Automatizálja és egyszerűsítse vállalkozása pénzügyi folyamatait
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
A szoftver segítségével az összes pénzügyi adat egy helyen, egy belépéssel elérhető, így nincs szükség külön belépni a számlázóprogramba, a banki felületekre és nem kell többé excelben rögzíteni a bejövő számlákat vagy akár várható cashflow-t tervezni, sőt azonnali és aktuális ÁFA egyenleget fog látni!
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat.
További részletekért görgessen lejjebb!
Ismerjük a kihívásait
Az SLM használata egy új korszak kezdete cége életében!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kihívásokkal néznek szembe azok a vállalkozások, akiknek megoldást tudunk nyújtani.
Azonnali információkat fog látni!
Számla jóváhagyási folyamatot biztosítunk, azonnali információkat mutatunk vállalkozása kintlévőségeiről. Ezen kívül elérhetőek a vezetői riportok, a várható cash flow-t, valamint aktuális ÁFA kalkuláció is segíti a pénzügyi tervezést.
Banki információk egy felületen!
Egy szoftverben fogja látni a számlatörténeteit. Dacára annak, ha több banknál is van számlája a vállalkozásnak, az SLM felületén mindegyik aktuális egyenlegét, számlatörténetét eléri. Nem kell belépni a banki szoftverekbe!
Automatizmussal munkaidőt takarítunk meg!
A bejövő számlák iktatási automatizmusával, valamint a NAV adatkapcsolattal jelentős munkaidőt takarítunk meg, így kollégái azt fel tudják használni hatékonyan a vállalkozás főtevékenységéhez.
Az információ mindig kéznél lesz!
Nem csak számítógépen, hanem mobil applikáción keresztül is elérhető az SLM összes lényeges funkciója. Ezáltal bármikor és bárhol (akár nyaralás közben) láthatja a cége pénzügyi helyzetét, számlát hagyhat jóvá, vagy egy fényképpel számlát küldhet iktatásra a kollégáinak.
Szeretnék egy igazi partnert!
Nálunk az Ön vállalata van a fókuszban!
Készen áll arra, hogy megismerkedjen az SLM-mel?
Az SLM rendszer egy olyan komplett megoldás, amely automatizálja és egyszerűsíti a vállalkozások pénzügyi és adminisztrációs folyamatait.
A szoftver segítségével az összes pénzügyi adat egy helyen, egy belépéssel elérhető, így nincs szükség külön belépni a számlázóprogramba, a banki felületekre és nem kell többé excelben rögzíteni a bejövő számlákat vagy akár várható cashflow-t tervezni, sőt azonnali és aktuális ÁFA egyenleget fog látni!
Próbálja ki ingyen, egy hónapon keresztül!
Az SLM funkciói
Azonnali ÁFA információk
NAV adatbázis összeköttetés
Számlakép felismerés, automatizált iktatás
Számlázás, e-számlázás
Naprakész cash-flow kimutatás
Integrált banki történet
Automatizált banki összepárosítás
Összesített banki egyenleg
Kintlévőség kimutatás
Aktuális vevő egyenleg
Vezetői riportok
Adatátadás könyvelői programoknak
Több cég kezelése
Jóváhagyási funkciók
Árazás
Nézd meg az SLM csomagokat
Mini
Basic
Gold
Még többet akarsz tudni az SLM-ről?
Ismerje meg cégünket
Cégcsoportunk a számok tükrében
175+
Szakértő a cégcsoportban
50+
Szakmai publikáció évente
15+
Év szakmai tapasztalat
350+
Elégedett ügyfél
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.
Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.
Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!
Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!
Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!
Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
GYIK
Gyakran Ismételt kérdéseink
Amikor jelentkezel a program bemutatóra, a csapatunkból egy kollégánk felveszi veled telefonon a kapcsolatot. Pontosítják az igényeid, valamint megbeszélnek egy időpontot egy kötetlen szoftver bemutatóra, amit személyesen irodánkban, illetve online is megtarthatunk. A bemutató során megismerheted a szoftvert, mi pedig megismerhetjük igényeid, prioritásaid és üzleti struktúrád, valamint lehetőség nyílik a használattal, bevezetéssel kapcsolatos kérdéseket átbeszélni
Amikor döntöttetek az SLM System bevezetéséről, megkezdéséről, dedikált kollégánkkal elvégzitek a regisztrációt, valamint az általános beállításokat. Szoftverünket úgy alakítottuk ki, hogy könnyű legyen a használata. Felépítése egyszerű, logikus kialakítás jellemzi. Azonban természetes, hogy a használat során felmerülhetnek kérdések. Tanítsd be a kollégáid gyorsan online oktató videóink segítségével vagy kérd a bevezetésben jártas kollégáink segítségét. Általánosan a bevezetés folyamata pár alkalmat vesz igénybe, így 3-4 hét alatt a szoftver sikeresen bevezethető.
Az elektronikus számlázás biztonságosságát a hatályos jogszabályoknak való megfelelés, valamint az ennek kapcsán előírt technológiai követelmények betartása garantálja (hitelesítő szolgáltató által kiállított elektronikus aláírással való ellátás, időbélyegzés). A kiállított számlákat a felhőben redundásan – többszörös példányban – tároljuk. A kiállított és elektronikusan aláírt számlákon feltüntetjük a kiállító IP címét, így egy esetleges komolyabb csalási kísérlet esetén, kinyomozható a forrás. A böngésződ és a kiszolgáló számítógépünk között minden kommunikáció titkosítva történik. A havi szolgáltatási díjunk tartalmazza a szoftver licenc díját, az ügyfélnek nem szükséges regisztrálni, felhasználói profilt készíteni és havi/ éves díjat fizetni a szoftverért.