Optimalizálja a költségeit és növelje a munkavállalói elégedettséget!

Fedezze fel a Synergy HR + TAX szolgáltatás előnyeit!

A Synergy HR + TAX a hatékonyság növelésére, az adóköltségek optimalizálására és a munkavállalói elégedettség javítására tervezett átfogó szolgáltatás. Tökéletes választás, ha a célja egy versenyképes, költséghatékony és elégedett munkaerő fenntartása. 

Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat. Most Önnek is nyitott ez a lehetőség.

mouse

Görgessen lejjebb és ismerje meg szolgáltatásunkat!

Form-bg

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​

Ismerjük a kihívásait

A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk az Ön partnere lesz a sikerek elérésében!

Tudja meg, hogy jellemzően milyen kérdéseik merülne fel azoknak a vállalatoknak, akik a szolgáltatásunkat választották.

Úgy érzi, hogy nagyon sok a bérköltsége?

2025-ben a vállalkozások egyik legnagyobb kihívása az évek óta emelkedő bérköltségek. Sokszor tapasztaljuk az átvilágításaink során, hogy a  költségek nagy részét a bérek teszik ki. Legtöbbször azt látjuk, hogy a bérezési struktúrához évek óta nincsen hozzá nyúlva. A foglalkoztatás módja is sokszor elavult és nem veszi figyelembe az abban rejlő lehetőségeket. Ez jelentős hatással van a vállalkozások profitjára. Szolgáltatásunk arra is kínál hatékony megoldást, hogy hogyan lehet a legoptimálisabb adózás mellett kezelni a juttatásokat, melynek eredménye, hogy a profit növekszik

Nem biztos benne, hogy a legoptimálisabb adózás mellett fizeti a béreket?

Mikor vizsgálta felül, hogy vajon a legoptimálisabb juttatási módszereket alkalmazzák a bérezés terén? Az a tapasztalatunk, hogy a cégvezetők sokszor nem kapnak megfelelő információkat és tanácsokat a bérszámfejtőjüktől, ezért az évek során sok milliós megtakarítástól esnek el. Sokszor előfordul, hogy a számunkra már most is alkalmazható járulékkedvezményeket sem veszik figyelembe, így minden hónapban többet fizetnek, mint amennyit kellene. A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk átvilágítja a teljes bérezési struktúrát és a legoptimálisabb, adóhatékony megoldásokat adja át. 

Fontos Önnek az elégedett munkavállaló?

A mai munkaerőpiaci helyzetben az elégedett munkavállalók a cég sikerének kulcsai. Éppen ezért fontos tudnunk időről időre, hogy mennyire elégedettek valójában a saját helyzetükkel, valamint a vállalkozás által kínált juttatásokkal. Tanácsadásaink döntő többsége arra mutat rá, hogy a munkavállalók elégedettségét növeli, ha a juttatási csomag az ő igényeiket és élethelyzetüket is figyelembe veszi. Ezért fontos része a szolgáltatásunknak az ő igényeiknek a tűpontos felmérése, melyről részletesen beszámolunk a döntéshozóknak és javaslatot készítünk az adóhatékony alkalmazásukra. Ebben a helyzetben mindenki nyertes: egyszerre éri el a vállalkozás a munkavállalói elégedettség növekedését és költséghatékonyságot, így a profit növekedését. 

Szeretne versenyelőnyt a konkurenciával szemben?

A megfelelő munkavállalókért folyó verseny 2025-ben nagyon kiélezett. Nem csak az új munkaerő megszerzése, hanem a már meglévő munkavállalók megtartása is jelentős kihívásokat jelent a vállalkozásoknak. Egyértelmű cél a fluktuáció minimalizása a cégek hatékony és professzionális működésének érdekében. Egy tudatosan felépített HR tevékenység, melynek része a folyamatos visszaigazolás kérése és elégedettség mérése a munkavállalók körében jelentősen hozzájárul a megtartási arány növeléséhez, valamint a vonzó munkahelyi légkör és kép kialakításához. Ma ez komoly versenyelőnyt jelent a piacon, amikor a munkavállaló meghozza döntéseit. Szorosan összefügg az elégedettség mérés során felmerülő juttatási kérdések alkalmazása, ezért komplex szolgáltatásunk versenyelőnyt is biztosít a vállalkozásoknak. 

Szeretném az adóköltségek optimalizálását és a munkavállalói elégedettség javítását!

Ránk számíthat céljai elérésében

SYNERGY HR + TAX szoláltatásunk megoldást nyújt Önnek!

Javaslataink révén csökkentheti a rejtett bérköltségeket és maximalizálja a profitot.

Egy adóhatékony juttatási rendszer nemcsak vonzóbbá teszi a vállalatot, de csökkenti a fluktuációt is.

Célzott HR- és adóvizsgálatunk során azonosítjuk a költséghatékony juttatási és bérezési lehetőségeket.

Munkavállalói elégedettségi felmérésünnkel segítünk megérteni, hogy mi motiválja a csapat tagjait – akár anonim kérdőívekkel, akár személyes interjúkkal, mely opcionálisan választható. 

Konkrét fejlesztési tervet fogalmazunk meg. Javaslataink alapján már az első lépésektől érezhető eredmények várhatók.

Folyamatos támogatást és oktatást is biztosítunk. Segítjük a csapatot az új módszerek gördülékeny használatában.

Vállalkozása a középpontban

A SYNERGY HR + TAX gyors és hosszútávú eredményeket hoz Önnek

Dedikált HR tanácsadónk elindítja a munkavállalói elégedettség mérést

Dedikált adótanácsadónk átvilágítja és elemzi az alkalmazott juttatási csomagokat

HR és adótanácsadó kollégáink megvizsgálják a bérekkel és HR-el kapcsolatos folyamatokat

Vállalkozása

A vizsgálatokat (HR és adózás) követően cégre szabott cselekvési tervet készítünk a cégvezetők számára

Megtakarítási kalkulációkat készítünk Önnek, számszerűsítjük a tanácsadás eredményét

A javaslatok alapján a HR és adótanácsadói csapatunk teljes körű támogatást nyújt a fejlesztési lépések bevezetésében.

Csapatunk állandóan rendelkezésére áll

Így fogunk Önnek dolgozni

Dedikált HR szakértő

Dedikált és több éves tapasztalattal rendelkező HR szakértőt biztosítunk a szolgáltatásnyújtás során Ügyfeleinknek. Ő lesz az, aki a HR területtel kapcsolatosan elvégi a vizsgálatokat, lefolytatja az interjúkat, elemzi a HR folyamatokat és megoldási javaslatokat állít Önnek össze, hogy a jövőben garantált legyen a munkavállalói elégedettség növelése, ezáltal a fluktuáció csökkentése is. 

Dedikált adótanácsadó

Dedikált és a bérek és juttatások adózását illetően jelentős tapasztalattal bíró adótanácsadót biztosítunk a szolgáltatás nyújtása során. Ő lesz az, aki átvilágítja a teljes bérezési struktúráját a vállalkozásnak illetve a foglalkoztatás módját. A vizsgálata végén ő fog javaslatokat megfogalmazni Önnek a leghatékonyabb adózási és juttatási csomag összeállítására, figyelembe véve a HR vizsgálat eredményét is. 

Dedikált ügyfélkapcsolati menedzser

A szakmai csapat mellett dedikálunk Önnek egy kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsert is, aki minőségbiztosítási céllal tartja Önnel a kapcsolatot. Az együttműködésben a kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser célja, hogy Ön folyamatosan a legjobb szolgáltatásokat kapja, amely a vállalkozása sikerét támogathatja.

Tudja meg miért választanak minket

Miért válasszon minket?

benefits-icon-01

Tapasztalat és szakértelem​

A HR és adótanácsadás területén a legkiválóbb szakértőkkel dolgozunk, akik tudását az Ön szolgálatába állítjuk. Szolgáltatásunk már sokszor bizonyított, így Önnek is valós eredményeket fogunk szolgáltatni. 

benefits-icon-03

Hatékonyság, számszerűsített eredmények

A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk a piaci igényekhez van alakítva. Folyamataink egymásra épülnek és gondos tervezés és tapasztalat eredménye. 

benefits-icon-04

Adatbiztonság​

Cégünk biztonságosan és megbízhatóan kezeli a pénzügyi és személyes adataikat, és megfelel az adatvédelmi előírásoknak. Saját alkalmazásban foglalkoztatott IT szakértőink garantálják Önnek  az adatbiztonságot.

benefits-icon-05

Kommunikáció - angol nyelven is

Kiemelten hiszünk a hatékony kommunikációban. Ügyfeleinkkel folyamatos a kapcsolattartás és nem csak várjuk, hogy Ők jelentkezzenek. Vannak kérdéseink és fel is tesszük azokat. Kiváló angol kommunikációnk lehetővé teszik, hogy a külföldi tulajdonosokkal is egyeztessünk. 

benefits-icon-06

A szolgáltatás komplexitása

A szolgáltatásunk a vállalatvezetők igényeire lett kialakítva, mely során HR és adózási szakértőink együtt dolgoznak az Ön sikereiért. Szükség esetén jogi szakértőink is tudják támogatni a jogszabályi megfelelőséget. Ez a komplexitás a siker kulcsa!

benefits-icon-07

Jelentős költségmegtakarítás

Szakértőink segítenek feltárni azokat a lehetőségeket, amelyekkel vállalkozása optimalizálhatja a bérköltségeket, akár adókedvezmények  maximális kihasználásával. A szolgáltatás eredménye: jelentős megtakarítás és elégedett munkavállalók!

Még mindig gondolkodik?

Ne várjon tovább, optimalizálja költségeit, növekedő munkavállalói elégedettség mellett

Ne hagyja, hogy a magas bérköltségek akadályozzák vállalkozása fejlődését! Fedezze fel, hogyan érhet el jelentős megtakarításokat, miközben növeli munkavállalói elégedettségét és elkötelezettségét a Synergy HR+ TAX segítségével!

Kezdjük még ma egy kötelezettségmentes megbeszéléssel!

Stratégiai partnerei leszünk a siker felé vezető úton!

Rövid távon már eredményt hoz Önnek a SYNERGY HR + TAX!

A Synergy HR + TAX költségcsökkentő és hatékonyságnövelő javaslatai rövid- és középtávon érezhető pénzügyi előnyöket biztosítanak. A megvalósítás során pedig folyamatos támogatást nyújtunk, hogy a bevezetett változások zökkenőmentesen működjenek, miközben a munkavállalók elégedettsége is folyamatosan javuljon.

Ez a komplex megközelítés lehetőséget ad arra, hogy a vállalatok a bérköltségek növekedése mellett is megőrizzék versenyképességüket, maximalizálják profitjukat, és hosszú távon stabil, elégedett munkaerővel rendelkezzenek.

Ajánlások

Ügyfeleink mondták

Még több szolgáltatás

Kapcsolodó szolgáltatások

Ne fizessen se több, se kevesebb adót, mint amit a legális kereteken belül szükséges.

A kiváló bérszámfejtési szolgáltató stabil, hatékony és megbízható hátteret biztosít vállalatának.

A főkönyvelés új dimenziója – fedezze fel a hibrid könyvelést! A főkönyvelés kiszervezése innovatív és biztonságos megoldás a modern cégvezetők számára.

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Kollégánk 24 órán belül kapcsolatba lép Önnel és ingyenes konzultációt biztosít, amin egyeztetnek a részletekről.

Form-bg

Vegye fel velünk a kapcsolatot!​