
Forbes.hu: Hogyan lehet az, hogy valaki felépített egy bő egymilliárd forint árbevételű cégcsoportot, mégis ennyire elkerülte a sajtó figyelmét? Alig szerepeltél a médiában az elmúlt bő 10 évben.
L. GY.: Jó kérdés, nem tudom. Nem kerültük direkt a sajtót, de nem is figyeltek fel ránk. Annyi mindennel el voltunk foglalva, hogy nem is volt különösebben tudatos PR-tevékenységünk az elmúlt évtizedben. A stratégiánk a személyes megkeresés volt, nem a hirdetések. Abban hiszek, hogy oda kell menni az ügyfélhez és személyesen elmondani neki, kik vagyunk és milyen színvonalú szolgáltatást nyújtunk. A tradicionális könyvelőcégek híre inkább szájról szájra terjed, vagy a klasszikus reklámokhoz nyúlnak. Mi viszont megkerestük az ügyfeleket, ami a szakmánkban nem megszokott, ez volt a sikerünk egyik alapja.
A teljes cikk a Forbes.hu-n elérhető.
Szerző: Topolay Gábor, újságíró