ÁFA-regisztráció és megfelelési szolgáltatások Magyarországon
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
A Magyarországon tevékenykedő külföldi cégeknek ÁFA-regisztrációs kötelezettségük lehet, még akkor is, ha nincs fizikai jelenlétük az országban.
Cégünk külföldi vállalkozások számára nyújt teljes körű ÁFA-regisztrációs és folyamatos megfelelési szolgáltatásokat Magyarországon. Szolgáltatásaink segítik Önt abban, hogy vállalkozása teljes mértékben megfeleljen a helyi előírásoknak
További részletekért görgessen lejjebb!


Ismerjük a kihívásait
Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal néznek szembe a vállalatok, akiknek megoldást tudunk nyújtani.
Mikor kötelező az ÁFA -regisztráció Magyarországon külföldi cégek számára?
A Magyarországon tevékenykedő külföldi cégeknek ÁFA-regisztrációs kötelezettségük lehet, még akkor is, ha nincs fizikai jelenlétük az országban. Az alábbi gyakori esetek eredményezhetnek ÁFA-regisztrációs kötelezettséget:
- Távértékesítés magyar magánszemélyek részére az uniós küszöbérték (évi 10 000 euró) felett;
- Áruk importálása Magyarországra;
- Közösségen belüli termékbeszerzések vagy értékesítések magyarországi raktárt érintve;
- Bizonyos szolgáltatások nyújtása magyar nem adóalany megrendelők részére, ha a teljesítés helye Magyarország;
- Készlet tárolása Magyarországon, vagy állandó telephelyen keresztül végzett gazdasági tevékenység.
Milyen kockázatokkal jár az ÁFA-megfelelés elmulasztása?
Az ÁFA-regisztráció elmulasztása, vagy késedelme mulasztási bírságot vonhat maga után, amely akár 1 millió forintig (kb. 2 500 euró) is terjedhet. Az Állami Adóhatóság a számlakiállítási kötelezettség elmulasztása esetén akár 2 millió forintig (kb. 5 000 euró) terjedő mulasztási bírságot szabhat ki.
Az adóellenőrzés során feltárt, az esedékesség időpontjáig meg nem fizetett adókülönbözet adóhiánynak minősül, mely után 50% (vagy ha az adóhiány a bevétel eltitkolásával, hamis bizonylatok, könyvek, nyilvántartások előállításával, felhasználásával, illetve a bizonylatok, könyvek, nyilvántartások meghamisításával, megsemmisítésével függ össze, abban az esetben 200%) adóbírság szabható ki. Az adóhiány után az eredeti esedékességtől az ellenőrzésről felvett jegyzőkönyv keltéig, de legfeljebb három évre késedelmi pótlék számítható fel, mely minden naptári nap után a késedelem időpontjában érvényes jegybanki alapkamat (jelenleg 6,5%) 5 százalékponttal növelt mértékének háromszázhatvanötöd része.
Kerülje el a megfelelési kockázatokat – bízza ránk magyarországi ÁFA-kötelezettségeit!
Cégünk külföldi vállalkozások számára nyújt teljes körű ÁFA-regisztrációs és folyamatos megfelelési szolgáltatásokat Magyarországon. Szolgáltatásaink segítik Önt abban, hogy vállalkozása teljes mértékben megfeleljen a helyi előírásoknak:
- Tanácsadás a magyarországi regisztráció szükségességéről, és hogy még milyen kötelezettségei vannak;
- ÁFA-regisztráció lebonyolítása a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV);
- Rendszeres ÁFA-bevallások elkészítése és benyújtása;
- Összesítő nyilatkozatok (Közösségen belüli termék- és szolgáltatás értékesítések és beszerzések riportja) benyújtása;
- Szükség esetén Intrastat-regisztráció, valamint Intrastat jelentések elkészítése és benyújtása;
- Kapcsolattartás az adóhatóságokkal az Ön nevében;
- Támogatás adóellenőrzések során, észrevétel jegyzőkönyvekkel szemben, fellebbezések előkészítése;
- Az ügyfelek tevékenységének folyamatos nyomon követése a megfelelés biztosítása érdekében;
- ÁFA-megfeleléssel kapcsolatos kérdések megválaszolása, eseti adótanácsadás nyújtása.
Ránk számíthat céljai elérésében
Hogyan fogunk önnek dolgozni
Takarítson meg még több adót miközben növeli munkavállalói elégedettségét!
- Tudjon meg többet Synergy HR + Tax szolgáltatásunkról
Megértjük az igényeit
Miért válasszon minket?
Kiterjedt tapasztalat külföldi ügyfelekkel, számos iparágban
Gyors és megbízható regisztrációs folyamat
Digitális dokumentumkezelés a gyors és hatékony szolgáltatásért
Proaktív ÁFA-kötelezettség monitoring és tanácsadás
Magasan képzett, több nyelven beszélő adótanácsadók
Nemzetközi, több országot lefedő támogatás a Russell Bedford globális hálózatán keresztül
Átlátható díjszabás, rejtett költségek nélkül.
Érdeklődjön ÁFA megfelelési szolgáltatásainkról!
Több mint 15 éves adóátvilágítási tapasztalat
Adószakértőink több száz cég átvilágításán vannak túl, melynek tapasztalatait az Ön cégénél is érvényre juttatjuk.
Folyamatosan követjük az adózási változásokat
Az adózási lehetőségek sűrűn változnak. Szakértő adótanácsadóink folyamatosan figyelik a legfrissebb változásokat, figyelembe veszik és alkalmazzák azokat az átvilágításaink során!
Hatékony vizsgálatot végzünk
Évek során tökéletesített menetrendünk és kidolgozott folyamatunk van az adózási átvilágításokkal kapcsolatosan. Éppen ezért Önnél sem az időt húzzuk majd, hanem hatékonyan elvégezzük a feladatunkat, melynek eredményét így gyorsan élvezheti.
Nyelvtudás
Fontos Önnek, hogy tulajdonosa, illetve anyacége vezetőivel is megosszuk az adózási átvilágítás eredményét? Angol nyelven állunk rendelkezésükre és szívesen prezentáljuk az eredményeket!
Iparági ismeretek
Az adózásban rendkívül fontos az iparági ismeret annak érdekében, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el. Az ICT adószakértő kollégái rendelkeznek a legfőbb iparági ismeretekkel, mely Önnek is garanciát jelent.
Felelősségvállalás
Adózási átvilágításunk során nyújtott szakmai tanácsainkért anyagi felelősséget is vállalunk! Ez Önnek is garancia és biztosíték!
Vállalkozása a középpontban
Megtaláljuk Önnek a legkedvezőbb adózási lehetőségeket!
Havi vezetői jelentés küldése, tárgy hónapot követően
NIncsenek év végi meglepetések!
Havi zárásaink Önnek biztonságot nyújtanak
Vállalkozása
Cégre szabott forgalmi, eredmény és mérleg adatok
Kimutatjuk a jövőben fizetendő társasági és iparűzési adó összegét
Havonta számítjuk az adót és adóalapot módosító tételeket, lehetséges kedvezményeket.
Részletesen
Adózásban is járjon versenytársai előtt!
Adózási átvilágításunknak köszönhető legális adóoptimalizálási lehetőségek kihasználásval az Ön vállalkozása még sikeresebb lesz! Járjon ezen a területen is egy lépéssel a versenytársai előtt!
Nincs fix időponthoz kötve, beszéljünk róla!

Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.

Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.

Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!

Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!

Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!

Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
A HR 361 Audit nem csupán egy egyszerű ellenőrző folyamat. Ez egy komplex megközelítés, amelyben a HR terület minden aspektusára kiterjed. Ismerje meg szolgáltatásunkat!
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Az adótanácsadók biztosítják, hogy vállalkozása megfeleljen a jogszabályoknak, miközben minimalizálják az adóterheket, így növelhetik a profitot. Munkájuk hozzájárul az adókockázatok elkerüléséhez!
Kis- és közép – és nagyvállalatok számára, akiknek fontos az adózási biztonság, tervezés és optimalizálni szeretnék adózási folyamataikat.
Az adótanácsadás folyamatos szolgáltatás, hiszen az adójogszabályok rendszeresen változnak. Az adótanácsadók munkája a vállalatok számára folyamatos anyagi haszonnal jár.
Az első konzultáció alkalmával átfogó képet kapunk vállalkozása adózási helyzetéről, illetve meghatározzuk a legfontosabb célkitűzéseket, amely általában egy órát vesz igénybe.
Szakértőink folyamatosan figyelik a jogszabályi változásokat, és biztosítják, hogy Ön mindig megfeleljen az aktuális előírásoknak. Természetesen felelősségbiztosításunk anyagi garanciákat is nyújt.
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot
Kollégáink 24 órán belül tájékoztatják Önt a további részletekről.
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
IP West Irodaház 4. em.
