Munkavállalói elégedettség mérés
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Átvilágításaink során azt tapasztaljuk, hogy a cégek nagy többsége nem használ legális adóoptimalizálási lehetőségeket, így milliós nagyságrendeket veszítenek évről évre, amikor ez a megtakarítás növelhetné a profitot is. Most Önnek is van lehetősége, hogy szintet lépjen az adózás, forduljon hozzánk!
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat.
További részletekért görgessen lejjebb!
Kihívások
Mi valóban stratégiai partnerei leszünk a jövőben!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal néznek szembe a vállalatok, akiknek megoldást tudunk nyújtani.
Ön is úgy érzi, hogy sok adót fizet?
Nincs egyedül. Tapasztalt adótancsadó kollégáink a külsős cégek átvilágítása során több mint 90 százalékban tárnak fel olyan adózási lehetőségeket, amelyek mindaddig ismeretlenek voltak a vállalkozások számára. Évekig fizettek több adót a cégek, mint amennyit legálisan szükséges lett volna. Nézzük meg Önnél is, hogy van-e kihasználatnak adó- vagy adóalapkedvezmény, ami elkerülte a figyélmét.
A könyvelője nem ad adózásoptimalizálási ötleteket?
Az adótanácsadás mára már egy külön szakma. A könyvelés alapvetően számviteli terület amely sokrétű tudást igényel. Hajlamosak lehetünk azt hinni, hogy a könyvelőnek kell egyben adótanácsadónak is lennie, ezért tőle várjuk a megoldásokat. Azt javasoljuk, hogy adózási kérdésben adótanácsadóhoz forduljon, aki kizárólag adózással foglalkozik. Nálunk adóoptimalizálás területén csak olyan tapasztalt adótanácsadók dolgoznak, akiknek napi feladatuk, hogy Ügyfeleinkenk a legmegfelelőbb adózási stratégiát alakítsák ki.
Tart attól, hogy mit fog szólni a könyvelője, ha külsős adótanácsadóval átvizsgálja az adózást?
Azt tapasztaljuk az adózási átvilágításaink során, hogy a könyvelők túlnyomó többsége segítségként éli meg a munkánkat és sok esetben támaszt nyújtunk nekik szakmai kérdésekben is. Ezért nem kell tartania attól, hogy probléma lesz, hiszen a cél közös: a vállalkozás sikereiért a lehető legkiválóbb szakmai támogatást nyújtania a könyvelőnek és a külsős adótanácsadónak egyaránt.
Összetettebbek lettek a feladatok? Fontos Önnek a komplex szolgáltatás?
Előnyök
Miért válasszon minket?
Több mint 15 éves adóátvilágítási tapasztalat
Adószakértőink több 100 cég átivlágításán vannak túl, melynek tapasztalatait az Ön cégénél is érvényre juttatjuk.
Folyamatosan követjük az adózási változásokat
Az adózási lehetőségek sűrűn változnak. Szakértő adótanácsadóink folyamatosan figyelik a legfrissebb változásokat és figyelembe veszik alkalmazzák azokat az átvilágításaink során!
Hatékony vizsgálatot végzünk
Az évek során tökéletesített menetrendünk és kidolgozott folyamatunk van az adózási átvilágításokkal kapcsolatosan. Éppen ezért Önnél sem az időt húzzuk majd, hanem hatékonyan elvégezzük a feladatunkat, melynek eredményét így gyorsan élvezheti.
Nyelvtudás
Fontos Önnek, hogy tulajdonosa, illetve anyacége vezetőivel is megosszuk az adózási átvilágítás eredményét? Angol nyelven állunk rendelkezésükre és szívesen prezentáljuk az eredményeket!
Iparági ismeretek
Az adózásban rendkívül fontos az iparági ismeret annak érdekében, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el. Az ICT adószakértő kollégái rendelkeznek a legfőbb iparági ismeretekkel, mely Önnek is garanciát jelent.
Felelősségvállalás
Adózási átvilágításunk során nyújtott szakmai tanácsainkért anyagi felelősséget is vállalunk! Ez Önnek is garancia és biztosíték!
Hogyan fogunk önnek dolgozni
A megbízási szerződés aláírását követően szakmai vezetőink kiosztják az Ön cégét a szakértőink között.
Irányított és ellenőrzött munkafolyamatokkal garantáljuk a biztonságot.
Dedikált könyvelő és könyvelési csoportvezető egy oldalról közelíti meg Önnel a felvetéseket. A feladat végzésük megoldásorientált!
Kézzel fogható pénzügyi eredményei vannak az együttműködésüknek.
Számlák iktatását automatizált megoldással támogatjuk, amely felgyorsítja és hatékonnyá teszi a kommunikációt is.
Van idő és kapacitás az Ön vállalkozására.
Nemzetközi rálátásunk és tapasztalatunk van a számvitel és adózás terén.
Komplex szolgáltatási palettát kínálunk, így kiegészül: adózással, transzferárral, jogi szolgáltatásokkal, HR és független partneren keresztül könyvvizsgálattal is.
Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Részletesen
Adózásban is járjon versenytársai előtt!
Adózási átvilágításunknak köszönhető legális adóoptimalizálási lehetőségek kihasználásval az Ön vállalkozása még sikeresebb lesz! Járjon ezen a területen is egy lépéssel a versenytársai előtt!
Nincs fix időponthoz kötve, beszéljünk róla!
Vállalkozása a középpontban
Megtaláljuk Önnek a legkedvezőbb adózási lehetőségeket!
Havi vezetői jelentés küldése, tárgy hónapot követően
NIncsenek év végi meglepetések!
Havi zárásaink Önnek biztonságot nyújtanak
Vállalkozása
Cégre szabott forgalmi, eredmény és mérleg adatok
Kimutatjuk a jövőben fizetendő társasági és iparűzési adó összegét
Havonta számítjuk az adót és adóalapot módosító tételeket, lehetséges kedvezményeket.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
A legális adócsökkentés rendszere három pillérre támaszkodik és a törvény “a”-től “zs” pontig sorolja a kedvezmény lehetőségeket. Nézzük meg, hogy Ön kihasznál-e minden lehetőséget!
A munkajogi átvilágítást tapasztalt jogi partnerek és bérszámfejtési specialisták végzik, akik havonta több mint 250 partnerrel dolgoznak minden iparágból. Ez garancia, hogy hatékony megoldásokat kínálunk az Ön problémáira is.
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Több mint egy évtizede foglalkozunk adótanácsadással, mialatt több 100 céggel való együttműködésünkből rengeteg kérdés merült már fel. Összeszedtük a legfontosabbakat, hogy Önnek már ne kelljen, illetve, hogy teljesen átláthatóvá tegyük szolgáltatásunkat.
Dedikált bérszámfejtőt és bérszámfejtési csoportvezetőt biztosítunk minden ügyfelünknek, akik a nyitó megbeszéléstől kezdve folyamatosan, havi szinten végzik az adott cég bérszámfejtési feladatait. A saját fejlesztésű ERP rendszerünkben (ICT Finance rendszer) minden, az egyeztetések és a közös munka során felmerült információt, adatot rögzítünk, ezzel biztosítva, hogy helyettesítés, betegség esetén a helyettesítő kolléga az összes szükséges információ birtokában legyen és ne kelljen az ügyféltől már többször átbeszélt témákat újra megkérdezni. Továbbá ezen rendszer segítségével tudjuk biztosítani, hogy egyetlen feladat sem marad el, mindent határidőre elkészítünk, mivel a szoftver rendszerfeladatokat generál minden ügyfélhez, az előre beállított határidők és jogszabályi kötelezettségek alapján.
Cégcsoportunkon belül külön nyitó csoport foglalkozik az átadás-átvétellel. Tesszük mindezt azért, hogy a napi munkát végző kollégák csak a napi teendőkkel tudjanak foglalkozni és párhuzamosan megtörténhessen a szükséges bérszámfejtési anyagok átvétele. A nyitás során a Kulcs-Soft rendszerben setupolásra kerül a cég, rögzítjük az adott év megelőző havi bérszámfejtési adatait és beparaméterezzük a rendszert. Továbbá egy nyitó megbeszélés keretén belül kialakításra kerülnek a folyamatok (időadatok átadása, szabadság, betegszabadságok, stb. adatok megküldése, TB ügyintézéssel kapcsolatos feladatok, folyamatok kialakítása, bérjegyzékek, utalási fájlok formátuma, stb.)
Cégcsoportunk a Kulcs-Soft bérszámfejtő programot használja. Két évente megvizsgáljuk a piacon lévő szoftvereket, hogy a mi folyamatainkhoz, valami az ügyféligényekhez melyik igazodik a legjobban. A Kulcs-Soft bérszámfejtő modulja, valamint az ügyfélfelülete egyaránt felhasználóbarát, könnyen használható.
A havi szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver licenc díját, az ügyfélnek nem szükséges regisztrálni, felhasználói profilt készíteni és havi/ éves díjat fizetni a szoftverért.
Az elkészült bérszámfejtést követően minden munkavállalónak az előre beállított magán e-mail címére, jelszóval védett bérjegyzéket küldünk. A cégvezetőnek (vagy pénzügyesnek/ pénzügyi vezetőnek) a teljes cég béradatait átküldjük PDF, Excel, Csv formátumban. Továbbá utalási fájlt készítünk (az ügyfél által használt bank formátumában) az utalandó bérekhez és a járulékokhoz is, ezzel időt megtakarítva az ügyfélnek, valamint kiszűrve a hibázás lehetőségét az utalandó bérek, bankszámlaszámok, devizanemek terén.
Teljeskörű felelősséget vállalunk a munkánkért. Rendelkezünk felelősségbiztosítással is, amire szerencsére eddig még nem volt szükség. Minden kapcsolódó adóbevallást a saját, ügyvezetőnk ügyfélkapuján küldünk be, nem az ügyfélén, ezzel is vállalva a felelősséget és biztosítva, hogy vitás kérdés, bírság esetén az Adóhatóság ne az ügyfél felé éljen a bírságolás lehetőségével.
Igen lehetséges, tudunk biztosítani „Olvasási – read only” jogosultságot a rendszerhez. Továbbá, amennyiben a Kulcs-Soft webjelenlét, Beosztáskezelő moduljait használják, akkor beállítjuk a szükséges hozzáféréseket a rendszerhez, hogy a bérszámfejtési adatokat, időadatokat, szabadság adatokat fel tudják tölteni a rendszerbe.
A szerződésünk határozatlan idejű, 2 hónapos rendes felmondási idővel.
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot
Kollégáink 24 órán belül tájékoztatják Önt a további részletekről.
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
IP West Irodaház 4. em.