biztos lehet abban, hogy megoldjuk az összes felmerülő kérdését, hiszen nagy eséllyel már más vállalkozásnál is felmerült.
Rugalmasság
Tudjuk, hogy a rugalmasság fontos, mivel minden cég egyedi követelményekkel rendelkezik. Mi képesek vagyunk arra, hogy igény szerint cégre szabjuk a szolgáltatásokat, és alkalmazkodjunk a vállalatok különböző igényeihez.
Adatbiztonság
Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek is az adatbiztonságot.
Kommunikáció
Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Ha ötletünk, javaslatunk támad, akkor sem fogjuk.
Átfogó szolgáltatási kínálat
Ahogy fent is írtuk, nálunk egy helyen találja meg a szükséges szolgáltatásokat. Ebből csak előnye származhat!
Biztonság
Teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk, ez Önnek egy fontos garancia!
Nemzetközi rálátás
több, mint 100 országban segíthetünk Ügyfeleinknek felmerülő adózási, számviteli vagy jogi kérdéseik kapcsán.
Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.
Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.
Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!
Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!
Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!
Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
A főkönyvelés kiszervezése lehetővé teszi, hogy vállalata a lényeges üzleti tevékenységekre összpontosítson, miközben szakértői csapatunk biztosítja a pénzügyi adatok pontosságát és törvényi megfelelését. Ezáltal csökkenthető a költségek és növelhető a hatékonyság, mivel a könyvelés mindig a legmagasabb színvonalon történik.
Cégünk a legmodernebb biztonsági protokollokat alkalmazza az adatok védelme érdekében. Az Ön pénzügyi adatai titkosított rendszerekben kerülnek tárolásra, és szigorú adatvédelmi szabályzatunk biztosítja, hogy az információkhoz csak az arra jogosult személyek férhessenek hozzá.
Természetesen. A főkönyvelés esetében a leggyakoribb eljárás, hogy az Ügyfél által üzemeltetett rendszerben végezzük feladatainkat. Az együttműködések egy általános betanítással kezdődnek, hiszen ahány rendszer, annyi sajátosság. Rugalmasan alkalmazkodunk igényeikhez.
A főkönyvelési szolgáltatások kiszervezése minden méretű cég számára ideális, különösen azoknak, amelyek szeretnének költséghatékonyabb, biztonságosabb megoldást találni a főkönyvelési feladatok elvégzésére. Különösen előnyös lehet a gyorsan növekvő vállalkozások számára, amelyeknek szüksége van a skálázható, tapasztalt szakértői támogatásra.
Szoros és folyamatos kapcsolatban állunk Ügyfeleinkkel, rendszeres jelentésekkel, konzultációkkal és személyre szabott tanácsadással. Szakértőink telefonon, e-maiben, online, vagy akár személyesen elérhetőek az Ön és munkatársai számára.
A főkönyvelés kiszervezésének költsége a szolgáltatás mértékétől és az Ön egyedi igényeitől függ. Általánosságban elmondható, hogy a kiszervezés költséghatékonyabb és biztonságosabb megoldást jelent, mint egy belső főkönyvelő fenntartása, mivel csak az elvégzett munka alapján történik a díjazás, és nincs szükség állandó munkaerőre vagy infrastrukturális beruházásokra. Ezen kívül a főkönyvelésért érvényesíthető anyagi felelősséget is vállalunk, szemben egy közvetlen munkatárssal szemben.