fbpx

HR szolgáltatások

 Szolgáltatásaink az USA-ban / HR szolgáltatások

HR szolgáltatások Amerikában! 


Új, megbízható kollégákat még Magyarországon sem könnyű találni, egy új országban, idegen nyelven, több ezer kilométeres távolságot áthidalóan pedig egyenesen lehetetlennek tűnhet ez a feladat. Ebben a kihívásban nyújtunk hathatós segítséget évtizedes tapasztalatunkkal, valamint áthidaló interim vezetői szolgáltatások nyújtásával. Természetesen magyar és angol nyelven egyaránt.

 ab661ec0 26dc 4681 9036 d3f2c0f85cea

Biztonságos működés, stabil HR


Szolgáltatásunk része az elvárások pontos egyeztetése, hirdetések feladása, interjúztatás, felvétel, betanítás. Közép-hosszú távon tudunk teljes HR felügyeletet biztosítani az újonnan felvett kollégák felett, ezzel is biztosítva a vállalkozás biztos működését és a veszteségek minimalizálását.

hr

 

Miért érdemes kiszervezni a HR-t?


A kiszervezés két legfontosabb oka a költség- és időhatékonysági előnyök. Ezek a hatékonysági előnyök valójában az üzlettulajdonosok és vezetők alternatív költségei, akik időt és pénzt veszítenek a HR-feladatokra összpontosítva, miközben ezeket az erőforrásokat arra is fordíthatnák, amit az üzletük növekedése érdekében kell elvégezniük. Vagyis az alkalmazottak irányítására fordított időt és pénzt jobban el lehet költeni a HR kiszervezésével, így a vállalkozások az alapvető üzleti funkcióknak szentelhetik magukat. A további okok közé tartozik a jobb megfelelés, a kínált szolgáltatások szélesebb köre és a HR területén szerzett nagyobb tapasztalat.

Milyen HR-funkciókat lehet kiszervezni?


Ha a HR részleges kiszervezése mellett dönt, a vállalat megosztja a felelősséget velünk és megosztja az információkat valamint a funkciók feletti ellenőrzést. Ha a vállalat a teljes kiszervezés mellett dönt, átvesszük az összes HR-feladatot. Az eredeti vállalat tulajdonosa vagy HR-menedzsere új szerepet vállal, összekötő szerepe marad meg velünk és csak a HR-re összpontosít. Akár részleges, akár teljes kiszervezésről van szó, a vállalatok gyakran a következő HR-funkciókat szervezik ki:


  • Háttérszűrés
  • Bérszámfejtési szolgáltatások
  • Kockázatkezelés
  • Ideiglenes munkaerő-kölcsönzés
  • Munkavállalói segítségnyújtás/tanácsadás
  • Egészségügyi juttatások
  • Nyugdíjtervezés
  • Teljesítménymenedzsment
  • Drogszűrés

Lehetséges együttműködési formák


ICT Lions mint Professzionális munkáltatói szervezet (PEO)
A Professional Employer Organization, azaz a PEO az összes HR-feladatot ellátja, és általában előnyösebb a kis- és középvállalkozások (200 alkalmazott alatt) számára. Amikor egy vállalkozás kiszervezi a HR-t akkor egy olyan társfoglalkoztatási jogviszonyba lép, amelyben a PEO lesz a nyilvántartott munkáltató, a vállalat pedig a helyszíni munkáltató. Mint nyilvántartásba vett munkáltató, a PEO felel az adókért és a munkavállalói kártérítésért. A kisvállalkozás pénzügyi felelőssége a megosztott teher miatt csökken. Emellett a PEO az összes ügyfél munkavállalóinak egyesítésével kedvezményes árakat kaphat a nyugdíjcsomagokra és az egészségügyi juttatásokra. Mit tartalmaz: bérszámfejtést, teljesítménymenedzsmentet, toborzást, háttérszűrést és egyéb különféle munkaügyi adminisztratív feladatokat, amelyek az alkalmazó vállalkozás igényeitől függnek.


ICT Lions mint Adminisztratív szolgáltató szervezet (ASO)
Ahogy a név találóan utal rá, egy ASO adminisztratív szolgáltatásokat nyújt a vállalat számára. Ezek közé tartozik a bérszámfejtés feldolgozása, a közvetlen befizetések elvégzése és a bérszámfejtési adók benyújtása. A kiszervezett bérszámfejtéshez hasonlóan a bejelentés az Ön szövetségi munkáltatói azonosító száma (FEIN) alatt történik. A kiszervezett bérszámfejtéssel ellentétben azonban az ASO segítséget nyújt a megfeleléssel és jogi kérdésekkel, a biztosításhoz való hozzáféréssel, a munkavállalói kompenzációval és az orvosi/fogászati juttatásokkal kapcsolatos kérdésekben. Ezeket az ajánlatokat és költségeket az Ön munkavállalói bázisa és a megtartásukkal kapcsolatos foglalkoztatási kockázatok határozzák meg. Az ASO biztosítja a kisvállalkozói munkáltatói "foglalkoztatással kapcsolatos" könnyítést az 50 vagy annál több alkalmazottat foglalkoztató vállalkozások számára.

Forduljon hozzánk és bízza szakértőkre Amerikában is a HR tevékenységet! Jelentkezzen a lenti űrlap kitöltésével és kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

if facebook 317746
Twitter
if linkedin 317735

Kövessen minket Facebook-on, Twitter-en és LinkedIn-en is!

  • ICT Logok Holding 230
  •   1117 Budapest,
        Fehérvári út 50-52.
        (Dexagon Irodaház 3. em.)
  •   +36-1-33-44-279
  •   +36-1-29-90-474
  • info@icteuropa.hu

Magunkról

Az ICT Európa Finance Zrt. nem csupán egy vállalkozás, cégünk olyan magyar tulajdonban lévő tanácsadó és szolgáltató csoport, ahol egymással összefüggő területeken - adózás, számvitel, informatika, könyvvizsgálat, üzleti döntéstámogatás és jog - alakítottunk ki kiváló minőségű szolgáltatás portfóliót.