Optimalizálja a költségeit és növelje a munkavállalói elégedettséget!
Fedezze fel a Synergy HR + TAX szolgáltatás előnyeit!
A Synergy HR + TAX a hatékonyság növelésére, az adóköltségek optimalizálására és a munkavállalói elégedettség javítására tervezett átfogó szolgáltatás. Tökéletes választás, ha a célja egy versenyképes, költséghatékony és elégedett munkaerő fenntartása.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat. Most Önnek is nyitott ez a lehetőség.
Görgessen lejjebb és ismerje meg szolgáltatásunkat!
Ismerjük a kihívásait
A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk az Ön partnere lesz a sikerek elérésében!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kérdéseik merülne fel azoknak a vállalatoknak, akik a szolgáltatásunkat választották.
Úgy érzi, hogy nagyon sok a bérköltsége?
2025-ben a vállalkozások egyik legnagyobb kihívása az évek óta emelkedő bérköltségek. Sokszor tapasztaljuk az átvilágításaink során, hogy a költségek nagy részét a bérek teszik ki. Legtöbbször azt látjuk, hogy a bérezési struktúrához évek óta nincsen hozzá nyúlva. A foglalkoztatás módja is sokszor elavult és nem veszi figyelembe az abban rejlő lehetőségeket. Ez jelentős hatással van a vállalkozások profitjára. Szolgáltatásunk arra is kínál hatékony megoldást, hogy hogyan lehet a legoptimálisabb adózás mellett kezelni a juttatásokat, melynek eredménye, hogy a profit növekszik.
Nem biztos benne, hogy a legoptimálisabb adózás mellett fizeti a béreket?
Mikor vizsgálta felül, hogy vajon a legoptimálisabb juttatási módszereket alkalmazzák a bérezés terén? Az a tapasztalatunk, hogy a cégvezetők sokszor nem kapnak megfelelő információkat és tanácsokat a bérszámfejtőjüktől, ezért az évek során sok milliós megtakarítástól esnek el. Sokszor előfordul, hogy a számunkra már most is alkalmazható járulékkedvezményeket sem veszik figyelembe, így minden hónapban többet fizetnek, mint amennyit kellene. A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk átvilágítja a teljes bérezési struktúrát és a legoptimálisabb, adóhatékony megoldásokat adja át.
Fontos Önnek az elégedett munkavállaló?
A mai munkaerőpiaci helyzetben az elégedett munkavállalók a cég sikerének kulcsai. Éppen ezért fontos tudnunk időről időre, hogy mennyire elégedettek valójában a saját helyzetükkel, valamint a vállalkozás által kínált juttatásokkal. Tanácsadásaink döntő többsége arra mutat rá, hogy a munkavállalók elégedettségét növeli, ha a juttatási csomag az ő igényeiket és élethelyzetüket is figyelembe veszi. Ezért fontos része a szolgáltatásunknak az ő igényeiknek a tűpontos felmérése, melyről részletesen beszámolunk a döntéshozóknak és javaslatot készítünk az adóhatékony alkalmazásukra. Ebben a helyzetben mindenki nyertes: egyszerre éri el a vállalkozás a munkavállalói elégedettség növekedését és költséghatékonyságot, így a profit növekedését.
Szeretne versenyelőnyt a konkurenciával szemben?
A megfelelő munkavállalókért folyó verseny 2025-ben nagyon kiélezett. Nem csak az új munkaerő megszerzése, hanem a már meglévő munkavállalók megtartása is jelentős kihívásokat jelent a vállalkozásoknak. Egyértelmű cél a fluktuáció minimalizása a cégek hatékony és professzionális működésének érdekében. Egy tudatosan felépített HR tevékenység, melynek része a folyamatos visszaigazolás kérése és elégedettség mérése a munkavállalók körében jelentősen hozzájárul a megtartási arány növeléséhez, valamint a vonzó munkahelyi légkör és kép kialakításához. Ma ez komoly versenyelőnyt jelent a piacon, amikor a munkavállaló meghozza döntéseit. Szorosan összefügg az elégedettség mérés során felmerülő juttatási kérdések alkalmazása, ezért komplex szolgáltatásunk versenyelőnyt is biztosít a vállalkozásoknak.
Szeretném az adóköltségek optimalizálását és a munkavállalói elégedettség javítását!
Ránk számíthat céljai elérésében
SYNERGY HR + TAX szoláltatásunk megoldást nyújt Önnek!
Javaslataink révén csökkentheti a rejtett bérköltségeket és maximalizálja a profitot.
Egy adóhatékony juttatási rendszer nemcsak vonzóbbá teszi a vállalatot, de csökkenti a fluktuációt is.
Célzott HR- és adóvizsgálatunk során azonosítjuk a költséghatékony juttatási és bérezési lehetőségeket.
Munkavállalói elégedettségi felmérésünnkel segítünk megérteni, hogy mi motiválja a csapat tagjait – akár anonim kérdőívekkel, akár személyes interjúkkal, mely opcionálisan választható.
Konkrét fejlesztési tervet fogalmazunk meg. Javaslataink alapján már az első lépésektől érezhető eredmények várhatók.
Folyamatos támogatást és oktatást is biztosítunk. Segítjük a csapatot az új módszerek gördülékeny használatában.
Vállalkozása a középpontban
A SYNERGY HR + TAX gyors és hosszútávú eredményeket hoz Önnek
Dedikált HR tanácsadónk elindítja a munkavállalói elégedettség mérést
Dedikált adótanácsadónk átvilágítja és elemzi az alkalmazott juttatási csomagokat
HR és adótanácsadó kollégáink megvizsgálják a bérekkel és HR-el kapcsolatos folyamatokat
Vállalkozása
A vizsgálatokat (HR és adózás) követően cégre szabott cselekvési tervet készítünk a cégvezetők számára
Megtakarítási kalkulációkat készítünk Önnek, számszerűsítjük a tanácsadás eredményét
A javaslatok alapján a HR és adótanácsadói csapatunk teljes körű támogatást nyújt a fejlesztési lépések bevezetésében.
Csapatunk állandóan rendelkezésére áll
Így fogunk Önnek dolgozni
Dedikált HR szakértő
Dedikált és több éves tapasztalattal rendelkező HR szakértőt biztosítunk a szolgáltatásnyújtás során Ügyfeleinknek. Ő lesz az, aki a HR területtel kapcsolatosan elvégi a vizsgálatokat, lefolytatja az interjúkat, elemzi a HR folyamatokat és megoldási javaslatokat állít Önnek össze, hogy a jövőben garantált legyen a munkavállalói elégedettség növelése, ezáltal a fluktuáció csökkentése is.
Dedikált adótanácsadó
Dedikált és a bérek és juttatások adózását illetően jelentős tapasztalattal bíró adótanácsadót biztosítunk a szolgáltatás nyújtása során. Ő lesz az, aki átvilágítja a teljes bérezési struktúráját a vállalkozásnak illetve a foglalkoztatás módját. A vizsgálata végén ő fog javaslatokat megfogalmazni Önnek a leghatékonyabb adózási és juttatási csomag összeállítására, figyelembe véve a HR vizsgálat eredményét is.
Dedikált ügyfélkapcsolati menedzser
Tudja meg miért választanak minket
Miért válasszon minket?
Tapasztalat és szakértelem
A HR és adótanácsadás területén a legkiválóbb szakértőkkel dolgozunk, akik tudását az Ön szolgálatába állítjuk. Szolgáltatásunk már sokszor bizonyított, így Önnek is valós eredményeket fogunk szolgáltatni.
Hatékonyság, számszerűsített eredmények
A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk a piaci igényekhez van alakítva. Folyamataink egymásra épülnek és gondos tervezés és tapasztalat eredménye.
Adatbiztonság
Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek az adatbiztonságot.
Kommunikáció - angol nyelven is
Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Kiváló angol kommunikációnk lehetővé teszik, hogy a külföldi tulajdonosokkal is egyeztessünk.
A szolgáltatás komplexitása
A szolgáltatásunk a vállalatvezetők igényeire lett kialakítva, mely során HR és adózási szakértőink együtt dolgoznak az Ön sikereiért. Szükség esetén jogi szakértőink is tudják támogatni a jogszabályi megfelelőséget. Ez a komplexitás a siker kulcsa!
Jelentős költségmegtakarítás
Szakértőink segítenek feltárni azokat a lehetőségeket, amelyekkel vállalkozása optimalizálhatja a bérköltségeket, akár adókedvezmények maximális kihasználásával. A szolgáltatás eredménye: jelentős megtakarítás és elégedett munkavállalók!
Még mindig gondolkodik?
Ne várjon tovább, optimalizálja költségeit, növekedő munkavállalói elégedettség mellett
Ne hagyja, hogy a magas bérköltségek akadályozzák vállalkozása fejlődését! Fedezze fel, hogyan érhet el jelentős megtakarításokat, miközben növeli munkavállalói elégedettségét és elkötelezettségét a Synergy HR+ TAX segítségével!
Kezdjük még ma egy kötelezettségmentes megbeszéléssel!
Stratégiai partnerei leszünk a siker felé vezető úton!
Rövid távon már eredményt hoz Önnek a SYNERGY HR + TAX!
A Synergy HR + TAX költségcsökkentő és hatékonyságnövelő javaslatai rövid- és középtávon érezhető pénzügyi előnyöket biztosítanak. A megvalósítás során pedig folyamatos támogatást nyújtunk, hogy a bevezetett változások zökkenőmentesen működjenek, miközben a munkavállalók elégedettsége is folyamatosan javuljon.
Ez a komplex megközelítés lehetőséget ad arra, hogy a vállalatok a bérköltségek növekedése mellett is megőrizzék versenyképességüket, maximalizálják profitjukat, és hosszú távon stabil, elégedett munkaerővel rendelkezzenek.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.
Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.
Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.
Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!
Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!
Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!
Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató