Optimalizálja a költségeit és növelje a munkavállalói elégedettséget!
Fedezze fel a Synergy HR + TAX szolgáltatás előnyeit!
A Synergy HR + TAX átfogó megoldást kínál a hatékonyság növelésére, az adóköltségek csökkentésére és a munkavállalói elégedettség erősítésére. Segítünk megteremteni a versenyképes, költséghatékony működés és az elégedett munkaerő alapját vállalkozásában.
Több mint 200 vállalat választotta már szolgáltatásainkat. Most Önnek is nyitott ez a lehetőség.
Görgessen lejjebb és ismerje meg szolgáltatásunkat!








Ismerjük a kihívásait
A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk az Ön partnere lesz a sikerek elérésében!
Tudja meg, hogy jellemzően milyen kérdéseik merülnek fel azoknak a vállalatoknak, akik a szolgáltatásunkat választották.
Úgy érzi, túl magasak a bérköltségei?
2025-ben az egyik legnagyobb kihívás a vállalkozások számára a folyamatosan emelkedő bérköltség. Átvilágításaink során gyakran tapasztaljuk, hogy a kiadások jelentős részét a bérek teszik ki, miközben a bérezési struktúrát évek óta nem frissítették. Sok esetben a foglalkoztatási forma is elavult, így nem használja ki a benne rejlő lehetőségeket — ez pedig közvetlenül hat a vállalkozás profitjára. Szolgáltatásunk hatékony megoldást kínál arra, hogyan alakíthatja ki a legoptimálisabb adózással járó juttatási rendszert, amelynek eredményeként növelheti a profitját.
Biztos benne, hogy a béreket a lehető legkedvezőbb adózás mellett fizeti?
Mikor vizsgálta meg utoljára, hogy valóban a leghatékonyabb juttatási módszereket alkalmazzák a bérezés során? Sok vállalkozás esetében előfordul, hogy a bérszámfejtéshez kapcsolódó döntésekhez nem áll rendelkezésre elégséges szakmai támogatás, így hosszú távon jelentős megtakarítások maradhatnak kihasználatlanul. Gyakori jelenség, hogy a már elérhető járulékkedvezményekkel sem élnek, ami hónapról hónapra indokolatlanul magas kiadásokat eredményez. A SYNERGY HR + TAX szolgáltatás segít feltérképezni ezeket a rejtett lehetőségeket, és olyan adóoptimalizált juttatási megoldásokat kínál, amelyek hozzájárulnak a költségek csökkentéséhez és a vállalkozás eredményességének javításához.
Tudja, mi teszi igazán elégedetté a munkatársakat?
Az elégedett munkavállaló ma már nem előny, hanem alapfeltétel a hosszú távú sikerhez. A munkaerőpiac jelenlegi helyzetében különösen fontos, hogy a kollégák hogyan érzik magukat a munkahelyükön, és mennyire elégedettek a juttatásokkal. Tapasztalataink szerint jelentős különbséget jelent, ha a juttatási csomag igazodik az egyéni élethelyzethez és igényekhez. Ezért szolgáltatásunk kiemelt része a munkavállalói elégedettség és preferenciák pontos felmérése, amely alapján részletes elemzést és adóhatékony javaslatokat készítünk a döntéshozók számára. Ennek köszönhetően a vállalkozás egyszerre növelheti a munkavállalói elégedettséget és a költséghatékonyságot – a profit növekedésével együtt.
Előnyt kovácsolna a munkavállalói elégedettségből?
2025-ben egyre élesebb a verseny a megfelelő munkaerőért – nemcsak az új kollégák megszerzése, hanem a meglévő munkavállalók megtartása is komoly kihívást jelent. A fluktuáció csökkentése elengedhetetlen a hatékony működéshez, és ma már stratégiai kérdés. Egy tudatosan felépített HR-folyamat, amelyben rendszeres visszajelzések, elégedettségmérés és személyre szabott juttatások is helyet kapnak, hozzájárul a lojalitás növeléséhez és a vonzó munkahelyi arculat kialakításához. Az elégedettségmérés során gyakran juttatási kérdések is felszínre kerülnek, melyek kezelése erősíti a lojalitást és a versenyképességet. A SYNERGY HR + TAX ebben kínál hatékony, költségtudatos megoldásokat.
Szeretném az adóköltségek optimalizálását és a munkavállalói elégedettség javítását!
Ránk számíthat céljai elérésében
Célzott fejlesztések a munkavállalói elégedettség és megtartás érdekében
Segítünk átláthatóbbá és költséghatékonyabbá tenni a rendszert – a profit javára.
Egy adóhatékony juttatási rendszer nemcsak vonzóbbá teszi a vállalatot, de csökkenti a fluktuációt is.
Célzott elemzéseink rávilágítanak a hatékonyabb bérezési és juttatási gyakorlatokra.
Segítünk jobban megérteni a csapata motivációit – az elégedettségi felmérés történhet anonim kérdőívvel vagy személyes beszélgetés formájában is.
Olyan fejlesztési tervet állítunk össze, amelynek hatása már a kezdetektől érzékelhető.
Folyamatos támogatással és oktatással segítjük a csapatot az új megoldások zökkenőmentes alkalmazásában.
Vállalkozása a középpontban
A SYNERGY HR + TAX gyors és hosszútávú eredményeket hoz Önnek
Dedikált HR tanácsadónk elindítja a munkavállalói elégedettség mérést
Dedikált adótanácsadónk átvilágítja és elemzi az alkalmazott juttatási csomagokat
Szakértőink megvizsgálják a bérezési és HR-folyamatokat.
Vállalkozása
A vizsgálatokat (HR és adózás) követően cégre szabott cselekvési tervet készítünk a cégvezetők számára
Megtakarítási kalkulációkat készítünk Önnek, számszerűsítjük a tanácsadás eredményét
Javaslataink bevezetéséhez teljes körű támogatást nyújtunk HR- és adótanácsadóinkkal.
Csapatunk állandóan rendelkezésére áll
Akik Ön mellett dolgoznak
Dedikált HR szakértő
A szolgáltatás során minden Ügyfelünk mellé egy dedikált, több éves tapasztalattal rendelkező HR-szakértőt biztosítunk. Ő végzi el a HR-területre vonatkozó vizsgálatokat, vezeti le az interjúkat, elemzi a folyamatokat, és konkrét javaslatokat dolgoz ki a munkavállalói elégedettség növelése érdekében – ami hosszú távon a fluktuáció csökkenéséhez is hozzájárul.
Dedikált adótanácsadó
Dedikált adótanácsadónk a bérek és juttatások adózása terén szerzett tapasztalatával segíti a folyamatot. Ő végzi el a vállalkozás teljes bérezési struktúrájának és a foglalkoztatási formák adózási szempontú átvilágítását. A vizsgálat eredményei alapján olyan javaslatokat fogalmaz meg, amelyek a HR-elemzésre építve segítenek kialakítani a leghatékonyabb adózási és juttatási rendszert.
Dedikált ügyfélkapcsolati menedzser
A szakmai csapat munkáját egy kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser is támogatja, aki minőségbiztosítási szerepben tartja a kapcsolatot Önnel. Feladata, hogy az együttműködés során folyamatosan figyelemmel kísérje a szolgáltatások színvonalát, és gondoskodjon arról, hogy vállalkozása minden pillanatban a lehető legjobb támogatást kapja.
Tudja meg miért választanak minket
Miért válasszon minket?
Tapasztalat és szakértelem
A HR és adótanácsadás területén a legkiválóbb szakértőkkel dolgozunk, akik tudását az Ön szolgálatába állítjuk. Szolgáltatásunk már sokszor bizonyított, így Önnek is valós eredményeket fogunk szolgáltatni.
Hatékonyság, számszerűsített eredmények
A SYNERGY HR + TAX szolgáltatásunk a piaci igényekhez van alakítva. Folyamataink egymásra épülnek és gondos tervezés és tapasztalat eredménye.
Adatbiztonság
Cégünk megbízhatóan és az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeli a pénzügyi és személyes adatokat. Az adatbiztonságot saját alkalmazásban dolgozó IT-szakértőink garantálják, akik folyamatosan gondoskodnak a rendszerek biztonságos működéséről.
Kommunikáció - angol nyelven is
Hiszünk a folyamatos, proaktív kapcsolattartásban. Nemcsak várjuk a megkereséseket, hanem mi is kérdezünk, visszajelzünk, jelen vagyunk. Szakmai kommunikációnk angol nyelven is magabiztos, így zökkenőmentesen tudunk egyeztetni akár külföldi tulajdonosokkal is.
Összehangolt szakértői támogatás
Szolgáltatásunkat kifejezetten vállalatvezetők igényeire szabva alakítottuk ki, ahol HR- és adózási szakértőink összehangoltan dolgoznak az Ön eredményességéért. Szükség esetén jogi tanácsadóink is támogatást nyújtanak a jogszabályi megfelelés biztosításához. Ez az összetett, több területet lefedő megközelítés a hosszú távú siker alapja.
Optimalizált bérköltségek
Szakértőink feltárják azokat a lehetőségeket, amelyekkel vállalkozása optimalizálhatja bérköltségeit – többek között az adókedvezmények tudatos kihasználásával. Az eredmény: kézzelfogható megtakarítás és motivált, elégedett munkaerő.
Még mindig gondolkodik?
Ne várjon tovább, optimalizálja költségeit, növekvő munkavállalói elégedettség mellett!
A magas bérköltségek hosszú távon visszafoghatják a fejlődést. A Synergy HR + TAX segít feltárni a rejtett megtakarítási lehetőségeket, miközben támogatja a stabil és motivált munkaerő fenntartását.
Kezdjük még ma egy kötelezettségmentes megbeszéléssel!
Stratégiai partnerei leszünk a siker felé vezető úton!
A SYNERGY HR + TAX már rövid távon is kézzelfogható eredményeket hoz
Költségcsökkentő és hatékonyságnövelő javaslataink rövid- és középtávon is érezhető pénzügyi előnyt biztosítanak. A megvalósítás során folyamatos szakmai támogatást nyújtunk, hogy a változtatások zökkenőmentesen működjenek, miközben a munkavállalói elégedettség is folyamatosan javul.
Komplex megközelítésünk lehetővé teszi, hogy a vállalatok a növekvő bérköltségek mellett is megőrizzék versenyképességüket, növeljék profitjukat, és hosszú távon stabil, motivált munkaerőre építhessenek.
Ez a komplex megközelítés lehetőséget ad arra, hogy a vállalatok a bérköltségek növekedése mellett is megőrizzék versenyképességüket, maximalizálják profitjukat, és hosszú távon stabil, elégedett munkaerővel rendelkezzenek.
Ajánlások
Ügyfeleink mondták
Könyvelés
”Rendszerszintű szemlélet, profi munka és kooperatív hozzáállás jellemzi a céget. Könnyedén sikerült összehangolnunk az elképzeléseinket a könyveléssel, így mára gyorsan naprakész információhoz juthatunk, ami jelentősen megkönnyíti számunkra a tervezést.

Hegyháti Péter
HEPENIX Kft. – Ügyvezető
Adóoptimalizálás
Bakó Enikő
Pan–Italia Kft. – Ügyvezető
Főkönyvelés
A kisebb könyvelőiroda kockázatából váltottunk a professzionális könyvelőiroda által nyújtotta biztonságra. Strukturált rendet teremtettek. Megteremtették a könyvelési adatok biztonságát. Előre jelzik az egyes tranzakciók esetleges adókockázatait és adóelőnyeit. Gyors és szakszerű segítséget nyújtanak az adóhatósággal kapcsolatos feladatokban.

Kolonics Róbert
MICRO-TOP Kft. – Gazdasági igazgató
Könyvelés
7 éve választottuk könyvelőirodának az ICT-t, profi csapat fogadott bennünket, így zökkenőmentes volt az átállás. Szakmai felkészültségük, megbízhatóságuk és a kiváló kommunikáció tették ezt a közös munkát kiegyensúlyozottá és harmonikussá, legyen az munkaügyi, bérelszámolási, könyvelési vagy adóügyi feladat. Remek összhangban, olajozottan működünk együtt. Mivel papírmentes irodát üzemeltetünk, örömmel használjuk dokumentumok feltöltésére az online rendszert, ami számos kimutatással és tervezési lehetőséggel támogatja munkánkat.

Bóna Judit
Com-Forth Ipari Informatikai Kft. – Ügyvezető
Könyvelés
Kisvállalkozás vezetőjeként sosem gondoltam volna, hogy a “könyvelés”, mint olyan szolgáltatásként, felelősségvállalással, professzionális keretek között működtethető! De rátaláltam arra, amiről azt gondoltam nem létezik!

Majoros Gábor
Enertech Hungária Kft. – Ügyvezető
Komplex szolgáltatás
Azért dolgozok szívesen Veletek, mert annak ellenére, hogy a cégünk felépítése nem egyszerű (3. országbeli anyacég, másik tagállambeli fiókteleppel) és szerteágazó beszállítói és vevőkörrel rendelkezik (belföldi, EU valamint 3. ország) mégis felkészülten, kommunikatívan, jogbiztosan és naprakészen végzitek a könyvelési feladatainkat. Örömömre szolgál, hogy ezen a területen így én nyugodtan hátradőlhetek és más szakmai vagy vezetői feladatokra koncentrálhatok!

Mák Enrico
Merico Zrt. – Vezérigazgató
Komplex szolgáltatás
Cégünk több éves sikeres és eredményes együttműködésére vissza tekintve az ICT-vel, bizton elmondhatom, hogy nap mint nap megerősítést nyer, hogy a legjobb döntés volt erre a csapatra bíznunk a könyvelési, bérszámfejtési és egyéb tanácsadási feladatainkat. Az a precíz, pontos és átfogó szakértértelem ami az ICT-ben összpontosul, számomra példa értékű és tiszteletre méltó, amit rajtunk kívül, számos partnerünk igazolt már vissza. Semmi kétség, a jövőben is folytatjuk a közös munkát az ICT csapatával!

Farkas Bálint
Geodézia Zrt. – Vezérigazgató
Még több szolgáltatás
Kapcsolodó szolgáltatások
