Sajtóközlemény: Egyre több vállalat választja a költséghatékony hibrid könyvelést
- 2 perc
- Könyvelés
2025 egyik meghatározó cégvezetői döntése lehet a hibrid könyvelés, amely a főkönyvelői feladatok kiszervezését jelenti – közölte Szabó Csaba, az ICT Európa Finance Zrt. szakmai igazgatója. Az innovatív modell költséghatékonyságot, rugalmasságot és fokozott biztonságot kínál. A cégek szélesebb körű szakértelmet kapnak, miközben minimalizálják a belső HR-kockázatokat.
A vállalatok növekedésével egyre összetettebbé válik a pénzügyi adminisztráció és a könyvelési feladatok kezelése, ami azt is jelentheti, hogy a belső könyvelési folyamatok nem követik a cég fejlődésének ritmusát. Az ICT Európa Finance Zrt. szakmai igazgatója szerint ezért is lehet 2025-ben az egyik legjobb cégvezetői döntés a hibrid könyvelés bevezetése, amely új dimenziót hozhat az adott vállalat életében. A hibrid könyvelés egy innovatív megoldás, amely a főkönyvelői feladatok kiszervezését jelenti.
Elsődleges előny a költséghatékonyság
„Tapasztalataink szerint azok a cégek, amelyek kiszervezik a főkönyvelést, amellett, hogy szélesebb körű szakértelmet kapnak, biztonságosabb és hatékonyabb működést érnek el, és jelentős költségeket is megtakaríthatnak” – hangsúlyozza Szabó Csaba. „A költséghatékonyság a bérköltségek és egyéb juttatások megtakarításából, illetve a legális adóoptimalizálási lehetőségek felismeréséből és azok maximális kihasználásából származik. A főkönyvelés kiszervezésével a vállalkozások több időt és erőforrást tudnak a fő üzleti tevékenységeikre fordítani. A könyvelési adminisztrációval járó terhek csökkentése ezzel együtt javítja a hatékonyságot és a termelékenységet” – tette hozzá a szakértő.
Egy teljes csapat szaktudása a vállalat mögött
A hibrid könyvelést igénybe vevő vállalkozásoknál a napi könyvelési feladatok házon belül maradnak, de a főkönyvelői támogatást egy tapasztalt, dedikált főkönyvelő biztosítja, aki mögött egy teljes szakértői csapat áll. Az univerzális szaktudás állandó támogatást nyújt a komplex pénzügyi kérdésekben vagy adózási kihívások kezelésében.
Az ügyviteli szolgáltató szakmai igazgatója kiemelte azt is, hogy a hibrid könyvelésnek köszönhetően megszüntethetők a belső HR-kockázatok, hiszen szabadságok, betegségek esetén mindig elérhető egy magasan kvalifikált szakértő.
Rugalmasság és biztonság
A hibrid könyvelés teljes mértékben alkalmazkodik az ügyfelek meglévő igényeihez. „A szakértői csapat bármilyen könyvelési rendszerben képes dolgozni, amit az ügyfél biztosít, vagyis a szolgáltatás igénybevétele nem jelent új szoftverigényt” – hangsúlyozta az ICT Európa Finance Zrt. szakmai igazgatója.
Szabó Csaba az innovatív megoldás előnyei között említette, az anyagi felelősséget vállalást is. „Ez garantálja, hogy a könyvelési folyamatok megfelelnek a legszigorúbb szabályozásoknak, és minimalizálja az esetleges hibákból fakadó kockázatokat, további biztonságot és nyugalmat nyújt a cégvezetők számára” – tette hozzá.
Szabó Csaba – szakmai igazgató, ICT Európa Fianance Zrt.
Fő szolgáltatásaink
Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Az ICT Európa Finance Zrt. nem csupán egy vállalkozás, cégünk olyan magyar tulajdonban lévő tanácsadó és szolgáltató csoport, ahol egymással összefüggő területeken – adózás, számvitel, informatika, könyvvizsgálat, üzleti döntéstámogatás, jog és HR – alakítottunk ki kiváló minőségű szolgáltatás portfóliót.
Kövessen minket Facebook-on, Twitter-en és LinkedIn-en is!
ICT Európa
1117, Budapest
Budafoki út 91-93
IP West Irodaház
(C. épület 4. emelet)
Telefon: +36-1-33-44-279
E-mail: info@icteuropa.hu
ICT Lions
320 Post Road
Suite 150
Darien, CT 06820
Telefon: +1 (475) 272 0330
E-mail: info@ictlions.com
Website: www.ictlions.com
Szakterületeink
A Russell Bedford International tagja – független, professzionális szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások globális hálózata.
©2024 ICT Európa Finance Zrt.