Globális mobilitási szolgáltatások

Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!

Cégünk jó ár-érték arányú globális mobilitási szolgáltatásokat kínál határon átnyúló foglalkoztatást alkalmazó vállalatok számára. Nemcsak a multinacionális nagyvállalatok, hanem a KKV-k számára is támogatást nyújtunk az előírásoknak való megfelelésben, továbbá a nemzetközi foglalkoztatottakhoz kapcsolódó adó- és járulék kötelezettségek optimalizálásában.

Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat.

mouse

További részletekért görgessen lejjebb!

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​

Kihívások

Mikor van szükség globális mobilitási tervezésre a nemzetközi munkáltatók számára?

Mai szorosan összekapcsolódó világunkban az alkalmazottak határokon átnyúló foglalkoztatása a vállalati stratégia szerves részévé vált. Akár vállalatcsoporton belüli kiküldetésekről, több országban történő foglalkoztatásról vagy távmunkában dolgozó nemzetközi munkavállalókról (például digitális nomádokról) van szó, elengedhetetlen a megfelelő tervezés és a helyi adózási és társadalombiztosítási szabályoknak való megfelelés. 

Tipikus helyzetek, amikor globális mobilitási tanácsadásra van szükség:

  • Vállalatcsoporton belüli kiküldetések (rövid vagy hosszú távra) az EU-n belül vagy azon kívül;  
  • Határon átnyúló foglalkoztatás, amelyhez belföldi és külföldi bérszámfejtési és bejelentési kötelezettségek társulnak;  
  • Távmunkavégzés más országban élő munkavállalók vagy szabadúszók (digitális nomádok) esetén;  
  • Gyakori üzleti utazások vezetők vagy kulcsfontosságú munkatársak részéről, amelyek adóügyi illetőség, vagy telephely kockázatot vetnek fel;  
  • Megosztott foglalkoztatás, vagy kettős munkaviszony több joghatóságot érintve.

Milyen kockázatokkal jár, ha a határon átnyúló foglalkoztatás során nem tartják be az előírásokat?

  • Az adózási, társadalombiztosítási vagy bevándorlási szabályok be nem tartása az alábbi következményekkel járhat:
  • Nem várt adó- és társadalombiztosítási kötelezettségek a munkáltató és a munkavállaló számára egyaránt;
  • Kettős adóztatás az egyezmények helytelen alkalmazása esetén;
  • Telephely kockázat a tartós helyi jelenlétből fakadóan;
  • Kiküldetéshez kötődő TB kedvezmények vagy mentességek elvesztése A1-es vagy más igazolások hiányában;
  • Adóellenőrzés kockázata ellentmondásos bevallások és adatszolgáltatások esetén;
  • Mulasztási bírság késedelmes vagy elmulasztott bejelentések és bevallások miatt;
  • Adóbírság és késedelmi pótlék az adó- és TB kötelezettségek elmulasztása vagy alacsonyabb összegű teljesítése miatt.

Kerülje el az adminisztrációs buktatókat – bízza ránk a globális mobilitás kihívásainak kezelését!

Kiknek szól szolgáltatásunk?

Cégünk jó ár-érték arányú globális mobilitási szolgáltatásokat kínál határon átnyúló foglalkoztatást alkalmazó vállalatok számára. Nemcsak a multinacionális nagyvállalatok, hanem a KKV-k számára is támogatást nyújtunk az előírásoknak való megfelelésben, továbbá a nemzetközi foglalkoztatottakhoz kapcsolódó adó- és járulék kötelezettségek optimalizálásában.

Adó- és társadalombiztosítási tanácsadás mind külföldre, mind belföldre irányuló kiküldetések esetén

Adóügyi illetőség megállapítása, egyezmények alkalmazásának és munkáltatói kötelezettségek vizsgálata

Külföldi munkavállalók és munkáltatók regisztrációja a magyar hatóságoknál (adó- és TB regisztráció)

Havi adó- és járulék kalkulációk elkészítése (a nettó bér számítással együtt)

Adó és járulék bevallások kitöltése és benyújtása

Adókötelezettségek és adózási határidők folyamatos nyomon követése

Támogatás A1 nyomtatványok igénylésében, valamint az EU kiküldetési irányelvének való megfelelésben

Tanácsadás Magyarországot érintő távmunkavégzés és digitális nomád státusz esetén

Képviselet az adóhatóság és társadalombiztosítási igazgatási szervekkel való kapcsolattartás során

Támogatás adóellenőrzésekben, munkavállalói adókiegyenlítési számításokban és belső szabályzatok kialakításában

Előnyök

Miért érdemes hozzánk fordulni?

Segítünk Önnek a globális mobilitást előnnyé alakítani!

benefits-icon-02

Több mint 15 éves adótanácsadói tapasztalat

Jelentős tapasztalat külföldi munkáltatók és határon átnyúló foglalkoztatások támogatásában

benefits-icon-01

Nyelvtudás

Több nyelven beszélő, nemzetközi adózási és bérszámfejtési ismeretekkel rendelkező szakértők

005-light-bulb

Alkalmazkodunk cége igényeihez

Testreszabott megoldások vállalatcsoport szintű mobilitási szabályzatokhoz és összetett kiküldetési konstrukciókhoz

career-benefits-01

Nemzetközi kapcsolatok

Hatékony nemzetközi együttműködés a Russell Bedford nemzetközi hálózatán keresztül

sector-icon-02

Proaktív hozzáállás

Proaktív kockázatkezelési szemlélet és ügyfél elégedettségre törekvés

career-02

Transzparens és tervezhető árazás

Átlátható díjszabás és egyértelmű kommunikáció minden lépésnél

Vegye fel velünk a kapcsolatot, a megbízható adótanácsadói támogatásért!

Feltárjuk a kalkuláció készítése során figyelmen kívül hagyott, vagy téves összegben meghatározott adóalap módosító tételeket. 

career-benefits-01

Feltérképezzük és részletesen megvizsgáljuk, még milyen adóalap csökkentő tételek érvényesítésére lenne jogosult a vállalkozás. 

benefits-icon-02

Munkánk során kiemelt figyelmet fordítunk a nem a vállalkozási tevékenység érdekében felmerült költségek, ráfordítások – mint adóalap növelő tételek – feltárására. 

sector-icon-02

K+F tevékenység kapcsán érvényesített csökkentő tétel esetén felülvizsgáljuk a jogszabályi előírásoknak való megfelelést. 

TAO kedvezmények igénybevétele esetén – pl.: fejlesztési adókedvezmény, energiahatékonysági célú beruházások adókedvezménye – megvizsgáljuk az érvényesíthetőség feltételeit. Ezen túlmenően a kalkulációk ellenőrzése során felhívjuk a figyelmet az esetlegesen érvényesíthető adókedvezményekre is. 

career-02

Amennyiben a társaság a havi, vagy negyedéves TAO előlegek esedékességekor nem, vagy nem teljes mértékben élt az adóelőleg felajánlás lehetőségével, megvizsgáljuk, mekkora összegben élhetnek még adófelajánlással. 

benefits-icon-05

Szolgáltatásunk kiemelt részét képezi az egyes önkormányzatok közötti HIPA alap megosztás pontos meghatározása. 

Az áttekintés során vizsgáljuk, hogy a társaság kötelezett-e transzferár dokumentáció készítésére, továbbá ellenőrizzük vagy igény esetén elkészítjük a kapcsolt felek szokásos piaci ár kalkulációját. 

benefits-icon-06

Igény esetén nem csak a kalkulációk véglegesítésében, hanem a kapcsolódó bevallások kitöltésében is segítséget nyújtunk. 

Szükséges esetben át tudjuk vállalni a teljes adókalkuláció elkészítését is, kiegészítve az adóbevallás kitöltésével és meghatalmazás alapján akár a bevallás benyújtásával is. 

Ügyfelek

Cégcsoportunk a számok tükrében

150+

Szakértő a cégcsoportban

50+

Szakmai publikáció évente

15+

Év szakmai tapasztalat

250+

Elégedett ügyfél

Nincs fix időponthoz kötve, beszéljünk róla!

Vállalkozása a középpontban

Megtaláljuk Önnek a legkedvezőbb adózási lehetőségeket!

Kerülje el a TAO és HIPA ellenőrzések kockázatait – bízza ránk a bevallásait!

Ne hagyja, hogy egy hiba bírságba kerüljön – ellenőriztessük együtt a bevallását!

Csökkentse adóterheit jogszerűen – használja ki a rendelkezésre álló lehetőségeket!

Vállalkozása

Maximalizálja az adókedvezményeit szakértői támogatással!

TAO vagy HIPA kérdése van? Mi megtaláljuk a legjobb megoldást!

Mi átláthatóvá tesszük a komplex adózási helyzet– önellenőrzéssel, kalkulációval, beadással együtt!

Ajánlások

Ügyfeleink mondták

Még több szolgáltatás

Kapcsolodó szolgáltatások

Professzionális HR szolgáltatásainknak köszönhetően vállalkozása hatékonyabban működhet, mint valaha, és a versenytársak előtt mindig egy lépéssel járhat.

A munkajogi átvilágítást tapasztalt jogi partnerek és bérszámfejtési specialisták végzik, akik havonta több mint 250 partnerrel dolgoznak minden iparágból. Ez garancia, hogy hatékony megoldásokat kínálunk az Ön problémáira is.

Ismerje meg, hogyan teheti hatékonyabbá bérügyi folyamatait átvilágítási szolgáltatásunkkal. Szakértőink azonosítják a hibákat, optimalizálják a bérszámfejtést és biztosítják a jogszabályi megfelelést.

GYIK

Gyakran Ismételt kérdéseink

Több mint egy évtizede foglalkozunk adótanácsadással, mialatt több 100 céggel való együttműködésünkből rengeteg kérdés merült már fel. Összeszedtük a legfontosabbakat, hogy Önnek már ne kelljen, illetve, hogy teljesen átláthatóvá tegyük szolgáltatásunkat.

Dedikált bérszámfejtőt és bérszámfejtési csoportvezetőt biztosítunk minden ügyfelünknek, akik a nyitó megbeszéléstől kezdve folyamatosan, havi szinten végzik az adott cég bérszámfejtési feladatait. A saját fejlesztésű ERP rendszerünkben (ICT Finance rendszer) minden, az egyeztetések és a közös munka során felmerült információt, adatot rögzítünk, ezzel biztosítva, hogy helyettesítés, betegség esetén a helyettesítő kolléga az összes szükséges információ birtokában legyen és ne kelljen az ügyféltől már többször átbeszélt témákat újra megkérdezni. Továbbá ezen rendszer segítségével tudjuk biztosítani, hogy egyetlen feladat sem marad el, mindent határidőre elkészítünk, mivel a szoftver rendszerfeladatokat generál minden ügyfélhez, az előre beállított határidők és jogszabályi kötelezettségek alapján.

Cégcsoportunkon belül külön nyitó csoport foglalkozik az átadás-átvétellel. Tesszük mindezt azért, hogy a napi munkát végző kollégák csak a napi teendőkkel tudjanak foglalkozni és párhuzamosan megtörténhessen a szükséges bérszámfejtési anyagok átvétele. A nyitás során a Kulcs-Soft rendszerben setupolásra kerül a cég, rögzítjük az adott év megelőző havi bérszámfejtési adatait és beparaméterezzük a rendszert. Továbbá egy nyitó megbeszélés keretén belül kialakításra kerülnek a folyamatok (időadatok átadása, szabadság, betegszabadságok, stb. adatok megküldése, TB ügyintézéssel kapcsolatos feladatok, folyamatok kialakítása, bérjegyzékek, utalási fájlok formátuma, stb.)

Cégcsoportunk a Kulcs-Soft bérszámfejtő programot használja. Két évente megvizsgáljuk a piacon lévő szoftvereket, hogy a mi folyamatainkhoz, valami az ügyféligényekhez melyik igazodik a legjobban. A Kulcs-Soft bérszámfejtő modulja, valamint az ügyfélfelülete egyaránt felhasználóbarát, könnyen használható.

A havi szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver licenc díját, az ügyfélnek nem szükséges regisztrálni, felhasználói profilt készíteni és havi/ éves díjat fizetni a szoftverért.

Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.

Teljeskörű felelősséget vállalunk a munkánkért. Rendelkezünk felelősségbiztosítással is, amire szerencsére eddig még nem volt szükség. Minden kapcsolódó adóbevallást a saját, ügyvezetőnk ügyfélkapuján küldünk be, nem az ügyfélén, ezzel is vállalva a felelősséget és biztosítva, hogy vitás kérdés, bírság esetén az Adóhatóság ne az ügyfél felé éljen a bírságolás lehetőségével.

Igen lehetséges, tudunk biztosítani „Olvasási – read only” jogosultságot a rendszerhez. Továbbá, amennyiben a Kulcs-Soft webjelenlét, Beosztáskezelő moduljait használják, akkor beállítjuk a szükséges hozzáféréseket a rendszerhez, hogy a bérszámfejtési adatokat, időadatokat, szabadság adatokat fel tudják tölteni a rendszerbe.

A szerződésünk határozatlan idejű, 2 hónapos rendes felmondási idővel.

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Kollégáink 24 órán belül tájékoztatják Önt a további részletekről.

1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
IP West Irodaház 4. em.

Form-bg

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​